marek790 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Wypala mi zawsze tę samą świecę. Optycznie:pomiędzy ceramiką a gwintem robi się rdzawa. Objaw - silnik zaczyna szarpać i strzela. Założyłem już 3 święcę w przeciągu 6 tys.km. Co to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Cewka, przewód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 cewka wymieniona, przewody od 6tys.+ nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 W takim razie może coś z mieszanką, ale to już nie do mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Wtryskiwacz może szwankować na tym cylindrze i nie podawać wystarczającej ilości paliwa, temperatura w komorze spalania rośnie i świeca się wypala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Mialem kiedys cos takiego w Legacy, gdy zalozylem swiece Bosch. Po kilku tkm brazowe, nie do urzytku. Od tego czasu jezdzilem tylko na NGK, bez problemu. Jesli masz swiece innej filmy niz NGK, to zmien na NGK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Legacy96, a dlaczego miałaby się upalać wciąż tylko jedna i ta sama a nie wszystkie? Musi być coś nie tak niezależnie od rodzaju świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Trodno powiedziec czemu, jesli nawet nie ma tu zdjecia tej swiecy... problem rozumiem jako wypalanie/brazowienie izolacji porcelanowej na zewnetrznej czesci swiecy. W czesci wewnetrznej najpierw wypalaja sie elektrody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Mialem kiedys cos takiego w Legacy, gdy zalozylem swiece Bosch. Po kilku tkm brazowe, nie do urzytku. Od tego czasu jezdzilem tylko na NGK, bez problemu. Jesli masz swiece innej filmy niz NGK, to zmien na NGK. - mam NGK Trodno powiedziec czemu, jesli nawet nie ma tu zdjecia tej swiecy... problem rozumiem jako wypalanie/brazowienie izolacji porcelanowej na zewnetrznej czesci swiecy. W czesci wewnetrznej najpierw wypalaja sie elektrody. - dokładnie tak sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Czyli wydaje mi się, że jest to co wyżej napisałem czyli zbyt wysoka temperatura spalania w jednym cylindrze. Jeśli układ zapłonowy czyli kabel i cewka są sprawdzone to sprawdziłbym wtryskiwacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się