Jump to content

Problem z przyspieszaniem w gt my 99


Adam K
 Share

Recommended Posts

Witam szukałem ale nie mogłem znaleźć nic podobnego ale jeśli powtórzyłem temat to sorki!

Mianowicie mam taki problem ze nieraz przy ostrym przyspieszaniu coś mi odcina przy np 4000 obr.

czy przy 5000 obr., różnie nie mam pojęcia co to takiego jest, bardzo bym prosił o pomoc i z góry dziękuje!

Link to comment
Share on other sites

generalnie to to sie dzieje gdy np: stoję parę razy dodam gazu, chcę szybko wyskoczyć i wtedy ruszam i gdzieś tak w granicach 5000 tyś odcina (ale nie zawsze kiedyś mi odcięło już przy 3500 tak około!)no i wtedy to już nic tylko dwójkę wrzucam!

Ale ostatnio sprawdzałem pompę paliwa i się okazało że mam seryjną a wydech przelot!

 

[ Dodano: Pon Cze 02, 2008 2:16 pm ]

nie wiem czy to ma jakiś wpływ z tym przelotowym wydechem i pompą paliwa!? :cry:

Link to comment
Share on other sites

generalnie to to sie dzieje gdy np: stoję parę razy dodam gazu, chcę szybko wyskoczyć i wtedy ruszam i gdzieś tak w granicach 5000 tyś odcina (ale nie zawsze kiedyś mi odcięło już przy 3500 tak około!)no i wtedy to już nic tylko dwójkę wrzucam!

Ale ostatnio sprawdzałem pompę paliwa i się okazało że mam seryjną a wydech przelot!

 

napisz to bardziej skadnie bo nie wiadomo o co ci dokladnie chodzi

Link to comment
Share on other sites

przy spokojnej jeździe nic sie nie dzieje tzn jest wszytko ok ale gdy np:

stoję na skrzyżowaniu przegazuje parę razy i chce szybko ruszyć to wtedy tak przy 5000 obr coś mi odcina nie wiem co? sorki że tak nie umiejętnie to opisuje ale nie bardzo wiem jak inaczej to opisać!

 

[ Dodano: Pon Cze 02, 2008 2:28 pm ]

jak juz rusze to odcina

Link to comment
Share on other sites

Adam K, czyli odcina ci jeszcze jak auto nie ruszylo i robisz przegazowke ?

 

najlepiej zapnij 3 lub 4 bieg wcianij gaz do oporu tak od 2.5-3 tys i zobacz co sie dzieje na pelnym doladowaniu

Link to comment
Share on other sites

nie nie właśnie na luzie jest ok ale jak ostro ruszam to ciągnie do 5000 obr a później odcina wrzucam dwójke i to samo ciągnie do 5000 może 6000 obr i odcina troche to wkurza bo zawsze w najmniej odpowiednim momencie to sie robi :cry:

Link to comment
Share on other sites

Ciekawy jestem jak wygląda drożność filtra paliwa - może jest totalnie zasyfiony i przy wiekszym poborze paliwa dławi go po krótkim czasie gazowania na POWER. Czy to samo dzieje się przy jeździe na wysokich obrotach jednak z dłuższym dochodzenie do granicy (ok. 6kobr/min)?! No i jeszcze pytanie podstawowe - jak wygląda filtr powietrza, w jakim jest stanie?!

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

brak jednego i drugiego!kurcze no niedobrze !

 

ja brak to tylko serwis i diagnostyka bo tak to sobie mozna gdybac tylko

Link to comment
Share on other sites

Ale na początek chyba można by jeszcze spróbować ja podmienić na 100% sprawną. Jak dobrze pamiętam to samochodzik wspominał, że miał przypadek z nową, która momentalnie padła. A u mnie padnięta dawała muła tak od 5 tys obr.

 

[ Dodano: Wto Cze 03, 2008 10:50 am ]

brak jednego i drugiego!kurcze no niedobrze !

 

ja brak to tylko serwis i diagnostyka bo tak to sobie mozna gdybac tylko

Ew można jeszcze spróbować wymrugać błędy spinając kostki pod kolumną kierowniczą. Może to coś pokaże.

Link to comment
Share on other sites

błędów żadnych nie mruga!a najlepsze jest to że robiłem tak jak pisał turdziGT i wszytko ok normalnie ładnie do 7000 obr go ciągłem i nic!

Ale na przewodzie od sterowania turbiny jest założony taki bajerek z śrubką tak że wnioskuje że ma podniesione ciśnienie doładowania !(możliwe ze go przeładowywuje i dlatego coś odcina albo że to przez tą pompę paliwa?

Link to comment
Share on other sites

turbiny jest założony taki bajerek z śrubką tak że wnioskuje że ma podniesione ciśnienie doładowania !(

 

jak masz MBC to sprawdz ile dmucha bo mozesz sobie zrobic kuku :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem taki przypadek jak założylem wydech i przedni IC, turbo się odetkało i dmuchało za dużo i odcinało. Ustawiłem ładowanie i cacy.

Link to comment
Share on other sites

Adam K, moim zdaniem jak masz MBC i nie masz kontroli doładowania to masz po prostu boost cut, który zależy od doładowania a nie od obrotów silnika i dlatego w zależności jak mocno ciśniesz pedał gazu i na którym biegu to odcina Ci na róznych obrotach. Pierwszą rzeczą na Twoim miejscu którą bym zrobił to kupiłbym wskaźnik doładowania i sprawdził co sie dzieje z ciś.doład. Taki zegar i tak musisz kupić jak masz MBC więc nie ma na co czekać.

Link to comment
Share on other sites

No to muszę uzbierać najpierw na ten zegar doładowania!

a jakie powinno być ciśnienie doładowania? :oops: no i co mam zrobić jeśli będzie zbyt wysokie?

Dzięki wszystkim za cenne informacje i pomoc!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...