Jump to content

Szlag trojke trafil co robic? wymieniac czy naprawiac


masakrer
 Share

Recommended Posts

Witam szanownych kolegow!

 

Dzisiejszego wieczoru - w zwiazku z zamontowaniem nowego IC postanowilem sprawdzic osiagi G techiem.

Rezulataty byly wiecej niz zadawalajace 0-100 km/h 4,6s 0-160 km/h 10,9 0-200 km/h 19,5s

Kiedy juz bylem w drodze do domu z usmiechem na twarzy spowodowanym calkiem niezlymi rezulatatami, zatrzymawszy sie na swiatlach podjechal smieszny motor o nazwie suzuki.

Motocyklista wystrzezyl do mnie kly w sposob ktory nie bardzo mi sie spodobal-Jego pewnosc siebie dala mi do myslenia-dlugo sie nie zastanawiajac postanowilem podgrzac troche Turbine.

Na nastepnych swiatlach Motocyklista przestal szczerzyc kly gdyz przyjechal za mna.

Postanowilem wiec rozwiac jego watpliwosci co do tego ze np.on byl nieprzygotowany albo nie zsunal owiewki z kasku albo albo.... i bylem pierwszy na kolejnych swiatlach ponownie.

Niestety podczas trzeciego startu podczas przelaczania z 2 na 3 bieg cos nie zagralo jak powinno i przy wielkim huku okazalo sie ze 3 bieg juz dla mnie nie pracuje a malo tego wydaje starsznie dziwne dzwieki.Udalo sie zapiac 4 i dojechac do domu przy bardzo dziwnych dzwiekach dochodzacych z przekladnie.

Pod samym domem sprobowalem wszystkich biegow i bylo ok za wyjatkiem 3.

Jednakze byl lekki problem z wrzuceniem wszystkich( cos jakby sie przesunelo)

 

Wiec teraz pytanie co z tym fantem zrobic??

 

Nowa skrzynia czy naprawa starej

 

Dodam tylko ze stara do dzisiaj chodzila przewspaniale.

Auto o JDM 1995 wrx wagon a skrzynia fabrycznie zamontowana z STI(Komancz sprawdzal po numerach duzo krotsza od standartowej)

 

Z gory dziekuje za rady!!!

Link to comment
Share on other sites

Ale zapomniales napisac, kto wygral 3 mete! :twisted:

Oddaj sprawiedliwosc motocykliscie i napisz jak bylo!

Ten szczerzy kly, kto szczerzy ostatni! :mrgreen:

 

A tak przy okazji, to jakie Ty masz parametry, bo

0-100 km/h 4,6s

to chyba bardzo dobry wynik!?

 

A zeby nie bylo OT, to wszyscy znawcy na Plejadach - musisz poczekac, az wytrzezwieja ;).

Link to comment
Share on other sites

postanowilem sprawdzic osiagi G techiem.

Rezulataty byly wiecej niz zadawalajace 0-100 km/h 4,6s 0-160 km/h 10,9 0-200 km/h 19,5s

Na G-Techu nie ma 0-100km/h tylko 0-96km/h a to jest różnica, poza tym G-Tech przekłamuje bo mi pokazuje że na 1/4mili kręcę 12sek. a to jest nierealne.
smieszny motor o nazwie suzuki
masz na myśli skuter? Bo ściagacze nie są raczej śmieszne...
Motocyklista wystrzezyl do mnie kly w sposob ktory nie bardzo mi sie spodobal-Jego pewnosc siebie dala mi do myslenia-dlugo sie nie zastanawiajac postanowilem podgrzac troche Turbine.

Na nastepnych swiatlach Motocyklista przestal szczerzyc kly gdyz przyjechal za mna.

Sorki kolego ale Ci nie wierzę.
Link to comment
Share on other sites

Ja starą SUKĄ GS500 E otwartą na wipałerze objeżdżałem STI :) Po prostu do 100 z w miarę dobrym motorem i ogarniętym kierownikiem nie ma szans :P

Link to comment
Share on other sites

Jeśli to był skuter to wierzę. Ale jeśli motocykl szosowy lub sportowy to STi jest bez najmniejszych szans na suchym asfalcie.

Link to comment
Share on other sites

a wystarczy ze jest mokro i motocykl moze dostac

 

naprawiaj na nowych gratach

 

Wystarczy, że jest śnieg i motocykl leży - tylko, że mówimy o konkretnym przykładzie.

Link to comment
Share on other sites

Sorki kolego ale Ci nie wierzę.

 

motory sa rózne. Są takie, które nie są szybkie

Kashmere, osiągi wolnego motoru odpowiadają bardzo szybkiemu samochodowi. Motocykl to po prostu inna półka i nie ma co porównywać. Moje auto ma osiągi podobne do JDM STi a do tego jest odchudzone i mierzone na Drift-boxie (dokładnieszy od G-Techa) pokazuje mi ok. 4,6sek./100kmh i z motocyklami się nie ścigam bo nie mam szans więc o czym my tu mówimy. Mam kilka fimów z netu gdzie z motocyklami ściagają się auta ale one mają min. 800KM! Niech kolega Masakrer może napisze co miał na myśli pisząc "śmieszne Suzuki" bo chyba nie GSX-R :lol:

 

A co do JDM WRX STi to jest naprawdę fajne i szybkie auto ale bez przesady.

Link to comment
Share on other sites

Sorki kolego ale Ci nie wierzę.

 

motory sa rózne. Są takie, które nie są szybkie

Kashmere, osiągi wolnego motoru odpowiadają bardzo szybkiemu samochodowi. Motocykl to po prostu inna półka i nie ma co porównywać. Moje auto ma osiągi podobne do JDM STi a do tego jest odchudzone i mierzone na Drift-boxie (dokładnieszy od G-Techa) pokazuje mi ok. 4,6sek./100kmh i z motocyklami się nie ścigam bo nie mam szans więc o czym my tu mówimy. Mam kilka fimów z netu gdzie z motocyklami ściagają się auta ale one mają min. 800KM! Niech kolega Masakrer może napisze co miał na myśli pisząc "śmieszne Suzuki" bo chyba nie GSX-R :lol:

 

A co do JDM WRX STi to jest naprawdę fajne i szybkie auto ale bez przesady.

 

Panowie nie wiem jaki to byl motor bo sie na motorach nie znam i nie napisalem bynajmniej tego po to zeby zakomunikowac ze wygrywam z Motorami ,chcialem tylko zaznaczyc ze bylo szybko i ostro -tak na usprawiedliwienie dla tej skrzyni-.

Poza tym jesli juz chodzi o ten motor to ja sie nie dziwie ze on mnie nie mogl dogonic -mnie poprostu troche mniej wialo na niezbyt szerokiej drodze przy 200 km/h.

Kolejna sprawa jest to kto siedzi na tym motorze?

 

Jesli chodzi o osiagi to mam tylko G tech z metrycznym modem i moj mierzy do 100km/h

Na ile jest dokladny ?nie wiem wiem ze chyba bardziej niz zegarek na rece i obserwowanie licznika.

 

Moc mialem ostatnio mierzona na hamowni bylo 265 KM i 355Nm potem dolozylem wydech i wiekszy intercooler wiec pewnie troche wiecej.

 

Na nowa skrzynie nie mam pieniedzy ,a nowe graty ile moga kosztowac?

zakladajc ze to 3 bieg tylko?

Jesli nie to kupie uzywana szkrzynie.

 

Aha jeszcze jedno ja mam zwyklego wrx Jdm tylko skrzynia fabrycznie byla wsadzona z sti (krotsza)

wazy bez kierowcy 1290kg ostatnio wazylem

Link to comment
Share on other sites

Acha panowie jesli ktos mi moze odpowiedziecna jedno pytanie:

 

Jak jest roznica pomiedzy skrzynia TY752Vb3FA(moja uszkodzona) a skrzynia TY752Vb3AA

 

Bo wg mnie tylko lata sie roznia ale chce sie upewnic.

 

Pare osiagow z G techa

 

[ Dodano: Nie Maj 25, 2008 12:52 am ]

http:// http://img248.imageshack.us/img248/8047/99422481xj0.jpg

 

TY752VB3FA byla z WRX MY93 a TY752VB3AA z WRX i STi MY95 - obie mialy przelozenie 4.11 i poszczegolne przelozenia takie same

 

jakim budzetem dysponujesz na ta skrzynie :?: bo generalnie skrzyni ktorej nie porwiesz od razu (uzywki) to u nas ponizej 3k PLN nie zakupisz (WRX >MY04)

generalnie naprawa 3 czy 4 jest tansza niz naprawa 1 czy 2 ;) bo czesci tansze ;)

przerabialem i to i to :D w koncu sie pozbylem tej skrzyni i wrzucilem z STi Type RA 555 :mrgreen: (to tak coby sie troche pochwalic :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

Kazdym dobrym WRX albo STI objedziesz nawet 600 (typu R6, GSX-R) na winklach, biorac pod uwage ze kierowca motocykla jest sredni :P

 

w taki sposób już ktoś gadał że Pugiem 206 klepał STi, "bo kierowca był średni"

:roll:

Nie przesadzajcie

Link to comment
Share on other sites

Acha panowie jesli ktos mi moze odpowiedziecna jedno pytanie:

 

Jak jest roznica pomiedzy skrzynia TY752Vb3FA(moja uszkodzona) a skrzynia TY752Vb3AA

 

Bo wg mnie tylko lata sie roznia ale chce sie upewnic.

 

Pare osiagow z G techa

 

[ Dodano: Nie Maj 25, 2008 12:52 am ]

http:// http://img248.imageshack.us/img248/8047/99422481xj0.jpg

 

 

 

jakim budzetem dysponujesz na ta skrzynie :?: bo generalnie skrzyni ktorej nie porwiesz od razu (uzywki) to u nas ponizej 3k PLN nie zakupisz (WRX >MY04)

generalnie naprawa 3 czy 4 jest tansza niz naprawa 1 czy 2 ;) bo czesci tansze ;)

przerabialem i to i to :D w koncu sie pozbylem tej skrzyni i wrzucilem z STi Type RA 555 :mrgreen: (to tak coby sie troche pochwalic :mrgreen: )

 

Skrzynie znalazlem za 1200zl w Angli z gwarancja na 3 miesiace sprowadzona z Japonii (podobno ponizej 80 tys przebiegu)

wiec chyba nie wrato sie bawic w remont???

Link to comment
Share on other sites

Acha panowie jesli ktos mi moze odpowiedziecna jedno pytanie:

 

Jak jest roznica pomiedzy skrzynia TY752Vb3FA(moja uszkodzona) a skrzynia TY752Vb3AA

 

Bo wg mnie tylko lata sie roznia ale chce sie upewnic.

 

Pare osiagow z G techa

 

[ Dodano: Nie Maj 25, 2008 12:52 am ]

http:// http://img248.imageshack.us/img248/8047/99422481xj0.jpg

 

 

 

jakim budzetem dysponujesz na ta skrzynie :?: bo generalnie skrzyni ktorej nie porwiesz od razu (uzywki) to u nas ponizej 3k PLN nie zakupisz (WRX >MY04)

generalnie naprawa 3 czy 4 jest tansza niz naprawa 1 czy 2 ;) bo czesci tansze ;)

przerabialem i to i to :D w koncu sie pozbylem tej skrzyni i wrzucilem z STi Type RA 555 :mrgreen: (to tak coby sie troche pochwalic :mrgreen: )

 

Skrzynie znalazlem za 1200zl w Angli z gwarancja na 3 miesiace sprowadzona z Japonii (podobno ponizej 80 tys przebiegu)

wiec chyba nie wrato sie bawic w remont???

 

ale zwykla skrzynie :?:

bo do tego transport jeszcze dojdzie - a jak zrobisz na nowych gratach to bedziesz mial pewnosc ze przynajmniej te elementy troche wytrzymaja

Link to comment
Share on other sites

ale zwykla skrzynie :?:

bo do tego transport jeszcze dojdzie - a jak zrobisz na nowych gratach to bedziesz mial pewnosc ze przynajmniej te elementy troche wytrzymaja

 

Nie skrzynia ta o ktorej wspominalem wczesniej,czyli sti dosc krotka,transport nie istotny bo w tym momencie jestem w Anglii.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli masz możliwość postawienia auta na kołki na kilka dni, to czemu po prostu nie wyjmiesz skrzyni i nie zobaczysz co się stało? Może to pikuś jakiś będzie.

Ale jak nie możesz sobie pozwolić na przestój, to ja tam bym używaną wsadził i w międzyczasie zobaczył co chrupnęło w wyjętej.

U mnie zdarzyło się, że biegi się blokowały - powód: pękło jedno z łożysk i odłamek wodzik przyblokował. Wymieniłem łożysko i dalej śmigam - koszt był groszowy.

Link to comment
Share on other sites

Kazdym dobrym WRX albo STI objedziesz nawet 600 (typu R6, GSX-R) na winklach, biorac pod uwage ze kierowca motocykla jest sredni

 

"DOBRE"!

 

ale sie uczepiliscie tych motorow :mrgreen:

 

wcale nie jest powiedziane ze autem nie objedziesz :wink:

 

http://www.youtube.com/watch?v=kUegrUQ4d3I

Link to comment
Share on other sites

jak mowie o winklach to nie mowie o piatkowych albo szostkowych bo wiadomo ze motorem to niema problemu. Na torze w Poznaniu Superstock R6 na slicach moglo by "zrobic" STi. Ale na "patelni" czyli na zakretach np na Obidowej jak sie jedzie na Zakopane, tam sa zakrety "dwojkowe" i "trojkowe" (i to mam na mysli winkle), motor na seryjnej gumie nawet na Michelin Pilot czy na Brigestone Battalax BT raczej niema duzych szans.

 

PS. Przepraszam za OT, ale musialem sprecyzowac moja wypowiedz na temat "winkli"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...