Skocz do zawartości

Impreza - samochód na codzień?


jacek123

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

boszzzzzzzzzzz impreza w japoni ta jak calibra u nas:PPP tak apropo prestizu..... ja robie jak pisalem 3-5 tys km miesiecznie i nie marudze!!!

Ogolnie to nie zaden wstyd wg mnie poprostu sporo sie poruszam i chcial bym to robic subarkiem, a jednoczesnie cenie portwel:))) CO do mocy i tak wszedzie sa takie korki u mnie, ze nawet 50ps auta maja takie same szanse dojechania z punktu A do B jak STI .....

 

Wracajac do tematu, czesci dostepne (a i tak czesto ich nie wymieniasz) , komfort to masz w outbacku, w imprezie to srednio jest.

Dobra trakcja, atrakcyjne cenowo, a tak swoja droga to zwyczajny samochod nie gloryfikujmy juz ich tak ......poprostu kawal dobrej japonskiej technologi z napedem na 4 kola, i kawalkiem historii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idac jeszcze dalej -> samochody hybrydowe z fabrycznymi instalacjmi lpg cng to tez kretynizm???

mieszkajac w londynie nie placi sie Congestion Charging bo ekologia czyli ktos mysli tam.... a ostatnio czytalem ps prosiaka ze bedzie turbo cng:PPPPPPP i co panowie na to????niszcza wlasne auta czy to technologia przyszlosci ??

 

NIE bede sie powtarzal dobra instalacja i dobry serwis jej !!!!!

 

Przy tym tempie wzrostu cen paliwa i kilometrach jakich robie dla mnie to jedyna opcja:((( ...bo podwyszki nie dostane wiecej:((

 

Wiec do meritum mase osób na forum w tym ja ma suba na co dzien i takie bylo zalorzenie tego auta!!!!!!!!! Poprostu reszte otoczki sworzyli sami urzytkownicy , wystarczy pojechac do austri , szwajcari niemiec tam to jest traktowane jak zwyczajne auta.....zreszta calkiem tanie do tego co oferuje...:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do austri , szwajcari niemiec tam to jest traktowane jak zwyczajne auta

 

Myślę, że z tą otoczką trochę przesadzasz. To, że STi jest kultowe i rozpoznawane to jedno, a to, że 90% użytkowników Subaru w Polsce nie wie co sie dzieje jak się ich pozdrawia to drugie. W Polsce Subaru też już stało się normalnym samochodem. Tyle, że nie jest jeszcze tak bardzo powszechne bo kosztuje więcej od Kia Picanto czy innego Logana.

W mojej rodzinie Subaraków też używa się na codzień. Ojciec codziennie Forkiem robi do 100km po mieście. Matka upala Impreze na mniejszych dystansach ale stać ich na utrzymanie tych samochodów w benzynie. Jak ich nie było stać to jeździli oszczędniejszymi samochodami. Gdybym tylko chciał to mógłbym jeździć Imprezą na uczelnie (ponad 100km dziennie) ale mnie na to nie stać, dlatego kupiłem w miarę tanio samochód i jest znacznie oszczędniejszy. Jak go zajeżdżę to opchnę bez oporu i kupię następny.

Pomijam już trzaskanie Subarakiem dużych dystansów. Szkoda mi tak ładnego samochodu na taką ilość kilometrów. Co jak co ale nawet Subaru się zużywa, a w przyszłości planuję odkupić Imprezę i Forka od rodziców więc chciałbym żeby nie miały nabite 300000km. Tymbardziej na gazie, którego testów długodystansowych w Subaru jak na lekarstwo.

 

Co do fabrycznych instalacji to inna bajka. Pracuje tam sztab inżynierów, który policzył, że będzie to działać na gazie. Bardziej przemawia to do mnie niż instalacja gazowa w silniku przewidzianym do spalania benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hogi, wiem, że bliska ciału koszula (bo jeździsz na LPG), ale warto wykazać nieco obiektywizmu...polecam coś takiego na przykład (z pierwszej lepszej strony internetowej firmy zakładającej instalacje LPG):

 

Czy samochód traci na mocy po zamontowaniu instalacji gazowej?

 

* Przy prawidłowo dobranej i dobrze zamontowanej instalacji gazowej, różnica mocy nie powinna być większa niż 15% - a wynika to głównie z mniejszej wartości opałowej gazu w stosunku do benzyny.

 

Źródło: http://www.eko.wpt.pl/czeste_pytania.html

 

:razz: :mrgreen:

 

[ Dodano: Pon Cze 09, 2008 2:01 am ]

wklejam na prośbę hogiego:

 

http://www.forum.subaru.pl/vi...p=567196#567196

 

:wink: :wink:

 

no i bądź tu mądry :roll:

 

[ Dodano: Pon Cze 09, 2008 2:03 am ]

wiem już wiem....może to był cudnie kaloryczny gaz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm z tego co wiem to dobry gaz ma wieksza liczbe oktanowa niz Pb ??? Na uczelni mnie klamali czy jak..:PPP
nie okłamali Cię. LPG ma wyższą liczbę oktanową od paliwa i z tego powodu spala się w wyższej niż paliwo temperaturze i dlatego m.in. silnik dostaje po dupie bo wypalają się zawory, tłoki, szybciej męczy się głowica i uszczelka pod głowicą itd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypalaja sie jak masz zle wyregulowany silnik tzn stosunek powietrza do paliwa (bo oszczedniej .....) i zle ustawione zawory.

Dla mnie dobrym przykladem jest siena cioci 1,2 75ps przebieg 230tys z tego 220tys na gazie, uszczelka orginal zawory niewypalone,kompresja idealna, ale auto regularnie sewisowane.

 

Choc gdyby dostal podwyszke to napewno jezdzil bym na Pb :(((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LPG ma wyższą liczbę oktanową
powoli powoli, czy aby na pewno? Zależy od składu gazu i w naszych realiach jest zmienną i waha się wg różnych danych od 80 do nawet 120
Z tego co wiem stosowany w Polsce LPG ma powyżej 100 oktanów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stosowany w Polsce LPG
to niestety cała tablica mendelejewa. To co leją do zbiorników na dwu stacjach nie jest takie same. Jakość paliwa, choć poprawia się, jest tragiczna. Z tego też powodu (m. in) o ile się orientuję jednostka nadrzędna SIP nie wyraziła zgody na zabudowanie instalacji lpg bez częściowej utraty uprawnień gwarancyjnych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz Magdziarz, wiem że paliwa w Polsce w większości są marnej jakości. Ja tylko mówię, że wytyczne dotyczące LPG w Polsce mówią że LPG powinno mieć od 90-120 oktanów i średnio utrzymuje się na poziomie 103-105 oktanów. Dla CNG np. ta norma wynosi 110 oktanów. A jak jest w praktyce to nie mam pojęcia bo nie uznaję LPG w swoim aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo nie uznaję LPG w swoim aucie.

_________________

 

a szkoda, bo chętnie bym zobaczył 367 kW na lpg :mrgreen:

:mrgreen: no ciekawe co by się stało jakbym na takim LPG strzelił z NOS-a :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ale z tego co pamietam kalorycznosc jest zblirzona a wartosc oktanowa wieksza, przy tym latwiej jest trafic dobre lpg niz dobra benzyne w polsce

Lpg jest znacznie trudniej oszukac, jedyne na czym idzie to naszczescie na ilosci gazu nie na jakości bo poprostu mniej przejedziemy a nic nie zajedziemy:PPP

W terii jest wydajniejszym paliwem niz Pb , ale zeby nie bylo OT.

Impreza jak najbardziej zwykly sednan dobrze zaprojektowany i tyle i 80% wlaścicieli urzywa ich na co dzien i chyba sa bardzo zadowoleni z tego:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze GT codziennie do pracy , dopiero kilka dni ale juz zauwazylem ,

ze osoba ktora sie zastanawia "Ile pali impreza turbo?" nie powinna kupowac

tego auta poniewaz pozera ona wprost niemozliwe ilosci paliwa :lol:

Jesli chodzi o precyzje prowadzenia , przyspieszenie czy ergonomie to jest

lepiej niz dobrze :) Wszystko jest na prostych przełącznikach/pokrętłach i

jest pod ręką :)

Jeśli chodzi o komfort to ciężko mi sie wypowiadać gdyz mam zmodyfikowane

zawieszenie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze GT codziennie do pracy , dopiero kilka dni ale juz zauwazylem ,

ze osoba ktora sie zastanawia "Ile pali impreza turbo?" nie powinna kupowac

tego auta poniewaz pozera ona wprost niemozliwe ilosci paliwa

niemożliwe ilości paliwa hehe. Powiem Ci że początkowo jak miałem seryjną Imprezę GT to sądziłem że bedzie palić więcej. Później wstawiłem większe turbo, wydajniejszą pompę, remap i stwierdziłem że do pracy już tym jeździć nie będę a teraz zmieniłem auto na GT ale dużo mocniejsze niż seria i powiem tylko tyle: ostra przejażdżka na odcinku ok.70km - zeszło pół baku :shock: W tej chwili wydaje mi się że seryjny GT to małolitrarzowy diesel :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze GT codziennie do pracy , dopiero kilka dni ale juz zauwazylem ,

ze osoba ktora sie zastanawia "Ile pali impreza turbo?" nie powinna kupowac

tego auta poniewaz pozera ona wprost niemozliwe ilosci paliwa

niemożliwe ilości paliwa hehe. Powiem Ci że początkowo jak miałem seryjną Imprezę GT to sądziłem że bedzie palić więcej. Później wstawiłem większe turbo, wydajniejszą pompę, remap i stwierdziłem że do pracy już tym jeździć nie będę a teraz zmieniłem auto na GT ale dużo mocniejsze niż seria i powiem tylko tyle: ostra przejażdżka na odcinku ok.70km - zeszło pół baku :shock: W tej chwili wydaje mi się że seryjny GT to małolitrarzowy diesel :lol:

W końcu mocy masz jeszcze raz tyle co seryjne GT, więc trochę więcej wciągnąć musi :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemozliwe ilosci paliwa jesli chodzi o w pelni seryjne auto :)

Trzeba pamietac ,ze to nie jest tak ,ze przeciez bede jezdzil wolno to duzo nie spali .

Po pierwsze nie da sie jezdzic wolno a po drugiej spali wszystko i kazda ilosc :lol:

150PLN , czyli jakies pół baku , zeżarło w jeden dzień :shock: , co prawda pół nocy jeździłem

z tej radości , ale mimo wszystko :wink:

Ostrzegam tylko potencjalnych nabywcow , ktorzy w przyplywie paniki chwytaja

sie rozwiazan typu LPG...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...