Jump to content

płyta pod silnik i dyfer


Recommended Posts

  • Replies 379
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pochwalę się tutaj. Zrobiłem kompozytową (aramidowo -carbonową ) płytę pod silnik dedykowaną do Forestera SG 2,0 XT oraz 2,5XT Na razie powstały dwie takie osłony, jedna jest już zamontowana

Płyta malina, widać że kolega wie co czyni

@grzegorzp WIELKIE dzięki za płytę do Forestera SJ wolnossaka  Kawał solidnej roboty  Płyta aluminiowa jak dobrze spamiętałem ze stopu 5754, gatunek PA11 (szczegóły np tutaj https://hurtownia.

Posted Images

Witam

 

Proszę o wycenę płyty pod silnik i osobno pod dyfer do forester SG 2005r, face lift, 2.0 XT, MT, EJ204, skrzynia manual (5)

 

wykonanie: kompozyt, aluminium, stal to co jest dostępne dla porównania plus grubości i ewentualna waga

 

pozdrawiam

 

Piotr

Link to post
Share on other sites
W dniu 13.12.2019 o 18:50, grzegorzp napisał:

Drugą zaletą kompozu jest większa wytrzymałość i jednocześnie jest to materiał bardziej sprężysty.

Blacha aluminiowa natomiast przy uderzeniu często odkształca się

Jeśli osłona jest elastyczna/sprężysta to jej zastosowanie traci sens. Osłona ma chronić, jeśli jest elastyczna to jakby jej nie było. Chyba że ma chronić przed brudem, błotem itd, a nie przed uderzeniem. To nie osłona ma przetrwać bez szkody, a elementy które osłania.

Zaleta Alu to jedynie niska masa i brak klasycznej korozji (rudej).

Jak osłona to stal najlepiej 5mm.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mechanik napisał:

Jeśli osłona jest elastyczna/sprężysta to jej zastosowanie traci sens. Osłona ma chronić, jeśli jest elastyczna to jakby jej nie było. Chyba że ma chronić przed brudem, błotem itd, a nie przed uderzeniem. To nie osłona ma przetrwać bez szkody, a elementy które osłania.

Zaleta Alu to jedynie niska masa i brak klasycznej korozji (rudej).

Jak osłona to stal najlepiej 5mm.

Sprężystość materiału może być taka jak np stali resorowej lub w innym przypadku taka jak gumy do majtek.

Osłona kompozytora jest bardziej podobna do stali resorowej.

Link to post
Share on other sites

@grzegorzp - skuszony opiniami kolegów i ja zapytam się o koszt płyty pod silnik do SF, silnik 2.0 NA, automat. Stal/alu duża różnica?

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

@grzegorzp Poproszę o wycenę płyty pod silnik wraz z wagą elementy w zależności od materiału do Forka SG 2.0 N/A, 2005-lift, manual. 

Z góry dzięki.

Link to post
Share on other sites

 @hellrazor wysłałem PW

@Michał Krupa płyta pod silnik do Forestera (SJ 2018 XT) jest bezcenna (nie ma płyty nie ma ceny).

Jeszcze nie robiłem osłony do tego modelu Forestera, bo jakby ktoś przegrzał turbinę czy silnik to żeby nie było , że ja jestem temu winien.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
W dniu 24.06.2020 o 19:43, grzegorzp napisał:

 @hellrazor wysłałem PW

@Michał Krupa płyta pod silnik do Forestera (SJ 2018 XT) jest bezcenna (nie ma płyty nie ma ceny).

Jeszcze nie robiłem osłony do tego modelu Forestera, bo jakby ktoś przegrzał turbinę czy silnik to żeby nie było , że ja jestem temu winien.

Poproszę o wycenę płyty stalowej do OBK 3 2.5 165km

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...