Jump to content

Outback i Forester - różnice między Europą a USA


Seth
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Czy ktoś wie, i podzieliłby się wiedzą :) Jakie występują różnice - głównie w mechanice, ale i innych aspektach, między wersjami Europejskimi i Amerykańskimi Outbacka i Forestera. Chodzi mi o roczniki ok. roku 2000 (Outback 2000-2004, Forester do 2003 znaczy się :) )

Czy dużą stratą bedzei kupno z US? Bo wiele osób mi odradzało. Sam też posiadam właśnie wersję US, i w paru przypadkach spotkałem się z innymi elementami (czytaj: mniej dostępnymi)

Więc może lepiej szukać dłużej, i jednak kupić wersję europejską?

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

EDIT: do FAQ dotarłem, ale tam głównie dyskusja toczy się co do WRX. Różnice typu lampy/halogeny itp. znam. Chodzi mi właśnie np. o zmiany ECU, czy nietypowe żaróweczki (tak u mnie jest), ew. inne drobiazgi mogące zmniejszyć przyjemność użytkowania Subaru

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Naprawde nikt nie wie jakie są różnice? Ja też bardzo proszę o info głównie jeśli chodzi o Forestera bez turbo. Warto się ubierać w taki temat? Ceny Forków są dość ciekawe w USA, a ja szukam czegoś dla swojej drugiej połowy, bo już nei wyrabiam z oberwanymi spojlerami i zderzakami zostawianymi na krawężnikach prze moją beztroską kobietę.

Link to comment
Share on other sites

Nikt sie nie podjol takiego porownania, a czesc osob, ktore probuja, nie widzialo na oczy modelu przeznaczonego na rynek amerykanski.

Masz tam dokladna specyfikacje, porownaj ja z tym co jest na stronie SIP i bedziesz mial pdpowiedz.

Link to comment
Share on other sites

Eu od USA rozni sie napewno zawieszeniem.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz i jakie sa to roznice?

 

Ten watek zawieszenia jest gdzies na forum technicznym juz poruszany. A po drugie sam mam amerykana.

Link to comment
Share on other sites

Eu od USA rozni sie napewno zawieszeniem.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz i jakie sa to roznice?

 

Ten watek zawieszenia jest gdzies na forum technicznym juz poruszany. A po drugie sam mam amerykana.

Nie moge znalezc tego watku. Skoro masz taki samochod, to wyjasnisz jakie sa to roznice.

Link to comment
Share on other sites

Eu od USA rozni sie napewno zawieszeniem.

Na jakiej podstawie tak twierdzisz i jakie sa to roznice?

 

Ten watek zawieszenia jest gdzies na forum technicznym juz poruszany. A po drugie sam mam amerykana.

Nie moge znalezc tego watku. Skoro masz taki samochod, to wyjasnisz jakie sa to roznice.

 

Faktycznie niema. Chodzi mi o prowadzenie auta na nie równych drogach buja i nie zachowuje sie stabilnie. W modelach z EU tego nie ma ale podobno wystarczy zmienic amory i ewentualnie sprezyny na euroejskie i jest cacy.

Link to comment
Share on other sites

Moze twoje auto bylo zle naprawione? Bo ja jezdzilem w amerykanskim Legacy i OBK po koleinach i takich objawow nie zaowazylem.

 

W tym sęk moje auto bylo sprowadzone w calosci, kupowałem go dla siebie. Dziwne w moim miescie jest z 5 szt OBK i kazdym czy ma maly przebieg czy duzy efekt bujania jest. Ja mam model 2005 moze w tych wczesniejszych tego nie bylo w nowych jest.

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie niema. Chodzi mi o prowadzenie auta na nie równych drogach buja i nie zachowuje sie stabilnie. W modelach z EU tego nie ma ale podobno wystarczy zmienic amory i ewentualnie sprezyny na euroejskie i jest cacy.

Generalnie to amerykanie lubią jak im się dupa buja, dlatego kochają te swoje krążowniki. Ja w swim OBK-u mam założone przednie amorki od EU i autko jest deko stabilniejsze, jest odczuwalna różnica.

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie niema. Chodzi mi o prowadzenie auta na nie równych drogach buja i nie zachowuje sie stabilnie. W modelach z EU tego nie ma ale podobno wystarczy zmienic amory i ewentualnie sprezyny na euroejskie i jest cacy.

Generalnie to amerykanie lubią jak im się dupa buja, dlatego kochają te swoje krążowniki. Ja w swim OBK-u mam założone przednie amorki od EU i autko jest deko stabilniejsze, jest odczuwalna różnica.

 

A ile Cie to kosztowalo??

Link to comment
Share on other sites

A ile Cie to kosztowalo??

Matej myśle że nie dużo bo za 500zł. je wyrwałem z używanego OBK-a po 6000km. przebiegu były.

 

a tylu nie trzeba zmieniac?? i czy cos trzeba przerabiac?

Link to comment
Share on other sites

a tylu nie trzeba zmieniac?? i czy cos trzeba przerabiac?

Nic nie trzeba przerabiać są identyczne tylko twardość nie ta, a tył to mamy samopoziomujący się to niewiem czy by coś to dało??

Link to comment
Share on other sites

a tylu nie trzeba zmieniac?? i czy cos trzeba przerabiac?

Nic nie trzeba przerabiać są identyczne tylko twardość nie ta, a tył to mamy samopoziomujący się to niewiem czy by coś to dało??

 

Ok dzieki:)

Link to comment
Share on other sites

O! Tomasz - zbieg okoliczności - jestem teraz w Koszalinie na 2 tyg pracy.

Myślę, że to zawieszenie dałoby się sprowadzić JAKOŚ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...