szymu Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Mój padre kupił jedynego słusznego diesla i jest nim zachwycony oprócz jednej przypadłości - gdy którekolwiek tylne koło przejedzie przez większą nierówność na drodze (dziura, próg zwalniający) słychać głośne uderzenie z okolic tylnego zawieszenia. Wyeliminowaliśmy możliwość latania czegoś w bagażniku (nawet klucze wyjąłem), poza tym gdy siedziałem z tyłu nachylony nad bagażnikiem nasłuchując skąd te dźwięki dobiegają - objawy się zmniejszyły. Wniosek - bardziej wali przy odciążonym tyle. Samochód jest praktycznie nowy - 1kkm przebiegu. Czy ktoś zna podobne objawy? W Częstochowie dealer subaru nie za bardzo ogarnia serwis więc szukam info u Was szanowni forumowicze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 w legacy nie zauważyłem (też diesel, znaczy 2008) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimus Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Nie, absolustnie nic takiego nie powinno mieć miejsca w obk. No chyba że walenie dochodzi z przodu przy zakrecaniu Ale to chybe też nie w dieslu bo układ inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Nie nie, z przodu nic nie słychać, przejeżdżasz przez tą samą dziurę przednim kołem i jest cicho (to znaczy słychać pracę zawieszenia ale w normie), gdy tylne koło w nią wjedzie (albo zjedzie z progu zwalniającego) słychać głośne BUM Jaka jest konstrukcja tylnego zawiasu w OBK? Jak mają się do tego objawu samopoziomujące tylne amorki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minimus Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Jaka jest konstrukcja tylnego zawiasu w OBK? Jak mają się do tego objawu samopoziomujące tylne amorki? Co się takimi sprawami przejmujesz? ASO ma zrobić tak że będzie dobrze i tyle. Jak nie, to opisz w Pytaniach do Dyrekcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Jaka jest konstrukcja tylnego zawiasu w OBK? Jak mają się do tego objawu samopoziomujące tylne amorki? Co się takimi sprawami przejmujesz? ASO ma zrobić tak że będzie dobrze i tyle. Jak nie, to opisz w Pytaniach do Dyrekcji. zalozenie jest dokladnie takie jak piszesz ale pytam bo: 1) ciekaw jestem 2) chlopcy w Bilexie w Czestochowie Subaru zajmuja sie dopiero od niedawna [edit - nie będę publikował zasłyszanych opinii bo nie mam ich jak potwierdzić] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 w łodzi bilex to się fiatem zajmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 23 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 w łodzi bilex to się fiatem zajmuje w czewie tez... lansuja sie ostatnio na brokera i zalatwili sobie ASO subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 U mnie w OBK też to jest. Jak się za szybko przejedzie przez nierówność, to nawet z przodu jest takie ŁUP! Z tyłu też. Mieliśmy tak w Land Roverze to myślałem, że po prostu niektóre typy tak mają :roll: Hmmmm...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 lansuja sie ostatnio na brokera i zalatwili sobie ASO subaru nie wiem czy bym im w ogóle ufał... niestety jak jeszcze kiedyś mieliśmy w pracy pandę, gość w łodzi w bilexie przy przeglądzie nie poznał się, że była robiona po uderzeniu :???: nie sądzę, żeby nasz mechanik był takim mistrzem świata w blacharce :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 W Częstochowie dealer subaru nie za bardzo ogarnia serwis ...dlatego jeżdżę na przeglądy 220 km w jedną stronę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 W Częstochowie dealer subaru nie za bardzo ogarnia serwis ...dlatego jeżdżę na przeglądy 220 km w jedną stronę... wuwua? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł C Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 powiem więcej, al. Krakowska :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 słychać głośne BUM W mojego ojca Outbacku tak wali ta klapa w bagażniku co sie ją podnosi żeby wyjąć koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymu Opublikowano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 słychać głośne BUM W mojego ojca Outbacku tak wali ta klapa w bagażniku co sie ją podnosi żeby wyjąć koło. dzięki za podpowiedź, ta opcja zostanie niezwłocznie sprawdzona! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Mój padre kupił jedynego słusznego diesla i jest nim zachwycony oprócz jednej przypadłości - gdy którekolwiek tylne koło przejedzie przez większą nierówność na drodze (dziura, próg zwalniający) słychać głośne uderzenie z okolic tylnego zawieszenia.Wyeliminowaliśmy możliwość latania czegoś w bagażniku (nawet klucze wyjąłem), poza tym gdy siedziałem z tyłu nachylony nad bagażnikiem nasłuchując skąd te dźwięki dobiegają - objawy się zmniejszyły. Wniosek - bardziej wali przy odciążonym tyle. Samochód jest praktycznie nowy - 1kkm przebiegu. Czy ktoś zna podobne objawy? W Częstochowie dealer subaru nie za bardzo ogarnia serwis więc szukam info u Was szanowni forumowicze... Zawieszenie w OBK jest dość sztywne i z tego powodu po zejściu koła z spowalniaczy, krawężnika lub dziury koło "spada" z opisanym nieprzyjemnych odgłosem. Taki sam lub podobny efekt jest w każdym OBK. Gdyby zawieszenie było bardziej "kanapowe"... ale wtedy na zakrętach było mało przyjemnie. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się