Adam K Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Witam szukałem ale nie mogłem znaleźć nic podobnego ale jeśli powtórzyłem temat to sorki! Mianowicie mam taki problem ze nieraz przy ostrym przyspieszaniu coś mi odcina przy np 4000 obr. czy przy 5000 obr., różnie nie mam pojęcia co to takiego jest, bardzo bym prosił o pomoc i z góry dziękuje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Jeżeli to nie odcięcie, ale szarpanie, przerywanie przy "gaz do dna", sugeruję diagnostykę ukł. hV; Świece, cewki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 generalnie to to sie dzieje gdy np: stoję parę razy dodam gazu, chcę szybko wyskoczyć i wtedy ruszam i gdzieś tak w granicach 5000 tyś odcina (ale nie zawsze kiedyś mi odcięło już przy 3500 tak około!)no i wtedy to już nic tylko dwójkę wrzucam! Ale ostatnio sprawdzałem pompę paliwa i się okazało że mam seryjną a wydech przelot! [ Dodano: Pon Cze 02, 2008 2:16 pm ] nie wiem czy to ma jakiś wpływ z tym przelotowym wydechem i pompą paliwa!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 generalnie to to sie dzieje gdy np: stoję parę razy dodam gazu, chcę szybko wyskoczyć i wtedy ruszam i gdzieś tak w granicach 5000 tyś odcina (ale nie zawsze kiedyś mi odcięło już przy 3500 tak około!)no i wtedy to już nic tylko dwójkę wrzucam! Ale ostatnio sprawdzałem pompę paliwa i się okazało że mam seryjną a wydech przelot! napisz to bardziej skadnie bo nie wiadomo o co ci dokladnie chodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Na temat niezbędnych modyfikacji przy zabudowanym wolnym wydechu pisali PT Forumowicze w innych wątkach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 przy spokojnej jeździe nic sie nie dzieje tzn jest wszytko ok ale gdy np: stoję na skrzyżowaniu przegazuje parę razy i chce szybko ruszyć to wtedy tak przy 5000 obr coś mi odcina nie wiem co? sorki że tak nie umiejętnie to opisuje ale nie bardzo wiem jak inaczej to opisać! [ Dodano: Pon Cze 02, 2008 2:28 pm ] jak juz rusze to odcina Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Adam K, czyli odcina ci jeszcze jak auto nie ruszylo i robisz przegazowke ? najlepiej zapnij 3 lub 4 bieg wcianij gaz do oporu tak od 2.5-3 tys i zobacz co sie dzieje na pelnym doladowaniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 nie nie właśnie na luzie jest ok ale jak ostro ruszam to ciągnie do 5000 obr a później odcina wrzucam dwójke i to samo ciągnie do 5000 może 6000 obr i odcina troche to wkurza bo zawsze w najmniej odpowiednim momencie to sie robi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Sprawdź ciśnienie doładowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Adam, ale odcina czy przerywa, bo jest spora roznica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 odcina (nie przerywa a przepływke mam nową bo stara sie uwaliła) a jak sprawdzić ciśnienie doładowania domowym sposobem?? jest tak możliwość? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ciekawy jestem jak wygląda drożność filtra paliwa - może jest totalnie zasyfiony i przy wiekszym poborze paliwa dławi go po krótkim czasie gazowania na POWER. Czy to samo dzieje się przy jeździe na wysokich obrotach jednak z dłuższym dochodzenie do granicy (ok. 6kobr/min)?! No i jeszcze pytanie podstawowe - jak wygląda filtr powietrza, w jakim jest stanie?! Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 filtry wymieniłem w tamtym tygodniu wiec filtry odpadają tak myślę! Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 odcina (nie przerywa a przepływke mam nową bo stara sie uwaliła) a jak sprawdzić ciśnienie doładowania domowym sposobem?? jest tak możliwość? Założyć wskaźnik albo podpiąć kompa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 brak jednego i drugiego!kurcze no niedobrze ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 A tą przepływkę kupiłeś oryginalną czy zamiennik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 oryginalną! Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 brak jednego i drugiego!kurcze no niedobrze ! ja brak to tylko serwis i diagnostyka bo tak to sobie mozna gdybac tylko Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ale na początek chyba można by jeszcze spróbować ja podmienić na 100% sprawną. Jak dobrze pamiętam to samochodzik wspominał, że miał przypadek z nową, która momentalnie padła. A u mnie padnięta dawała muła tak od 5 tys obr. [ Dodano: Wto Cze 03, 2008 10:50 am ] brak jednego i drugiego!kurcze no niedobrze ! ja brak to tylko serwis i diagnostyka bo tak to sobie mozna gdybac tylko Ew można jeszcze spróbować wymrugać błędy spinając kostki pod kolumną kierowniczą. Może to coś pokaże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 błędów żadnych nie mruga!a najlepsze jest to że robiłem tak jak pisał turdziGT i wszytko ok normalnie ładnie do 7000 obr go ciągłem i nic! Ale na przewodzie od sterowania turbiny jest założony taki bajerek z śrubką tak że wnioskuje że ma podniesione ciśnienie doładowania !(możliwe ze go przeładowywuje i dlatego coś odcina albo że to przez tą pompę paliwa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 turbiny jest założony taki bajerek z śrubką tak że wnioskuje że ma podniesione ciśnienie doładowania !( jak masz MBC to sprawdz ile dmucha bo mozesz sobie zrobic kuku :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
bady Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ja miałem taki przypadek jak założylem wydech i przedni IC, turbo się odetkało i dmuchało za dużo i odcinało. Ustawiłem ładowanie i cacy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DYREKTOR Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ustawiłem ładowanie i cacy. zabiles DZIKA !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Adam K, moim zdaniem jak masz MBC i nie masz kontroli doładowania to masz po prostu boost cut, który zależy od doładowania a nie od obrotów silnika i dlatego w zależności jak mocno ciśniesz pedał gazu i na którym biegu to odcina Ci na róznych obrotach. Pierwszą rzeczą na Twoim miejscu którą bym zrobił to kupiłbym wskaźnik doładowania i sprawdził co sie dzieje z ciś.doład. Taki zegar i tak musisz kupić jak masz MBC więc nie ma na co czekać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam K Posted June 4, 2008 Author Share Posted June 4, 2008 No to muszę uzbierać najpierw na ten zegar doładowania! a jakie powinno być ciśnienie doładowania? no i co mam zrobić jeśli będzie zbyt wysokie? Dzięki wszystkim za cenne informacje i pomoc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now