Primi Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 witam,opisany problem pojawił się także u mnie w Forester 2.0; po wlaniu preparatu Fuel Cleaner firmy STP - koniecznie do benzyny!!!!! (koszt ok.17 Pln) samochód ciągnie równiutko przez cały zakres obrotów - polecam; koszt żaden, nic się nie ryzykuje i nie trzeba słuchać "mądrali" w ASO lub wymieniać części w silniku; do dostania na każdej lepszej stacji benzynowej. Ja tankuję tylko na Statoil ale i tam widać paliwo nie jest zawsze czyste (oni też kupują od Orlenu....) Potwierdzam w 100% . Miałem ten sam problem, a po wlaniu preparatu STP po ok. 50km wszystko wróciło do normy :cool: Dziękuję Ci The Forum :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 witam,opisany problem pojawił się także u mnie w Forester 2.0; po wlaniu preparatu Fuel Cleaner firmy STP - koniecznie do benzyny!!!!! (koszt ok.17 Pln) samochód ciągnie równiutko przez cały zakres obrotów - polecam; koszt żaden, nic się nie ryzykuje i nie trzeba słuchać "mądrali" w ASO lub wymieniać części w silniku; do dostania na każdej lepszej stacji benzynowej. Ja tankuję tylko na Statoil ale i tam widać paliwo nie jest zawsze czyste (oni też kupują od Orlenu....) Potwierdzam w 100% . Miałem ten sam problem, a po wlaniu preparatu STP po ok. 50km wszystko wróciło do normy :cool: Dziękuję Ci The Forum :grin: Taniej i wygodniej jest tankować paliwo z dodatkami. Próbowałem Supremy na Statoil, ale Forek mi więcej palił (o jakieś 1,5 litra/100 km). Teraz tankuję V-Power na Shellu i jest super. Przy różnicy 10 gr. na litrze 50 l wychodzi zaledwie o 5 zł drożej od "normalnej" benzyny, ale dalej sporo taniej od dodatku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Taniej i wygodniej jest tankować paliwo z dodatkami. Próbowałem Supremy na Statoil, ale Forek mi więcej palił (o jakieś 1,5 litra/100 km). Teraz tankuję V-Power na Shellu i jest super. Przy różnicy 10 gr. na litrze 50 l wychodzi zaledwie o 5 zł drożej od "normalnej" benzyny, ale dalej sporo taniej od dodatku. Za paliwo płaci mi firma więc nie chodzi o oszczędności tylko o wygodę. Zazwyczaj tankuję na BP bo mam po drodze. Po prostu wyjeździłem paliwo i pojawił się problem jw. Dodatek uratował mi czas, który straciłbym jadąc do ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się