Jump to content

VI edycja TJS Tor Kielce 19 czerwca (czwartek)


waszka
 Share

Recommended Posts

Gracek, wyjaśnij mi jak ty do ... wafla chcesz ogarnąć słomke i kielce

 

Ja na słomkę sie nie zapisywałem ... ?

Poza tym w Kielcach jakos tak wyszło, że mnie jeszcze nie było wiec startuję :wink:

Link to comment
Share on other sites

Witam serdecznie Wszystkich !!!

Fajnie,że zbiera się doborowy skład na 19-ego.... :mrgreen::lol::lol: :mrgreen:Dużo nowych-SUPER!!!! Szkoda,że na 2 czerwca nie możecie ...Ale teraz po raz pierwszy robimy próbe w lesie....i na 19 będzie też napewno,oczywiście zwykły trening też (próba).

..............Pozdrawiam...................

 

PS.Bart,dajesz !!!!!!...organizuj się.

Link to comment
Share on other sites

Ale teraz po raz pierwszy robimy próbe w lesie

 

To ja się zaczynam bać :shock:

 

Boisz się zbierać grzyby na czas ? :lol: :wink:

 

No to szykuje się kolejna dobra impreza :grin:

Link to comment
Share on other sites

Panowie !!!! LIPA NA CAŁEJ LINII !!!

 

TERMIN 19 CZERWCA ODWOŁANY !!! WŁAŚNIE DOSTAŁEM WIADOMOŚĆ Z TORU !!!!

 

Najbliższy termin będzie znany za ok 3-5 dni..........

 

Sytuacja niestety niezależna od nas.........Bardzo nam przykro !!!!!

 

Będziemy robic co możemy ,żeby szybko ustalic nowy najbliższy termin !!!! Ale dzis jezdzimy na maksa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...