Jump to content

Remap w UK - jak,gdzie, za ile ?


waszka
 Share

Recommended Posts

Witam.Mało o tym w szukajce a temat wcale nie głupi,żeby wybrać się w parę osób do UK.

Mati coś wspomniał,że koszt to ok 500 funtów.Może jest ktoś na forum,kto stroił auto w UK i może coś więcej o tym napisać co,gdzie i czy warto ?

Link to comment
Share on other sites

500 + vat w przypadku andyego forresta.

 

waszka, do andyego forresta masz jakies 2500 km w jedna strone, policz sobie koszt dojazdu ew. transportu, hotele i cala mase innych [moderator czuwa] i zastanow sie czy warto jechac tam na remap jak masz prawie pod domem...

Link to comment
Share on other sites

waszka, to ma sens jak ktoś już jest w UK i w takim kontekście o tym pisałem w tamtym wątku, ale jechać z Polski na remap do Anglii raczej się nie opłaca :wink:

Link to comment
Share on other sites

500 + vat w przypadku andyego forresta.

 

waszka, do andyego forresta masz jakies 2500 km w jedna strone, policz sobie koszt dojazdu ew. transportu, hotele i cala mase innych [moderator czuwa] i zastanow sie czy warto jechac tam na remap jak masz prawie pod domem...

 

panowie ale stroje nie w mapteku jest drogie tylko pierwszy raz -pozniej juz jest bardzo przyzwoicie :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

waszka, nie wiem jak w twoim roczniku, ale w new age mozna wystroic samochod przez Internet (e-mail). Jedynie co potrzeba, to kabel do programowania.

 

Możesz rozwinąć myśl ? New age tzn który rocznik ? Mnie chodzi o silnik STI 2.0 '04.

 

GT'ka nie można.

 

A GT z gratami STI ?

 

panowie ale stroje nie w mapteku jest drogie tylko pierwszy raz -pozniej juz jest bardzo przyzwoicie :mrgreen: :wink:

 

Przyzwoicie tzn ..... ?

Link to comment
Share on other sites

Przyzwoicie tzn ..... ?

 

polowe tego co normalnie

 

Inne pytanie ile to jest normalnie ? Bo dzwoniłem parę dni temu i usłyszałem 3500zł netto :roll:

Kiedyś mi się o uszy obiła kwota 2500zł i sam już nie wiem o co kaman ?

Link to comment
Share on other sites

Kiedyś mi się o uszy obiła kwota 2500zł i sam już nie wiem o co kaman ?

 

takie kwoty to tylko na grupowym lub w erze :wink:

Link to comment
Share on other sites

Przyzwoicie tzn ..... ?

 

polowe tego co normalnie

 

Inne pytanie ile to jest normalnie ? Bo dzwoniłem parę dni temu i usłyszałem 3500zł netto :roll:

Kiedyś mi się o uszy obiła kwota 2500zł i sam już nie wiem o co kaman ?

 

Na forum był /jest temat "grupowy remap" w mapteku. zerknij tam i może uda Ci się wyyrwać trochę lepsze ceny.

Ja robiłęm pod koniec maja ale w wrx'e 04 także to trochę inny temat.

 

PS. Prawdę mówią jak mozna zestorić auto prze email skoro fachowcy z mapteka przez 2 godziny jeżdizli WRX;em żeby było w miarę OK. W miarę bo i tak musze podjechac drugi raz.

 

pzdr.

 

[ Dodano: Wto Cze 10, 2008 4:09 pm ]

Kiedyś mi się o uszy obiła kwota 2500zł i sam już nie wiem o co kaman ?

 

takie kwoty to tylko na grupowym lub w erze :wink:

 

i na pewno nie 2500pln. :mrgreen: .

Link to comment
Share on other sites

PS. Prawdę mówią jak mozna zestorić auto prze email skoro fachowcy z mapteka przez 2 godziny jeżdizli WRX;em żeby było w miarę OK. W miarę bo i tak musze podjechac drugi raz.

 

....gdzie sie czlowiek spieszy tam se diabel cieszy.....Moj GTek spedzil tam 1,5 dnia ale za to zrobili go tak cacy ze ponoc moja mape uzywaja teraz jako bazowa do stojenia GTekow :cool:

 

i na pewno nie 2500pln

 

musiales sie jakos slabo dogadac :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kuba napisał/a:

waszka, nie wiem jak w twoim roczniku, ale w new age mozna wystroic samochod przez Internet (e-mail). Jedynie co potrzeba, to kabel do programowania.

 

 

Możesz rozwinąć myśl ? New age tzn który rocznik ? Mnie chodzi o silnik STI 2.0 '04.

Tutaj raczej chodzi o komputer sterujacy silnikiem, musi byc taki, ktory jest obslugiwany przez narzedzia OpenEcu (openecu.org). O ile sie nie myle to obslugowane sa wszystkie komputeru od 2001 roku w Subaru z fabrycznym turbo.

 

Zeby wystroic samochod przez email, musisz miec minimum kabel Tactrix, laptop i program ecuflash (do odczytu i zapisu pamieci komputera) oraz romrider do logowania parametrow pracy silnika.

 

Pozniej kontaktujesz sie z tunerem, ktorego sobie wybrales, plasisz mu kase a on prawdopodobnie poprosi cie o zgranie orginalnej zawartosci komputera, zrobienie przejazdu testowego i zrobienie loga z tego oraz dokladny opis samochodu i szczegolowa liste przerobek. Pozniej mu to wysylasz, a on po analizie wysyla Ci zmodyfikowana mape do wgrania. Wgrywasz, testujesz, robisz logi i wysylasz z powrotem. Tuner sprawdza i wysyla Ci nowa mape z poprawkami. I tak w kolko az uznacie ze samochod jest dobrze wystrojony.

 

Tutaj dla przykladu, gosc oferuje miesiac strojenia przez internet za $60.

http://www.555motorsports.net/pricing.htm

Link to comment
Share on other sites

PS. Prawdę mówią jak mozna zestorić auto prze email skoro fachowcy z mapteka przez 2 godziny jeżdizli WRX;em żeby było w miarę OK. W miarę bo i tak musze podjechac drugi raz.

 

....gdzie sie czlowiek spieszy tam se diabel cieszy.....Moj GTek spedzil tam 1,5 dnia ale za to zrobili go tak cacy ze ponoc moja mape uzywaja teraz jako bazowa do stojenia GTekow :cool:

 

i na pewno nie 2500pln

 

musiales sie jakos slabo dogadac :mrgreen: :wink:

 

2 godziny to ja tam czekałem na odbiór. Co się działo przez cały poprzedni dzień to nie wiem ... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

2 godziny to ja tam czekałem na odbiór. Co się działo przez cały poprzedni dzień to nie wiem ...

 

kazde auto jest inne :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bez sensu jest jezdzic do tunera po to zeby naprawial samochod. Czas jego pracy i np wynajecie hamowni kosztuje wiecej niz praca mechanika.

Zanim ktos sie uda na strojenie, to lepiej wczesniej sprawdzic czy samochod jest sprawny.

Link to comment
Share on other sites

Bez sensu jest jezdzic do tunera po to zeby naprawial samochod. Czas jego pracy i np wynajecie hamowni kosztuje wiecej niz praca mechanika.

Zanim ktos sie uda na strojenie, to lepiej wczesniej sprawdzic czy samochod jest sprawny.

 

Było sprawne w 100%.

Wersja Mapteka : seryjny przepływomierz i pompa niewydalała i trzeba było wymienić na Denso i Walbro 255l/h.

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Wersja Mapteka : seryjny przepływomierz i pompa niewydalała i trzeba było wymienić na Denso i Walbro 255l/h.pzdr.

 

W moim STI '03 siedzi przepływomierz Denso. Czy to oznacza, że poprzedni właściciel go wymieniał?

 

Sorki za OT

Link to comment
Share on other sites

Ja slyszalem ze seryjny dolot wystarcza do 350-400KM. Zmieniales turbo czy cos w tym stylu?

 

Turbo jest seryjne ale według mapteka często się zdarza iż seryjne przepływomierze i pompy z WRX'a nie wydalają i bardzo trudno jest odpowiednio dobrze zestroić auto. Dlatego była wymiana.

Co prawda jest to dodatkowy koszt ale efekt jest super. WRX naprawdę zachowuje się dużo lepiej. Jest "agresywniejszy" , lepiej reaguje na gaz no i dopiero otwarcie wydechu pokazało prawdziwy "charakter" auta.

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...