Xbike Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 ale te chyba nie sa seryjne slyszalem niepochlebne opinie o Cometic. Mam wrazenie, ze o ile silnik jest budowany jako seryjny, ale "z potencjalem", to lepiej mimo wszystko zalozyc OEM uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 W 600 konnym dragu seryjne dawały radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 W 600 konnym dragu seryjne dawały radę no wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 bo seryjne sa ok. a to ze na seryjnych szpilkach je wydmuchuje to inna para kaloszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 ale te chyba nie sa seryjne slyszalem niepochlebne opinie o Cometic. Mam wrazenie, ze o ile silnik jest budowany jako seryjny, ale "z potencjalem", to lepiej mimo wszystko zalozyc OEM uszczelki. Zgadzam sie, jak weźmiesz do ręki Cometica i seryjną , widać na " oko" mniejsze otwory do płaszcza wodnego, i mój mechanik miał pewne obiekcje czy aby napewno jest lepsza jak sie reklamują :cool: Po za tym w pewnym aucie montowaliśmy je, bo kilent sobie sam zamówił i przywiózł, i w przyszłym tygodniu będziemy weryfikowac czy ich nie wydmuchało (STI 06 ) , bo mamy pewne podejrzenia :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 OK do czego? Osoba budująca silnik inieseryjny chyba powinna wiedziecjaki chce stopień sprężania i parametry uzyskać? Az gdybym posiadal taka wiedze to bym nie pytal :razz: :wink: slyszalem niepochlebne opinie o Cometic. Mam wrazenie, ze o ile silnik jest budowany jako seryjny, ale "z potencjalem", to lepiej mimo wszystko zalozyc OEM uszczelki. ok, czyli OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Az gdybym posiadal taka wiedze to bym nie pytal To napisz coś jaki silnik, jakie parametry, dlaczego takie uszczelki to można coś poradzić. Do głowic STI 2.5 z blokiemm STI 2.5 to raczej tej najcieńsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Ja chyba nie chce "pomuka" od Przemeq. Za późno . Pomogłeś mi w tym wątku bardzo... ...szczególnie zrozumieć, co w życiu ważne . PS I znów jest mowa o tym, że uszczelki "wydmuchało". A mnie tu zjechali za określenie "wypluło" :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 a to ze na seryjnych szpilkach je wydmuchuje to inna para kaloszy chyba srubach - ale ja tam sie nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 a to ze na seryjnych szpilkach je wydmuchuje to inna para kaloszy chyba srubach - ale ja tam sie nie znam a jaka jest miedzy nimi roznica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Jedne to szpilki + nakrętki drugie to śruby, ale czy to ma znaczenie jak zwał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Jedne to szpilki + nakrętki drugie to śruby, ale czy to ma znaczenie jak zwał? ja o tym wiem ale jak juz wchodzimy w szczegoly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 jesli sruba i szpilka to dal Was to samo .... Adam., cos tak szybko uciekl wczoraj z ralllysprintu? Minelo Cie najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 jesli sruba i szpilka to dal Was to samo .... Adam., cos tak szybko uciekl wczoraj z ralllysprintu? Minelo Cie najlepsze ucieklem szybko bo mialem inne zajecia, a co mnie ominelo ? jezdziles wczoraj ? bo nie widzialem ani Ciebie ani auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 auto stalo i sie lansowalo na poboczu, mignales mi przez chwile a potem juz Cie nie widzialem. przyjechal jaki nacpany oszolom Suzuki Baleno i pokazywal co potrafi odwalajac altoneny i nawroty na recznym w normalnym (a nawet natezonym ruchu ulicznym jak na ta godzine) przy okazji tych popisow rozwalil jakiejs kobitce lusterko w Yarisie - na szczescie zjawili sie dzielni Strazacy Miejscy, ktorzy nie bardzo chcieli dac wiare mlodziezy spedazjacej czas na upalaniu aut pomiedzy slupkami - do czasu az rzeczony AS kierownicy wykonal efektowny slajdo-nawrot tuz przed maska ich Transita (chwile wczesniej znikl nam z pola widzenia). Po lekkiej szarpaninie, ktorej to o malo jeden ze Strazakow nie przyplacil zyciem (serio) i interwencji kibicow RS udalo sie ocalic Strozow Prawa przed rozwscieczonym rajdowcem. Coraz ciekawiej na tych RS - ponoc w ubieglym tygodniu byl jakis mistrz "arab driftu" co mu nie wydala Alfa i przydzwonil w slupek (na jego nieszczescie betonowy ) ps. sorry za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0x90 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 afaik najczesciej spotykane problemy to panewki i tradycyjny Subarowski piston slap Jak to w koncu jest z tym piston slapem, czy go slychac non-stop, czy tylko po rozruchu zimnego silnika :?: A to juz zalezy od zaawansowania zjawiska :-) Typowo cichnie/niknie po rozgrzaniu. Ale jak luz wzrosnie do ~0.1mm, to juz slychac (choc ciszej) nawet na cieplym. Leszek Czy można jakoś zapobiegać, by zjawisko nie "rozprzestrzreniało" się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 auto stalo i sie lansowalo na poboczu, mignales mi przez chwile a potem juz Cie nie widzialem. przyjechal jaki nacpany oszolom Suzuki Baleno i pokazywal co potrafi odwalajac altoneny i nawroty na recznym w normalnym (a nawet natezonym ruchu ulicznym jak na ta godzine) przy okazji tych popisow rozwalil jakiejs kobitce lusterko w Yarisie - na szczescie zjawili sie dzielni Strazacy Miejscy, ktorzy nie bardzo chcieli dac wiare mlodziezy spedazjacej czas na upalaniu aut pomiedzy slupkami - do czasu az rzeczony AS kierownicy wykonal efektowny slajdo-nawrot tuz przed maska ich Transita (chwile wczesniej znikl nam z pola widzenia). Po lekkiej szarpaninie, ktorej to o malo jeden ze Strazakow nie przyplacil zyciem (serio) i interwencji kibicow RS udalo sie ocalic Strozow Prawa przed rozwscieczonym rajdowcem. Coraz ciekawiej na tych RS - ponoc w ubieglym tygodniu byl jakis mistrz "arab driftu" co mu nie wydala Alfa i przydzwonil w slupek (na jego nieszczescie betonowy ) ps. sorry za OT LOL, jakiegos w alfie matadora widzialem tez kiedys na rsie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DYREKTOR Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Ja mam cometica i nie narzekam, nie wiem czy to ma znaczenie ale wszystko bylo zlone na srubach ARP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Ja mam cometica i nie narzekam, nie wiem czy to ma znaczenie ale wszystko bylo zlone na srubach ARP Ty masz blok 2,5 czy 2.0 ? Od wczoraj jest w posiadaniu STI06 w którym montowaliśmy uszczelki Cometic, auto zrobiło 3 tys. km i wydmuchało je , pomimo śrub ARP Moim i mechaników zdaniem, otwory do płaszcza wodnego w uszczelce nie powinny byc mniejsze od otworów w uszczelce. Nie wiem jak jest z uszczelkami do 2.0 , ale w 2.5 jest tak napewno :roll: [Carfit, tu Przemeq - przeniosłem dalszą część Twojej wypowiedzi do oddzielnego wątku Uprasza się Forumowiczów o dyskusję na ten temat właśnie tam - oto link: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=118535 ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 10 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2008 Carfit - może wydzielę ten Twój post? a Taroxie byla juz bardzo dawno porzadna dyskusja, min. z udzialem Shodana. chyba w temacie o hamulcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Trochę informacji zza oceanu. To: All Subaru DealersFrom: Subaru of America, Inc. Date: August 13, 2008 Re: WVE-15 ECM Reprogramming Service Program 2008 Impreza WRX STI SOA has initiated a Service Program (WVE-15) to reprogram the Engine Control Module (ECM) on certain 2008MY Impreza WRX STI vehicles. Under certain harsh driving patterns, specifically when repeatedly or continuously operating the engine above the “red-line” (RPM above 6,700), abnormal combustion could occur resulting in serious internal engine damage in the form of broken piston ring lands. This abnormal combustion condition is the result of an “over lean” fuel mixture caused by a combination of fuel cut activation and high turbo boost. To prevent this condition from occurring, Subaru has developed a modification to the Engine Control Module software logic that will improve combustion management above “red-line” engine speed. This revised logic will not adversely affect peak vehicle performance. http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1577471 Generalnie chodzi o to, że jak się ostro pałuje STI MY'08 powyżej czerwonej kreski, trzeba się liczyć z potencjalną awarią. Tak jak by to była dla kogoś nowość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Ze niby odcina paliwo, a wciaz laduje powietrze.. ale zdaje sie chyba to nie jest wystarczajacy powod do zubozonej mieszanki, bo wtedy by mieszanki juz nie bylo. Musi nie odcinac paliwa zupelnie, tylko czesciowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 zrobilem swoim 2,0 jakies 5k km i nie wzial przyslowiowego grama oleju. mam 2l w zapasie Motula na dolewki, nowy, ale chyba oddam Przemkowi, bo u mnie sie zmarnuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 nie wzial przyslowiowego grama oleju Może ubytki uzupełnia płyn chłodniczy? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 ale chyba oddam Przemkowi, bo u mnie sie zmarnuje Nie będzie już takiej potrzeby 8). Dziękuję . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się