pedro Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Silnik i skrzynia EAT mają wspólne sterowanie (a przynajmniej komunikujące się) - dlatego np. nie zrobisz startu "z obu nóg" w EAT, bo komputer Ci nie pozwoli podnieść obrotów silnika kiedy trzymasz nogę na hamulcu. Wątpię, by pozwolił Ci skutecznie napędzać koła jednocześnie hamując. Errata - przynajmniej w moim Legacy MY04 wciśnięcie gazu i hamulca jednocześnie skutkuje podnoszeniem się obrotów. W pewnym momencie (około 1,500 rpm) słychać jak skrzynia próbuje załączyć napęd (lekko trzeszczy). Wyżej nie próbowałem - szkoda mi maszyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Silnik i skrzynia EAT mają wspólne sterowanie (a przynajmniej komunikujące się) - dlatego np. nie zrobisz startu "z obu nóg" w EAT, bo komputer Ci nie pozwoli podnieść obrotów silnika kiedy trzymasz nogę na hamulcu. Wątpię, by pozwolił Ci skutecznie napędzać koła jednocześnie hamując. Errata - przynajmniej w moim Legacy MY04 wciśnięcie gazu i hamulca jednocześnie skutkuje podnoszeniem się obrotów. W pewnym momencie (około 1,500 rpm) słychać jak skrzynia próbuje załączyć napęd (lekko trzeszczy). Wyżej nie próbowałem - szkoda mi maszyny. I nie próbuj, bo więcej Ci nie pozwoli. A 1'500 to nie obroty. Powyżej 1'000 z czymś obrotów zaczyna dławić silnik. Ruszenie "z obu nóg" przy tej skrzyni (i innych znanych mi EAT) nie ma sensu, bo jest wolniejsze niż zwykłe ruszanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się