Skocz do zawartości

Kłopot.Prawa, czy lewa ?


kolbak

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy! Mam pytanie, czy wie Ktoś, czy tarcza przedstawiona na fotce to tarcza prawa, czy lewa. Proszę o pomoc. http://www.allegro.pl/item359876946_ebc ... uzuki.html

Pytam dlatego ,że mam takie tarcze, lecz niestety nie ma na nich żadnych oznaczeń, która idzie ,na jaką stronę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy rozróżnianie na tarczę L i P dotyczy tylko tarcz nacinanych ?

Czy tyczy się to zarówno tarcz nawiercanych kierunkowo ?

Jestem na 100% pewien, że zarówno L i P strona w tarczach Zimmerman nawiercanych są identyczne! co daje efekt innego chłodzenia tarczy L i P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy! Mam pytanie, czy wie Ktoś, czy tarcza przedstawiona na fotce to tarcza prawa, czy lewa. Proszę o pomoc. http://www.allegro.pl/item359876946_ebc ... uzuki.html

Pytam dlatego ,że mam takie tarcze, lecz niestety nie ma na nich żadnych oznaczeń, która idzie ,na jaką stronę. Pozdrawiam.

 

Po pierwsze EBC ma na pudełku oznaczone która lewa , która prawa, i tego nalezy sie trzymac, jeżeli nie jest oznaczone to patrzymy na kierunek żeberek wentylacji tarczy, ma byc zawsze pod "włos" do kierunku obracania się ( oczywiście do przodu :roll: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze EBC ma na pudełku oznaczone która lewa , która prawa, i tego nalezy sie trzymac, jeżeli nie jest oznaczone to patrzymy na kierunek żeberek wentylacji tarczy, ma byc zawsze pod "włos" do kierunku obracania się ( oczywiście do przodu )
kolbak, powiedzialbym ze prawa

No wlasnie, ja tez! Bo takie mialem i byla to prawa.

Natomiast w wypadku Brembo mam odwrotnie, czyli jak pisze carfit.

Wiec jest jakas okresona zasada, czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze EBC ma na pudełku oznaczone która lewa , która prawa, i tego nalezy sie trzymac, jeżeli nie jest oznaczone to patrzymy na kierunek żeberek wentylacji tarczy, ma byc zawsze pod "włos" do kierunku obracania się ( oczywiście do przodu )
kolbak, powiedzialbym ze prawa

No wlasnie, ja tez! Bo takie mialem i byla to prawa.

Natomiast w wypadku Brembo mam odwrotnie, czyli jak pisze carfit.

Wiec jest jakas okresona zasada, czy nie?

 

Jest napisałem powyżej :cool: , patrzymy zawsze na kierunek wewnętrznych użebrowań tarczy :lol:

 

P.S. W zestawie Big Brake AP racing jest błąd w instrukcji :idea: jeśli załozysz zgodnie z rysunkeim nacieć załozysz błędnie, jeżeli zgodnie z rysunkiem uzebrowań - prawidłowo :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. W zestawie Big Brake AP racing jest błąd w instrukcji jeśli załozysz zgodnie z rysunkeim nacieć załozysz błędnie, jeżeli zgodnie z rysunkiem uzebrowań - prawidłowo

 

 

Jesteś tego zupelnie pewien?

 

Tak jestem pewien na 100% weż do ręki tarcze i instrukcję, jeśli patrzysz wg. instrukcji na kierunek nacięć oraz drugi obok obrazek kierunek użebrowań wentylacji, wychodzi sprzeczność z kierunkiem nacieć na tarczy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż chyba wygrzebie i zeskanuję

 

wygrzeb :cool: kierunek nacięć niezgadza sie z kierunkiem nacieć na tarczy , wzgledem kierunku wentylacji.

 

[ Dodano: Nie Maj 18, 2008 8:39 pm ]

Patrz Kuba podam Ci przykład :

patrząc na instruckje AP , jeżeli założysz jak rusunek pokazuje ( patrząc na kierunek nacieć ) założysz tak:

http://www.350zfrenzy.com/gallery/data/ ... art_01.jpg

 

jezli patrzysz na kierunek wewnetrznej wentylacji założysz tak:

http://performanceafx.com/store/images/ ... ap_kit.jpg

 

i to jest prawidłowe założenie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...