Skocz do zawartości

płyta pod silnik i dyfer


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

@grzegorzp WIELKIE dzięki za płytę do Forestera SJ wolnossaka :bowdown:

Kawał solidnej roboty :ok:

Płyta aluminiowa jak dobrze spamiętałem ze stopu 5754, gatunek PA11 (szczegóły np tutaj https://hurtownia.tabal.pl/stop-5754-gatunek-pa11,262.html?sLang=pl), grubości 6mm

Dobrze spasowana.

 

A tak się prezentuje:

20200916_183114.thumb.jpg.b3dd5b7a583561bbda16bea3b5d66dc9.jpg

 

20200916_182951.thumb.jpg.cf70b3e3acb9751f5d1f5f1752dd0ef3.jpg

 

Teraz nic tylko w teren zostało jechać :D

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Cytat

Takie rzeczy najlepiej robić na zamówienie.  Wówczas uniknąć można ewentualnych problemów. Polecam @grzegorzp, wszystko można ustalić co i jak byś chciał.  Gwarancja dożywotnia :D

 

Cytat

 

napisalem juz, kiedys nie robil jeszcze do SJ XT (moze teraz juz robi) :) mało kto w PL chce sie za to zabrac

ta stal co kupilem w DE jest spoko ale trzeba by ja przerobic zeby oddalić od turbo (jesli Grzesiek nie podejmie sie tematu, to sam sobie ja jakos przerobie)

 

 

Jeszcze osłony do SJ XT nie robiłem, ale jest światełko w tunelu, mam pomysł jakbym to zrobił.

Na razie nikomu nic nie obiecuję, a jak uda mi się zrealizować ten pomysł to oczywiście tu pochwalę się.

Edytowane przez grzegorzp
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
W dniu 23.08.2020 o 20:40, Kosamkpl napisał:

@grzegorzp Czołem. Poproszę o wycenę osłony dla forestera sg 2.0 158KM. Duza jest różnica między Alu a stalą ?

Miałem alu w GD, teraz mam porządną rajdową z kompozytów, różnicy nie ma, może nawet bym powiedział, że ta kompozytowa jest cięższa, ale jest dość gruba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, KPR napisał:

@grzegorzp widzę,  że się udało wykonać płytę w kompozycie. Jaki układ warstw przyjąłeś?

Układ warstw od strony zewnętrznej (od dołu) 

to: Kevlar, szkło, węgiel, szkło, Kevlar, szkło, węgiel.

Zalaminowana płyta ma grubość ok 5 mm

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, grzegorzp napisał:

Układ warstw od strony zewnętrznej (od dołu) 

to: Kevlar, szkło, węgiel, szkło, Kevlar, szkło, węgiel.

Zalaminowana płyta ma grubość ok 5 mm

Czyli widzę, że jeszcze trochę zmodyfikowałeś materiał. Świetnie.  Gratuluję kolejnej płyty:)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, KPR napisał:

Czyli widzę, że jeszcze trochę zmodyfikowałeś materiał. Świetnie.  Gratuluję kolejnej płyty:)

Dzięki

Zawsze staram się robić dobrze płytę wg mojej wiedzy i jakiegoś doświadczenia a kolejna będzie lepsza.

Edytowane przez grzegorzp
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, yaroz napisał:

Czy twoja płyta będzie pasować do forka SG 2.0 sohc 125km ze zmienionym kolektorem blugotem?  Głownie chodzi mi o przednią część gdzie przechodzi rura od prawej przed filtrem oleju, równolegle do zderzaka w kierunku lewej głowicy. Jaka cena za dany wariant płyty?

Płyta powinna pasować ale lepiej byłoby najpierw przymierzyć.

Więcej szczegółów na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...