ppmarian Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 i kazdemu to polecam to co zobaczylem po rozebraniu nagrzewnicy i parownika to MASAKRA :!: :!: :!: jeden wielki SYF, jestem w glebolim szoku czym odychalem.... wszystko przedmuchalem spr. powietrzem, odkurzylem i odkazilem chemia. dolozylem tez wlasnej konstrukcji filtr na "czerpni" w podszybiu Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 U siebie też bym tak zrobił , tylko ze mnie nie taka złota rączka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Ja też tak zrobiłem i pospawałem. Ale u E-12 w warsztacie Dzięki, klima śmiga jak złoto i ładnie pachnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 i kazdemu to polecam to co zobaczylem po rozebraniu nagrzewnicy i parownika to MASAKRA :!: :!: :!: jeden wielki SYF, jestem w glebolim szoku czym odychalem.... wszystko przedmuchalem spr. powietrzem, odkurzylem i odkazilem chemia. dolozylem tez wlasnej konstrukcji filtr na "czerpni" w podszybiu Deske rozbierales? A czemu nie zalozyles seryjnego filtra przeciwpylkowego? W Foresiu jest miejsce na niego, ale malo ktory ma zalozony. Ja teraz chce sobie zalozyc. p.s. sprezone powietrze z kompresora na stacji, czy masz tak fajnie wyposazony garaz? =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 po rozebraniu nagrzewnicy i parownika to MASAKRA Czy ktoś wie, czy ASO robi to na przeglądzie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted June 5, 2008 Author Share Posted June 5, 2008 Deske rozbierales? A czemu nie zalozyles seryjnego filtra przeciwpylkowego? W Foresiu jest miejsce na niego, ale malo ktory ma zalozony. Ja teraz chce sobie zalozyc. wyciagasz schowek i masz dostep do calego zespolu: nagrzewnica/parownik/wentylator/przepustnice seryjny filtr jest i byl regularnie wymieniany (mam nawet kwity pooprzedniego wlasciciela) ale widocznie gu...o daje skoro taki syf jest na parowniku.... p.s. sprezone powietrze z kompresora na stacji, czy masz tak fajnie wyposazony garaz? =) robilem u kupla w fajnie wyposazonym garazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Ja probowalem nieco po plejadach przedmuchac intercooler i niestety niewiele to dalo. Powinno sie (pewnie parownik i nagrzewnice rowniez) go wymontowac i porzadnie umyc =( Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 U mnie bylo podobnie zasyfione i przymierzam sie do ponownego czyszczenia. PS - Olleo - ja intercooler wzialem Karcherem od gory i jest gites Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 Nie pogiely sie blachy? Ja chyba musze zamowic mycie calego silnika, a w ogole to calej komory silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 seryjny filtr jest i byl regularnie wymieniany (mam nawet kwity pooprzedniego wlasciciela) ale widocznie gu...o daje skoro taki syf jest na parowniku.... Zależy co miałeś na tym parowniku... część rzeczy jak tam się pojawiła była bardzo mała... ale wraz z czasem pod wpływem sprzyjających warunków nieco urosła... ludzie na to grzyb mówią Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 wyciagasz schowek i masz dostep do calego zespolu: nagrzewnica/parownik/wentylator/przepustnice Brzmi tak łatwo ,że też spróbuje :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Trudno nie jest - tez rozbieralem kiedys. Ale zdaje sie parownik ma sie wtedy dostepny tylko z jednej strony, a z drugiej pozostaje niedoczyszczony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted June 6, 2008 Author Share Posted June 6, 2008 Ale zdaje sie parownik ma sie wtedy dostepny tylko z jednej strony, a z drugiej pozostaje niedoczyszczony jak rozpolowi sie plastikowa obudowe parownika i nagrzewnicy to wszystko jest na wierzchu i jest bardzo dobry dostp do szorowania :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Hm co to znaczy rozpolowi? Jade wlasnie kupic ponoc najskuteczniejszy srodek pt. "Anty-grzyb" do Castoramy ;-) i mam nadzieje, ze bez psucia obudowy da sie do parownika dostac (przy okazji zlikwiduje dzieciola, co mi pod deska stuka). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted June 7, 2008 Author Share Posted June 7, 2008 Hm co to znaczy rozpolowi? palstikowa obudowa nagrzewnicy i parownika jest zbudowana z 2 polowek (gora i dol) trzeba ja rozkrecic, rozpolowic, zdjac dol (gora moze zostac na mocownaich) i jest ekstar dojscie do SYFU :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
szuster Posted June 7, 2008 Share Posted June 7, 2008 a czy w imprezie jest podobne latwo sie dostac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Tak z ciekawości ,co to ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Tak z ciekawości ,co to ?Obrazek rezystor dmuchawy, dba o to aby wentylator pracowal z roznymi predkosciami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarro Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 gdzie jest filtr przeciwpyłkowy lub miejsce na niego w forku II?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 gdzie jest filtr przeciwpyłkowy lub miejsce na niego w forku II?? Za schowkiem przed pasażerem. Jade wlasnie kupic ponoc najskuteczniejszy srodek pt. "Anty-grzyb" do Castoramy Polecam daleko idącą ostrożność w stosowaniu takich środków, można sobie drogie kuku zrobić - takie spraye potrafią rozpuszczać/sklejać klapy w obudowie nagrzewnicy (mogę foty z BMW E46 wrzucić przy okazji). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zacier Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Ja robiłem ozonowanie w Warszawie u profi . Kosztowało mnie to trzy godziny czasu i stówę . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Ja robiłem ozonowanie w Warszawie u profi . Kosztowało mnie to trzy godziny czasu i stówę . ozonowanie jest słabe, zdecydowanie lepsze jest czyszczenie przez ultradzwięki :roll: Można też kupić doraźnie tzw."granat" z dobrej firmy , i też daje rade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zacier Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Można też kupić doraźnie tzw."granat" z dobrej firmy , i też daje rade A bywają zaczepne Mój obronny nie dał rady Robienie w garażu takich operacji to też nie najlepszy pomysł . W końcu trzeba wiedzieć co i jak zdemontować . Zaletą jest koszt , bo odpada robocizna , ale za to kupujemy coś co nie wszystko zużyjemy i co potem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 A bywają zaczepne Mój obronny nie dał rady Robienie w garażu takich operacji to też nie najlepszy pomysł . W końcu trzeba wiedzieć co i jak zdemontować . Zaletą jest koszt , bo odpada robocizna , ale za to kupujemy coś co nie wszystko zużyjemy i co potem . :shock: chyba mówimy o czymś innym Ja mówie o czymś takim http://www.liquimoly-sklep.pl/product-p ... -15L-.html włączasz klimę na full na obieg wewnętrzny , granat dajesz za tylny fotel i on sobie pomału uwalnia preparat, i tak przez 15-20min. potem wietrzysz i jest ok :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zacier Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 A bywają zaczepne Mój obronny nie dał rady Robienie w garażu takich operacji to też nie najlepszy pomysł . W końcu trzeba wiedzieć co i jak zdemontować . Zaletą jest koszt , bo odpada robocizna , ale za to kupujemy coś co nie wszystko zużyjemy i co potem . :shock: chyba mówimy o czymś innym Ja mówie o czymś takim http://www.liquimoly-sklep.pl/product-p ... -15L-.html włączasz klimę na full na obieg wewnętrzny , granat dajesz za tylny fotel i on sobie pomału uwalnia preparat, i tak przez 15-20min. potem wietrzysz i jest ok :roll: Dzięki Carfit Po ostatnim ozonowaniu mam czysto ale za miesiąc może spróbuję . Faktycznie łatwy w użyciu ale ze skutecznością sprawdzę organoleptycznie na własnym nosie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now