zagnief Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Czołem, Od kilku dni obserwuję, że w moim foresterze (2.0) przy gazowaniu na 2 i 3 biegu jest jakby "dziura" w mocy na wysokości ok. 2,5 tys. obrotów. Powyżej tego poziomu moc wraca i jest wszystko git. W efekcie auto rusza z kopyta (jak zwykle , aby po chwili się na moment jakby zawiesić a później znowu rura. Jest to taki poziom obrotów, że przy jeździe po mieście jest to cholernie upierdliwe. Powyższe nie dzieje się na 1 czy 4 biegu, ani podczas jazdy z reduktorem. Czy komuś z Was przydarzyło się coś podobnego. Może ktoś wie, co jest nie halo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 w moim wolnossącym 2.0 brak mocy jest do 3 tys a potem ciągnie a Ty masz Turbo czy wolnossaka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 "... z reduktorem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 zagnief, spróbuj zatankować inne paliwo (np. 95 V-Power). Pojeździj trochę. Jeżeli przejdzie to znaczy, że coś nie tak z paliwem było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 podjedz do aso wgraja ci nowy soft i bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 ja mam to samo w wolnym saku w imprezie 2.0 do 3 tys lipa potem auto nagle odrzywa.... carfit jak to nowy soft nie ma z tym problemu ??? ile taka przyjemnosc kosztuje wiesz cos na ten temat??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 ja mam to samo w wolnym saku w imprezie 2.0 do 3 tys lipa potem auto nagle odrzywa.... carfit jak to nowy soft nie ma z tym problemu ??? ile taka przyjemnosc kosztuje wiesz cos na ten temat??? Jezli masz auto na gwarancji to nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 zagnief, ktory rok tego forka? bo jesli przed 1999 i jest to wersja 122KM to rzeczywiscie slyszalem taka wypowiedz pracownika ASO ze swego czasu upierdliwym klientom "poprawiali soft" wlasnie ze wzgledu na - dziury w obr :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Ja rowniez bylem w ASO na wgranie nowego softu sterowanie wtryskiem paliwa,operacja jest bezplatna,trwa ok 20 minut a poprawa jest odczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagnief Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Dzięki Wszystkim bardzo za przydatne info. W ciągu najbliższych dni pojadę do ASO i załatwię temat. Oczywiście, dam znać, co udało/nie udało się zrobić :wink: PS. Autko zeszłoroczne, więc na gwarancji. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 ja juz po my98 .... dalej to moze byc soft?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 I cos wiadomo o tym przeprogramowaniu?? ile to moze kosztowac?? dzwonilem tutaj w UK do Chandlers - Subaru, ale nie potrafili mi od razu odpowiedziec. Zostawilem numer i czekam na telefon od menagera servisu. Swoja droga u mnie tez jakby autko wogole dlu nie mialo, musze go trzymac tak na 3500 i powyzej i wtedy jest ok... :neutral: [ Dodano: Pon Cze 16, 2008 10:48 am ] zagnief, spróbuj zatankować inne paliwo (np. 95 V-Power). Pojeździj trochę. Jeżeli przejdzie to znaczy, że coś nie tak z paliwem było. Czy to ma znaczenie w wolnossacym ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagnief Opublikowano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Jeszcze nie załatwiłem. Na pewno dam znać pod koniec przyszłego tygodnia. PS. Póki co przez telefon w serwisie A.Kopra dowiedziałem się, że nowy soft załatwiał dotychczas ten "problem", ale oczywiście potwierdzę czy faktycznie tak będzie. PS2. Usługa w ramach gwarancji. Co do szczegółów to dam znać. PS3. Jeszcze nie sprawdzałem patentu z innym/"lepszym" paliwem, ale biorąc to na zdrowy rozsądek, wątpię, aby tu był pies pogrzebany. Ale oczywiście sprawdzę i też dam znać. Pozdrawiam [ Dodano: Czw Cze 19, 2008 11:27 am ] So What! napisał/a: zagnief, spróbuj zatankować inne paliwo (np. 95 V-Power). Pojeździj trochę. Jeżeli przejdzie to znaczy, że coś nie tak z paliwem było. So What!, zwracam honor... Wczoraj zatankowałem zwykłe 95 na BP zamiast na Neste i problem zniknął jak ręką odjął!!! Oczywiście, za wcześnie jeszcze na hurra optymizm, ale jest ewidentna poprawa. Swoją drogą trochę to dziwne, bo cały czas tankuję na Neste i wcześniej było git. Nie wiem, czy jeśli nadal będzie ok, to czy jest sens jechać na zmianę softu... pewnie mimo wszystko tak. PS. Szczerze mówiąc, jestem w ciężkim szoku, że jakość paliwa może tak bardzo wpłynąć na kondycje "boxerka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 To ja chyba tez zaczne jezdzic na 98 v-power shella, jak przstana strajkowac :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagnief Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 No niekoniecznie... ja nalałem zwykłej 95 i jest poprawa. Może po prostu na Neste paliwko się wzięło i... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 So What!, zwracam honor... Ja tak miałem przy zwykłym paliwie na Statoil. Jak zatankowałem Supreme to problem zniknął, znacznie wzrosło natomiast spalanie (ok. 1,5 l/100 km). Ostatnio zacząłem tankować V-power 95. Forek chodzi super. Spalanie spadło w stosunku do Supreme Nowy soft mimo wszystko warto wgrać, jak masz auto na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 czy taka dziura wystepuje w wolnossaku i turbo?? ja mam turbo i pomiedzy 2 a 3 tys jest jakby dziura i troszke szarpie tak jakby turbina pomiedzy tymi obrotami zalaczala i odrazy wylaczala sie zeby dobijajac do 3tys obr. wkrecic sie maksymalnie. Czy to tez moze byc soft?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draupnir88 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 zagnief, spróbuj zatankować inne paliwo (np. 95 V-Power). Pojeździj trochę. Jeżeli przejdzie to znaczy, że coś nie tak z paliwem było. Kolego paliwko 95 V-Power niczym sie nie różni od zwykłej 95 tylko na jakiejs normalnej stacji nie u pana "Stasia" wiec szczerze mówiąc to tylko chwyt marketingowy i nic więcej Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 zagnief, spróbuj zatankować inne paliwo (np. 95 V-Power). Pojeździj trochę. Jeżeli przejdzie to znaczy, że coś nie tak z paliwem było. Kolego paliwko 95 V-Power niczym sie nie różni od zwykłej 95 tylko na jakiejs normalnej stacji nie u pana "Stasia" wiec szczerze mówiąc to tylko chwyt marketingowy i nic więcej Pozdro Dzięki za info. Twoja analiza techniczna różnic w paliwach w pełni mnie przekonała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zagnief Opublikowano 26 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 OK, jestem po wgraniu nowego softu. Jest ewidentna poprawa - moc wzrasta płynnie bez żadnych "dołów". Komputer zresetowany i Forek zaczyna uczyć się jeździć od nowa :razz: Cała zabawa trwała 30 min. Nie pytajcie mnie o cenę usługi, bo auto na gwarancji. Pozdrawiam, PS. Polecam zrobienie tego wszystkim, którzy mają podobny problem - jest naprawdę odczuwalna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Ma ktos moze informacje czy w mapteku wgrywaja taki soft i za ile?? Mam ten sam problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Podłączam się pod pytanie o koszt, bo u mnie gwarancja to się skończyła daaaaaaaaawno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon666666 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 no wiec dowiedzialem sie na tyle ile moglem ze wgranie nowego softu do mojego forysia wraz z modyfikacja na +25ph to koszt 3000netto (diagnoza, sprawdzenie wszystkich podzespolow...itd) jest to koszt wykonanej uslugi w Mapteku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchu Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Miałem ostatnio podobny problem, zwaliłem wszystko na benzynę, ale to chyba tylko w połowie problem. Pojechałem do ASO, przeczyścili przepływomierz i wgrali nowego softa. Problem zniknął od pierwszego wciśnięcia gazu. Nie chciałbym przesadzić, ale mam wrażenie, że tak dobrze tym aautem się jeszcze nie jeździło :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 witam, opisany problem pojawił się także u mnie w Forester 2.0; po wlaniu preparatu Fuel Cleaner firmy STP - koniecznie do benzyny!!!!! (koszt ok.17 Pln) samochód ciągnie równiutko przez cały zakres obrotów - polecam; koszt żaden, nic się nie ryzykuje i nie trzeba słuchać "mądrali" w ASO lub wymieniać części w silniku; do dostania na każdej lepszej stacji benzynowej. Ja tankuję tylko na Statoil ale i tam widać paliwo nie jest zawsze czyste (oni też kupują od Orlenu....) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się