Jump to content

REMONT SILNIKA


subar_u
 Share

Recommended Posts

witam wszystkich. jest moze ktos na forum kto orientuje sie jaki jest koszt remontu silnika w legacy z 1999 roku. silnik 2.0 wolnossacy

:mrgreen: to zależy od tego co konkretnie będziesz miał do zrobienia w tym silniku. Nikt bez rozebrania silnika raczej Ci nie wyceni.

Link to comment
Share on other sites

subar_u, zadałeś zbyt ogólne pytanie. Koszt remontu zależy od tego co Ci padło w silniku. Skąd wogóle decyzja o remoncie?

Link to comment
Share on other sites

moje pytanie wzielo sie z tego ze pojawily sie nastepujace objawy: silnik stal sie slabszy, zaczal lekko dymic na niebiesko, swieca w jednym cylindrze jest zawsze nadpalona i w oleju

Link to comment
Share on other sites

moje pytanie wzielo sie z tego ze pojawily sie nastepujace objawy: silnik stal sie slabszy, zaczal lekko dymic na niebiesko, swieca w jednym cylindrze jest zawsze nadpalona i w oleju

 

wiec pewnie uszkodzony lub pekniety pierscien spadla kompresja i przepala olej.Ciezko tak powiedziec bo moze sie skonczyc na tulejowaniu cylindrow na pierwszy szlif + nowe tloki i pierscienie a moze wyjsc cos jeszcze.Najlepiej zrobic jak mowili koledzy wyzej -czyli dobry mechanik

Link to comment
Share on other sites

silnik stal sie slabszy, zaczal lekko dymic na niebiesko, swieca w jednym cylindrze jest zawsze nadpalona i w oleju

Najmniej kosztowna awaria, to uszczelka pod głowicą, druga opcja droższa została już opisana przez 'turdziGT'.

Oby to tylko uszczelka, ale i tak myślę, że poniżej 5 setek nie zejdziesz. Górnej granicy wolę nie podawać.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

demon, niebieski dym oznacza ze pali olej , jak by dymil na bialo to by znaczylo ze przepala plyn chlodniczy ktory dostaje sie przez uszkodzona uszczelke zreszta swieca w oleju mowi wszystko :wink:

Link to comment
Share on other sites

że świeca zaolejona

 

znaczy ze olej sie dostaje do komory spalania.Przy walnietej uszczelce mial bys ubytki plynu

Link to comment
Share on other sites

Przy walnietej uszczelce mial bys ubytki plynu

i tu się nie zgodzę...w pierwszym moim aucie miałem opisany powyżej przypadek i wówczas nie miałem ubytku płynu chłodzącego. Z auta (rury) dymiło się i odczuwalny był spadek mocy. Po wymianie uszczelki pod głowicą auto odżyło.

Zatem jak widzisz teoria teorią, a praktyka praktyką :wink:

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

To badanie jedynie potwierdzi, że jeden z cylindrów odbiega od pozostałych. Od razu trzeba zabrać się za demontaż głowicy - to moje zdanie.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

w takim razie poprosze namiary do jakiegos dobrego mechanika w olsztynie lub okolicach

 

można chyba polecić JG Moto, na Partyzantów, tylko ciężko u nich z terminami, szczególnie teraz jak zaczął się na dobre sezon rajdowy :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kolega sprawdzi stopien sprezania na kazdym cylindrze.

 

To badanie jedynie potwierdzi, że jeden z cylindrów odbiega od pozostałych.

To po co się je w takim razie wykonuje? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...