Seth Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam, Czy ktoś wie, i podzieliłby się wiedzą Jakie występują różnice - głównie w mechanice, ale i innych aspektach, między wersjami Europejskimi i Amerykańskimi Outbacka i Forestera. Chodzi mi o roczniki ok. roku 2000 (Outback 2000-2004, Forester do 2003 znaczy się ) Czy dużą stratą bedzei kupno z US? Bo wiele osób mi odradzało. Sam też posiadam właśnie wersję US, i w paru przypadkach spotkałem się z innymi elementami (czytaj: mniej dostępnymi) Więc może lepiej szukać dłużej, i jednak kupić wersję europejską? Z góry dziękuję za pomoc EDIT: do FAQ dotarłem, ale tam głównie dyskusja toczy się co do WRX. Różnice typu lampy/halogeny itp. znam. Chodzi mi właśnie np. o zmiany ECU, czy nietypowe żaróweczki (tak u mnie jest), ew. inne drobiazgi mogące zmniejszyć przyjemność użytkowania Subaru pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Naprawde nikt nie wie jakie są różnice? Ja też bardzo proszę o info głównie jeśli chodzi o Forestera bez turbo. Warto się ubierać w taki temat? Ceny Forków są dość ciekawe w USA, a ja szukam czegoś dla swojej drugiej połowy, bo już nei wyrabiam z oberwanymi spojlerami i zderzakami zostawianymi na krawężnikach prze moją beztroską kobietę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 http://www.cars101.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 No dzięki za linka, ale tam jest multum informacji o Subaru specyfikacje itp, ale gdzie mogę tam znaleźć porównanie np wersji EU i USA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Nikt sie nie podjol takiego porownania, a czesc osob, ktore probuja, nie widzialo na oczy modelu przeznaczonego na rynek amerykanski. Masz tam dokladna specyfikacje, porownaj ja z tym co jest na stronie SIP i bedziesz mial pdpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Seth, :arrow: PW TRIST :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Myślę że jak znajdę chwilę czasu to właśnie zrobię porównanie i dam na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Eu od USA rozni sie napewno zawieszeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Eu od USA rozni sie napewno zawieszeniem. Na jakiej podstawie tak twierdzisz i jakie sa to roznice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Eu od USA rozni sie napewno zawieszeniem. Na jakiej podstawie tak twierdzisz i jakie sa to roznice? Ten watek zawieszenia jest gdzies na forum technicznym juz poruszany. A po drugie sam mam amerykana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 To może mówisz o Outbacku bo z tego co mi mówiono Forester nie różni się zawieszeniem, ale oczywiście mogę się mylić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Modele z automatyczna skrzynia biegow na Europe maja trzy programy do wyboru, wersje USA nie maja wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Eu od USA rozni sie napewno zawieszeniem. Na jakiej podstawie tak twierdzisz i jakie sa to roznice? Ten watek zawieszenia jest gdzies na forum technicznym juz poruszany. A po drugie sam mam amerykana. Nie moge znalezc tego watku. Skoro masz taki samochod, to wyjasnisz jakie sa to roznice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Eu od USA rozni sie napewno zawieszeniem. Na jakiej podstawie tak twierdzisz i jakie sa to roznice? Ten watek zawieszenia jest gdzies na forum technicznym juz poruszany. A po drugie sam mam amerykana. Nie moge znalezc tego watku. Skoro masz taki samochod, to wyjasnisz jakie sa to roznice. Faktycznie niema. Chodzi mi o prowadzenie auta na nie równych drogach buja i nie zachowuje sie stabilnie. W modelach z EU tego nie ma ale podobno wystarczy zmienic amory i ewentualnie sprezyny na euroejskie i jest cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Moze twoje auto bylo zle naprawione? Bo ja jezdzilem w amerykanskim Legacy i OBK po koleinach i takich objawow nie zaowazylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Moze twoje auto bylo zle naprawione? Bo ja jezdzilem w amerykanskim Legacy i OBK po koleinach i takich objawow nie zaowazylem. W tym sęk moje auto bylo sprowadzone w calosci, kupowałem go dla siebie. Dziwne w moim miescie jest z 5 szt OBK i kazdym czy ma maly przebieg czy duzy efekt bujania jest. Ja mam model 2005 moze w tych wczesniejszych tego nie bylo w nowych jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Faktycznie niema. Chodzi mi o prowadzenie auta na nie równych drogach buja i nie zachowuje sie stabilnie. W modelach z EU tego nie ma ale podobno wystarczy zmienic amory i ewentualnie sprezyny na euroejskie i jest cacy. Generalnie to amerykanie lubią jak im się dupa buja, dlatego kochają te swoje krążowniki. Ja w swim OBK-u mam założone przednie amorki od EU i autko jest deko stabilniejsze, jest odczuwalna różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Faktycznie niema. Chodzi mi o prowadzenie auta na nie równych drogach buja i nie zachowuje sie stabilnie. W modelach z EU tego nie ma ale podobno wystarczy zmienic amory i ewentualnie sprezyny na euroejskie i jest cacy. Generalnie to amerykanie lubią jak im się dupa buja, dlatego kochają te swoje krążowniki. Ja w swim OBK-u mam założone przednie amorki od EU i autko jest deko stabilniejsze, jest odczuwalna różnica. A ile Cie to kosztowalo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 A ile Cie to kosztowalo?? Matej myśle że nie dużo bo za 500zł. je wyrwałem z używanego OBK-a po 6000km. przebiegu były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 A ile Cie to kosztowalo?? Matej myśle że nie dużo bo za 500zł. je wyrwałem z używanego OBK-a po 6000km. przebiegu były. a tylu nie trzeba zmieniac?? i czy cos trzeba przerabiac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter_67 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 a tylu nie trzeba zmieniac?? i czy cos trzeba przerabiac? Nic nie trzeba przerabiać są identyczne tylko twardość nie ta, a tył to mamy samopoziomujący się to niewiem czy by coś to dało?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matej Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 a tylu nie trzeba zmieniac?? i czy cos trzeba przerabiac? Nic nie trzeba przerabiać są identyczne tylko twardość nie ta, a tył to mamy samopoziomujący się to niewiem czy by coś to dało?? Ok dzieki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 To ciekawe jest i nie za drogo http://www.xcceleration.com/itemdetails.cfm82.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Fala, kurcze tylko dlaczego to w USA a nie Polandzie do kupienia i to za taką kasę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 O! Tomasz - zbieg okoliczności - jestem teraz w Koszalinie na 2 tyg pracy. Myślę, że to zawieszenie dałoby się sprowadzić JAKOŚ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się