subar_u Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 witam wszystkich. jest moze ktos na forum kto orientuje sie jaki jest koszt remontu silnika w legacy z 1999 roku. silnik 2.0 wolnossacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 witam wszystkich. jest moze ktos na forum kto orientuje sie jaki jest koszt remontu silnika w legacy z 1999 roku. silnik 2.0 wolnossacy to zależy od tego co konkretnie będziesz miał do zrobienia w tym silniku. Nikt bez rozebrania silnika raczej Ci nie wyceni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 24 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 w takim razie jaki moze byc przedzial kosztu naprawy? min do max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Nie wiem po ile jest teraz "nic do Subaru", a to byłaby dolna granica kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 subar_u, zadałeś zbyt ogólne pytanie. Koszt remontu zależy od tego co Ci padło w silniku. Skąd wogóle decyzja o remoncie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 moje pytanie wzielo sie z tego ze pojawily sie nastepujace objawy: silnik stal sie slabszy, zaczal lekko dymic na niebiesko, swieca w jednym cylindrze jest zawsze nadpalona i w oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Najpierw zdiagnozuj co jest nie tak z silnikiem, a pozniej pytaj o koszty. Dobry mechanik moze to zrobic bez rozbierania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 moje pytanie wzielo sie z tego ze pojawily sie nastepujace objawy: silnik stal sie slabszy, zaczal lekko dymic na niebiesko, swieca w jednym cylindrze jest zawsze nadpalona i w oleju wiec pewnie uszkodzony lub pekniety pierscien spadla kompresja i przepala olej.Ciezko tak powiedziec bo moze sie skonczyc na tulejowaniu cylindrow na pierwszy szlif + nowe tloki i pierscienie a moze wyjsc cos jeszcze.Najlepiej zrobic jak mowili koledzy wyzej -czyli dobry mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 w takim razie poprosze namiary do jakiegos dobrego mechanika w olsztynie lub okolicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 silnik stal sie slabszy, zaczal lekko dymic na niebiesko, swieca w jednym cylindrze jest zawsze nadpalona i w oleju Najmniej kosztowna awaria, to uszczelka pod głowicą, druga opcja droższa została już opisana przez 'turdziGT'. Oby to tylko uszczelka, ale i tak myślę, że poniżej 5 setek nie zejdziesz. Górnej granicy wolę nie podawać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 demon, niebieski dym oznacza ze pali olej , jak by dymil na bialo to by znaczylo ze przepala plyn chlodniczy ktory dostaje sie przez uszkodzona uszczelke zreszta swieca w oleju mowi wszystko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 niebieski dym oznacza ze pali olej rozumiem, że zakładasz, iż to nie może być uszczelka :?: tylko dlaczego :!: że świeca zaolejona :?: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 że świeca zaolejona znaczy ze olej sie dostaje do komory spalania.Przy walnietej uszczelce mial bys ubytki plynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Przy walnietej uszczelce mial bys ubytki plynu i tu się nie zgodzę...w pierwszym moim aucie miałem opisany powyżej przypadek i wówczas nie miałem ubytku płynu chłodzącego. Z auta (rury) dymiło się i odczuwalny był spadek mocy. Po wymianie uszczelki pod głowicą auto odżyło. Zatem jak widzisz teoria teorią, a praktyka praktyką :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Nie wiem po ile jest teraz "nic do Subaru", okolo 4 tys pln Kolega sprawdzi stopien sprezania na kazdym cylindrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 To badanie jedynie potwierdzi, że jeden z cylindrów odbiega od pozostałych. Od razu trzeba zabrać się za demontaż głowicy - to moje zdanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 w takim razie poprosze namiary do jakiegos dobrego mechanika w olsztynie lub okolicach można chyba polecić JG Moto, na Partyzantów, tylko ciężko u nich z terminami, szczególnie teraz jak zaczął się na dobre sezon rajdowy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2008 Kolega sprawdzi stopien sprezania na kazdym cylindrze. To badanie jedynie potwierdzi, że jeden z cylindrów odbiega od pozostałych. To po co się je w takim razie wykonuje? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 tzn. jak bardzo odbiega. jak za bardzo, pojdzie zaraz tlok. Jabar wie, co mowi :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się