Jump to content

Subaru a silniki


Kario
 Share

Recommended Posts

Czy tylko mnie dziwi polityka subaru jeżeli chodzi o silniki ? Subaru rozsławiły miedzy innymi silniki turbo a teraz kiedy turbo zaczynają być coraz bardziej modne (down sizing) mamy:

N/A: 1.5, 2.0, 2.5, 3.0, 3.6

Turbo: 2.5 i 2.0 w japoni (chyba) no i teraz 2.0TD

 

Mi sie to wydaje dziwne, ze firma mająca doświadczenie w turbo i zdobywająca nawet nagrody za silniki turbo (za N/A nie) tak oszczędnie lokuje je w swojej gamie samochodów...

 

Czemu nie ma żadnego legacy turbo na europe ? Czemu subaru ma praktycznie tylko jeden silnik turbo w rożnych wersjach ?

Inne rzeczy tez są dla mnie niezrozumiale np. czemu legacy ciągle ma silnik 3.0 a nie lżejsze o ponad 4kg 3.6 ? Czemu silniki 2.0 i 2.5 maja ciągle archaiczna skrzynie 4EAT a nie nowsza 5EAT ?

Ciekawe czy ktoś zna odpowiedzi na te pytania :) ?

Link to comment
Share on other sites

No dalej Szanowni Forumowicze , zakrzyczeć, zbluzgać! bo przeca co w FHI zdecyduje to świętość i basta :mrgreen:

 

Kario, pytania chyba zasadne i zaręczam, że nie jestes jedynym które je sobie zadaje - miejmy nadzieję, że w FHI z nowościami troche jak z dieslem -> długo sie czeka ale efekt będzie dobry :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...