kolbak Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Koledzy , czy można elektronicznie tuningować komputer w OBK h-6 3.0 (208KM) Czym różni się silnik starego H-6 (208KM), a tego nowego 245KM. Czy róznice tkwią w budowie samego silnika, czy tylko kwestia oprogramowania. Czy ma Ktoś jakieś doświadczenia w tej kwestii z tym silnikiem. Dostałem wiadomość od firmy V-tech Tuning s.c., cytuję ..."Niestety sterownik w Subaru Legacy nie ma pamięci zewnętrznej i dlatego też nie jest możliwe wykonanie chipa..." Ps. no to może coś takiego : http://www.cth.be/index.php/powerbox/benzine/Subaru/ Proszę o opinie, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 kolbak, dla 16 koni i 20Nm chce Ci się to ruszać? Nawet nie odczujesz różnicy - o ile te deklaracje są prawdziwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Nie wiem czy są różnice w konstrukcji silników. Sterowniki powinny być raczej remapowalne. Może na razie być problem z tymi na szynie CAN (w różnych subaru wprowadzane od około 2006 roku) Jeżeli nawet uda się odczytać mapy, to na pewno dużo trudniej będzie wykrzesać trochę więcej, a i tak dużo mniej niż w wersjach turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 kolbak, dla 16 koni i 20Nm chce Ci się to ruszać? Nawet nie odczujesz różnicy - o ile te deklaracje są prawdziwe. Aflinta dobrze mówi. Zaraz poz zakupie miałem okazję porównać moje Outbacki "ze świateł" (OBK01 vs OBK05 US). Do ~120 km/h szły podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Ja stawiam na to, ze nowszy silnik (245KM) ma inne głowice, ma zmienne fazy rozrządu na zaworach dolotowych i zmienny skok zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi