ArturWRX Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Drodzy nie mam zielonego pojecia co to moze byc. Jadac na 2-3tys obrotow slychac jakby jakies lozysko z przodu, byc moze w turbo, troche glosniej pracowalo - na wyzszych obrotach oczywiscie wszystko "cichnie"/zanika z racji na glosniejsza prace wydechu... Zdaje sobie sprawe z tego, ze opis jest raczej z tych "mniej konkretnych", ale moze ktos mial podobne objawy i moze napisac co to moze byc. Samochod ma raptem 96k km przebiegu wiec.... Z drugiej strony jestem z tego typu uzytkownikow, ktorzy regularnie sciszaja radio i nasluchuja czy wszystko gra, wiec byc moze to kolejna rzecz, ktora sobie wmawiam Z gory wielkie dzieki Artur P.s. A czasem przy przekraczaniu 2000 obrotow cos przez chwilke tak dziwnie zarzezi. Moze ma to cos wspolnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Drodzy nie mam zielonego pojecia co to moze byc. Jadac na 2-3tys obrotow slychac jakby jakies lozysko z przodu, byc moze w turbo, troche glosniej pracowalo - na wyzszych obrotach oczywiscie wszystko "cichnie"/zanika z racji na glosniejsza prace wydechu... Zdaje sobie sprawe z tego, ze opis jest raczej z tych "mniej konkretnych", ale moze ktos mial podobne objawy i moze napisac co to moze byc. Samochod ma raptem 96k km przebiegu wiec.... Z drugiej strony jestem z tego typu uzytkownikow, ktorzy regularnie sciszaja radio i nasluchuja czy wszystko gra, wiec byc moze to kolejna rzecz, ktora sobie wmawiam Z gory wielkie dzieki Artur Ja odnoszę wrażenie, że to normalne. Jak wciskam gaz przy 2krpm to silnik brzmi zupełnie inaczej. Tak jak opisałeś - jakby głośniejsze łożysko. U siebie (zarówno teraz jak i poprzednio) również zauważyłem 'inną' pracę silnika przy niskich obrotach z gazem. Chyba, że to coś innego... Czy natężenie dźwięku zmienia się gdy wciskasz/puszczasz gaz?? Hamując silnikiem przy tych obrotach też go słychać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWRX Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Przy wciskaniu gazu powyzej 2k obrotow faktycznie ten dzwiek zanika - choc moze to byc efekt glosniejszej pracy wydechu. Przy hamowaniu silnikiem nie jestem pewien, ale chyba tego dzwieku zupelnie nie ma - choc musze to jeszcze sprawdzic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofcio Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Przy wciskaniu gazu powyzej 2k obrotow faktycznie ten dzwiek zanika - choc moze to byc efekt glosniejszej pracy wydechu. Przy hamowaniu silnikiem nie jestem pewien, ale chyba tego dzwieku zupelnie nie ma - choc musze to jeszcze sprawdzic! [EDIT] - źle przeczytałem, więc wyleciało :wink: Ja mam tak - jeśli wciskam przy zbyt niskich obrotach to właśnie się nasila/pojawia. Nie odwrotnie. Wystarczy podkręcić do 3krpm i już auto pracuje normalnie. Te silniki chyba nie lubią niskich obrotów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWRX Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Chyba nie precyzyjnie sie wyrazilem - mialem na mysli to, ze jak samochod pracuje powyzej tych 2,5k obrotow to faktycznie jest juz normalnie, praca ponizej badz w okolicach 2k obrotow powoduje takie dziwne doznania akustyczne... Rzecz jasna zgadzam sie, ze jazda ponizej 2 000 obrotow nie jest dla silnika zbyt zdrowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się