Jump to content

Justy spalanie i postojówki


huzar105

Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich... 8)

Mam pytanie mam subaru justy i właśnie w mieście pali mi przy normalnej jezdzie ok 10- litrów. Czy to dużo czy mało? Jestem ciekaw :)

 

A i właśnie jeszcze jedno czy legalne sa białe postojówki znaczy diodowe bo umnie w justy są postojówki osobno możliwe że się przyczepią nasi ukochani stróże prawa drogowego?? :?: ? :?

:roll:

Posted
Witam wszystkich... 8)

Mam pytanie mam subaru justy i właśnie w mieście pali mi przy normalnej jezdzie ok 10- litrów. Czy to dużo czy mało? Jestem ciekaw :)

 

Moim zdaniem bardzo dużo. Miałem kiedyś libero 1.0 a potem 1.2 (wg mojej wiedzy takie same silniki jakie wsadzali do justy) i nawet w zimę, przy włączonym napędzie na 4 koła nie doszedłem do 10l. No, ale może kluczem jest definicja "normalnej jazdy".

 

IMHO jednak niezależnie od wszystkiego, trzeba się nieźle postarać, żeby spalić 10l w takim małym aucie z takim niewielkim silnikiem... Ciekawe co powiedzą właściciele justy...

Posted

my (ja+ojciec) dajemy radę zrobić 10l tylko w zimie, tylko w mieście i tylko cały czas prując z zapiętym tyłem. w normalnych warunkach ojciec spala ok. 6l/100 a ja 7l+/100km jeżdząc raczej na samym przodzie, choć czasem zdarza mi się dopiąć tył w sytuacjach wymagających dodatkowej trakcji :)

 

pozdrawiam

 

p.s. to jest gaźnik - 66KM

Posted

Szczerze to ja nim nawet spaliłem 12 litra... Na trasie chyba spali 7? lub troszeczke więcej 8) Ojciec mówi że to troche wina ssania bo czasem się samo włancza lub się nie wyłancza.... ALe to jeszcze będzie robione. Dzięki za odpowiedz a mógłbym prosić o jakieś linki z informacjami o mojim SUBARU (jak to fajnie brzymi) Z góry dzięki

Posted
A swoją drogą, to jaki w tym Justy jest system przeniesienia napędu?

 

Bartek, widziałem chyba Twój samochód kilka dni temu na Obwodnicy w kierunku Gdańska na wysokości Gdyni Karwin. Masz starą rejestrację?

 

z napędem to jest tak, że standardowo ciągnie przód a jak wciśniesz mały zaczrowany guziczek na drązku zmiany biegów, załączasz do pracy wał napędowy - przy czym przód zawsze ciągnie nieco mocniej.

 

deski mamy już te białe a i w tamte rejony nasze auto się ostatnio nie zapuszczało, więc musiał być to ktoś inny :(

 

pozdrawiam!

Posted
z napędem to jest tak, że standardowo ciągnie przód a jak wciśniesz mały zaczrowany guziczek na drązku zmiany biegów, załączasz do pracy wał napędowy - przy czym przód zawsze ciągnie nieco mocniej.

 

Mi bardziej chodziło o to, jak to jest technicznie rozwiązane. Kto pomoże?

Posted

Właśnie sam jestem ciekaw jak to jest zrobione. Ale wszystko odbywa się elektrycznie ,po wciśnieciu guzika wał się dołancza... Ale w czasie jazdy moge to wcisnąć? Bo wole nie praktykować :wink:

Posted

To znaczy że jak ruszam i się przód ślizga to wciskam guzik to tak jak nos :) i się już nie ślizga Ale to ja już nie wiem jak to działa? Bo bo bo jeśli można w czasie jazdy wrzucać 8) Dzięks za informacje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...