Skocz do zawartości

Ogarnęła mnie właśnie przed chwilką wściekłość!


noviczek

Rekomendowane odpowiedzi

Wasz serwis jako najlepszy, zawsze byłem tam swietnie obsłużony, mamy podpisaną nawet umowę obsługi bezgotówkowej, a tu nagle taka PLAMA!!!

 

Jeżeli miałeś (masz) takie zdanie nt serwisu, to nie bardzo rozumiem tonu pierwszej wypowiedzi i pranie brudów na publicznym forum. Nie znoszę partactwa, ale ludzie - nie myli się tylko ten, co nic nie robi. Stań przed lustrem i sam sobie odpowiedz, czy nigdy w życiu nic nie sknociłeś?. I chyba najważniejsze jest, jaka była reakcja serwisu. A IMHO była jak najbardziej w porządku. Więc trochę więcej wyrozumiałości i uśmiechu, zwłaszcza, że patrząc na wiek z młodzieńczych porywów powinieneś już wyrosnąć :wink: , a patrząc na samochód - raczej nie powinieneś mieć powodów do frustracji :smile:

 

pozdrawiam

sj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie noviczek ma prawo być wkurzony, z tego co pisze, nie dość, ze uszkodzono mu auto to 2x został oszukany:

1. Wymiana żarówki bez zgody.

2. Próba ukrycia uszkodzenia auta (nie powiadomiono go, a przecież musieli o tym wiedzieć), wypuszczenie z serwisu z niesprawnym samochodem, narażenie na mandaty.

 

Wiec już 2x go oszukano jak sie tu nie wkurzyć ? Jak serwis wypowiadając sie, na forum czy nie, w takiej sytuacji może powiedzieć cokolwiek innego niż "bardzo Pana przepraszamy, to sie więcej już nie zdarzy następny przegląd ma Pan na nasz koszt".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klient sie wkurzył - rozumiem

właściciel serwisu się wkurzył-też rozumiem

 

po wymianie paru zdań ustalono , że przyjmą go w trybie pilnym do rozwiązania problemu. kropka

 

takie życie że ludzie się wkurzaja czasem :mrgreen: a w efekcie przed wyjazdem w trase naprawia mu reflektor. po problemie raczej a o to chyba chodziło

 

[ Dodano: Pią Maj 23, 2008 12:29 pm ]

Wiec już 2x go oszukano jak sie tu nie wkurzyć ?

 

łatwo takie słowa sie pisze :!: a może nie został oszukany :!: ale poczuł sie oszukany (to sobie wyjaśnia na pewno), to jest gigantyczna róznica, więc uważac trzeba Kario kropka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej sie nie awanturowac....

 

Tylko od razu lac po gebie?

 

g.

 

Awantura tylko utrudnia dalsze czynności i na pewno kończy dalsza współpracę ale oczywiscie w niektórych środowiskach Twoja propozycja byłaby przyjeta ze zrozumieniem :mrgreen:

 

AK

ps. juz wiem, ze to wina serwisu ( mlody mechanik w pon. bedzie mial kłopot..bo bał się powiedzić :!: ) Klienta przepraszam za utrudnienia :!: Dla mnie to pouczajaca historia.... :idea:

( trzy lampy prawe i trzy lewe były w magazynie na wszelki wypadek ....bo mocowania pękają :roll: )...paranoja jakaś.. :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawę uważam za zamkniętą, wróciłem z serwisu, panowie z serwisu wymienili mi reflektor, zostałem przeproszony za błąd kolegi, który najprawdopodobniej bał się przyznać do szkody.

Pomimo wszystko uważam, że powinno się pewne rzeczy poruszać na forum, no może nie z taką złością jak moja (przepraszam jeszcze raz), ale co stało by się, gdybym nie zauważył, że lampa źle świeci, a po np. przepaleniu za powiedzmy miesiąc albo pół roku mógłbym szykować kasę na nową lampę, bo w życiu nikt nie uznał by, że to stało się w ASO.

Dziękuję za krytykę jak i wsparcie, obie opcje są pouczające.

 

Dziękuję P. Andrzejowi za szybka reakcję i pozytywne "załatwienie" sprawy.

D

la poprawienia nastroju kupiłem sobie smyczkę SUBARU :wink:

 

Pozdrawiam i życzę więcej słońca w weekend.

Marek Nowicki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawę uważam za zamkniętą, wróciłem z serwisu, panowie z serwisu wymienili mi reflektor, zostałem przeproszony za błąd kolegi, który najprawdopodobniej bał się przyznać do szkody.

Pomimo wszystko uważam, że powinno się pewne rzeczy poruszać na forum, no może nie z taką złością jak moja (przepraszam jeszcze raz), ale co stało by się, gdybym nie zauważył, że lampa źle świeci, a po np. przepaleniu za powiedzmy miesiąc albo pół roku mógłbym szykować kasę na nową lampę, bo w życiu nikt nie uznał by, że to stało się w ASO.

Dziękuję za krytykę jak i wsparcie, obie opcje są pouczające.

 

Dziękuję P. Andrzejowi za szybka reakcję i pozytywne "załatwienie" sprawy.

D

la poprawienia nastroju kupiłem sobie smyczkę SUBARU :wink:

 

Pozdrawiam i życzę więcej słońca w weekend.

Marek Nowicki

 

To ja jeszcze tylko dodam, że w ten sposób pięknie wychodzi, jak potrzebne i przydatne jest forum oraz OBECNOŚĆ NA NIM PRZEDSTAWICIELI ASO :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...