Jump to content

Dziwne wycie powyżej 190 km/h


cząstek
 Share

Recommended Posts

Po przekroczeniu około 190 km/h zaczynam słyszeć dziwne wycie (ciężko opisać może bardziej to pisk) raczej od strony pasażera. Samochód ma przejechane 10 tys km więc raczej to nie łożysko.

Czy ktoś miał taki przypadek lub wie co to za dźwięk ? A może to norma ? Dodam, iż dźwięk się nasila przy wyższej prędkości.

Link to comment
Share on other sites

trochę inne auto, raczej nieczęsto takie prędkości

ale może po prostu opony protestują (w sensie o nawierzchnię chodzi)?

Link to comment
Share on other sites

Może coś w tym być gdyż oryginalne opony (potenza) nawet przy małych prędkościach są bardzo głośne (podobno głośniejsze nawet od zimowych). Jeżeli chodzi o nawierzchnię to słyszalne jest to na każdym rodzaju (no za wyjątkiem szutrów bo tam takich prędkości nie osiągam)

Link to comment
Share on other sites

Dodam, iż dźwięk się nasila przy wyższej prędkości.
Może opory powietrza wydają taki dźwięk? U kolegi w Evo8 powyżej 250km/h odginało listwy dachowe i świszczało, że hej...w końcu jedną urwało :neutral:
Link to comment
Share on other sites

No to nie miła sprawa :neutral: (taki zdmuchnięty "kawałek" może zrobić sporo szkody)
No dokładnie...porysował lakier na drzwiach i na dachu :cry:
Link to comment
Share on other sites

A to czasami nie żona ???
Eee..chyba nie...moja z reguły nie wytwarza żadnych dźwięków, siedzi sztywno z wielkimi oczami, potem zamyka oczy i następnie wymiotuje. Żadnego wycia z jej strony jak dotąd nie słyszałem :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Ok w poniedziałek się skontaktuję

To niech potem napisze, co bylo, bo mie do Wawy nie po drodze, a zdaje sie, ze maja to samo.

Powyzej 200 zaczyna przerazliwie wyc, wg mnie, to z okolicy lusterek. Co ciekawe, w WRX tego nie mialem.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Ja piszczenie mam w Forku już od 150 ale to wina nieoryginalnych piór wycieraczek (tak mię się wydaje) bo mają inny kształt, a przed wymianą nie piszczało. Koledzy moi stwierdzili, że to księgowy daje znak, że "nie stać mnie" na taką prędkość :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mi w Pugu 407 świerszczał kawałek ułamanej osłony pod silnikiem i to od około 120km/h - odgłos jakby rozrząd się przestawił o x ząbków pomieszany z utratą koła. Jak pierwszy raz usłyszałem to w panice prawie do rowu zjechałem, żeby tylko silnik nie poszedł i żebym koło nie stracił. Wbrew pozorom takie dźwięki nie wolno ignorować :P

Link to comment
Share on other sites

to nie wycieraczki, to szyba przednia TTTM niestety, łatania nieszczelności tylko na jakis czas pomaga :evil:

 

To dlaczego przed wymianą wycieraczek nie gwizdało ?? :shock: Nie mówiąc o fakcie, że jak wycieraki pracują to znacznie mniej gwiżdże lub w ogóle. Szybę miałem wymienianą niedawno i robił to dobry zakład więc wątpię żeby to ona gwizdała. :)

Link to comment
Share on other sites

Ciekaw jestem o co chodziło i jak mozna to usunąć? Napisz Cząstek co to było. W moim Foresterze są takie same objawy od ok 180 km/h. Im szybciej, tym coraz bardziej przechodzą w świst (sprawdzałem do 220 km/h), dlatego byłem przekonany, że to wlot do intercoolera działa jak gwizdek :grin:

Link to comment
Share on other sites

Jest dosc prosty sposob jego usuniecia
Panie Andrzeju, może jakas mała podpowiedź? :smile: Czy muszę z tym przyjechać do Pana serwisu? Daleko mam ... :cry:
Link to comment
Share on other sites

Jest dosc prosty sposob jego usuniecia
Panie Andrzeju, może jakas mała podpowiedź? :smile: Czy muszę z tym przyjechać do Pana serwisu? Daleko mam ... :cry:

A po co przekraczac dozwolona szybkosc (130) :?: :mrgreen:

AK

ps.info na ten temat powinno miec kazde aso :!: . Jak zapomnieli to prosze nr. tel. na PW

Link to comment
Share on other sites

A po co przekraczac dozwolona szybkosc (130)
:mrgreen: Dobra, już nie będę :oops:

Zwrócę się z tym do mojego ASO, a "gdyby zapomnieli" to jeszcze poproszę Pana o pomoc. Dziękuję za radę :smile: !

Link to comment
Share on other sites

hm, jak nie szyba przednia to co? usczelnienie przedniej szyby w naroznikach pomogło w moim forku ale na jakis czas tylko, czyzby cos innego powinno sie zalepic?

 

p.s. uszczelniano w ASO AK :wink:

 

[ Dodano: Pon Maj 26, 2008 11:21 am ]

mam wrażenie, że od temperatury powietrza zalezy przy jakiej predkości wyć zaczyna ( kit sztywnieja albo się rozmazia ? :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...