Andy Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Witam... Mam pytanie odnoście modelu Imprezy z rocznika 03-05... Czy poza zmianą felg w roczniku 05 były jeszcze jakieś zmiany natury technicznej? Chodzi mi dokładniej o jakieś niewidoczne gołym okiem ulepszenia np w zawieszeniu. Wiadomo, że Impreza 03 w porównaniu z 05 nie różni sie praktycznie niczym... dobrze myślę?? Pozdrawiam forumowiczów i dzięki za uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 gdzieś słyszałem że w STI 05 został wprowadzony helicalny przedni dyfer... ale nie wiem czy to do końca prawda :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 różni się np. rozstawem kół Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Rozumiem że późniejsze roczniki miały ten rozstaw szerszy?? Zmian w środku nie było? W sumie co tam środek ... liczy sie to co za szybą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 STI 05+ ma kompletnie inne podwozie. WRX 05 dostał AVCS... Inne wnętrze i automatyczna klima... Dużo tego jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 różni się np. rozstawem kół Andy, 05 ma przeprofilowane tylne blotniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 różni się np. rozstawem kół Nie dotyczy kombi ;-) STi MY'05 różni się jeszcze rozstawem osi (+15 mm) i rozstawem śrub w kołach (5x114). Oprócz tego, wg. danych katalogowych STI MY05 jest lżejszy o 15 kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 W sumie trochę mało szczegółowo się określiłem... Nie chodzi mi o różnice między STI a WRX tylko czy planując zakup np WRX z rocznika 03-05 warto wysilić się bardziej finansowo i dołożyć do 05... Wiadomo, że zawsze warto bo to nowsze auto ale co prócz nowszego auta dostane a czego nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Inny komputer, 32bit zamiast 16bit, inna skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 inna skrzynia. wiec 05 moglo byc juz tez z DCCD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 wiec 05 moglo byc juz tez z DCCD Mogło, było dostępne w opcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Od WRX05 wprowadzono amory up-side-down, srodek (obowiazujcy do 07), czerwone zaciski hamulcow( :razz: ). To wszysko co pamietam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Chodzi o to ze pierwsze WRX'y mialy skrzynie taka jak w GT, pozniej dostaly szersze/mocniejsze kolka takie jak w RA (oczywiscie inne przelozenia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 oj to warto dołożyć...czasem nawet nie tak wiele czyli dobrze wiedzieć o takich zmianach. Z tego co czytam to zawsze na lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 inna skrzynia. wiec 05 moglo byc juz tez z DCCD Turdzi w WRX'ie nie było DCCD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Niuniek, chodzilo mi o sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 DCCD w STi. W US-Specu MY'05 podobno było w standardzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 W US-Specu MY'05 podobno było w standardzie... Nawet nie podobno ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 WRC fan, W końcu się zgadzamy :cool: Czas to zmienić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Dobra polemika nie jest zła :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Odkopując nie co.... Są jakieś znaczące różnice między STi 03 a STi 04 ???? Co dokładnie modyfikuje pakiet prodrive ??? np. tutaj --> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6362867 [ Dodano: Pon Paź 13, 2008 11:02 pm ] BTW - nie powinno się to w technicznym znaleźć ???? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Ciężko jest zinterpretować STi Prodrive Mój według faktury też jest Prodrive, a różnił się od nie-Prodrive tylko backboxem STi Prodrive ma 300KM i DCCD (tear drop), a ta z otomoto dokładnie nie wiem, ale mogę sprawdzić bo stoi jakieś 1000m od mojej chaty Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 raison, Jakbyś przypadkiem zerknął w chwili wolnego czasu, postawiłbym Ci piwo, przy stosownej okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 STi Prodrive ma 300KM i DCCD (tear drop) Chyba nie bardzo. Pakiet Prodrive można było dokupić do każdego STi, a DCCD było jako opcja od 2004 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 owoc666: nie mówię o standardowym STi i później modyfikowanym pakietem PPP tylko o takim, które z fabryki wyjeżdża w specyfikacji jak podałem wyżej i jest oficjalnie nazywane STi Prodrive - wiem, bo takie widziałem. Pozdrawiam, Karol P.S. Tyle, że jak pisałem też wcześniej różnie z tym nazewnictwem bywa (patrz mój przypadek ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się