Olleo Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Nie wie ktos, jak to dziala? No i czy daloby sie takie cos zaimplementowac w Forku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Olleo pewnie chodzi Ci o rozwiazanie stosowane w terenowkach np. Nissanie Patrolu - obawiam sie ze bardzo ciezko byloby to wsadzic do Forka. Polego to glownie na zwiekszeniu mozliwosci terenowych samochodu - w tym wykrzyzu osi, żeby zawieszenie miało większy skok - to tak w skrocie myslowym W najnowszym BMW 645 Ci - tez jest taki patent system Dynamic Drive: dwa aktywne stabilizatory z hydraulicznymi silniczkami pomiędzy połówkami stabilizatora. W ruchu miejskim system ten kompensuje kołysanie nadwozia, na zakrętach zaś redukuje przechył nadwozia o 80%. Podczas jazdy na prostych odcinkach połówki stabilizatorów są rozłączane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Edit: juz wyjasnione przez siekla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1238 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 siekla, W najnowszym BMW 645 Ci - tez jest taki patent system Dynamic Drive: dwa aktywne stabilizatory z hydraulicznymi silniczkami pomiędzy połówkami stabilizatora. W ruchu miejskim system ten kompensuje kołysanie nadwozia, na zakrętach zaś redukuje przechył nadwozia o 80%. całkiem jak w xsantii w drugiej połowie lat '90, tylko tam system zapobiegania przechyłom był czysto mechaniczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Wydaje mi sie, ze gdzies czytalem o rozlaczanych stabilizatorach w jakims SUVie (i nie byl to JEEP). Z tym, ze tam byly rozlaczane chyba recznie, ale nie bylo wyjasnione w jaki sposob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1238 Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Olleo, w nowym jeepie wranglerze jest elektronicznie rozłączany stabilizator. A TU masz link do patentu ręcznie rozłączanych łączników. Popytaj na forum jeepa, land rovera, toyoty land criuzer albo nissana - ci producenci kładą do niektórych modeli elektronicznie rozłączane stabi. Napisz jak dowiesz się czegoś więcej, pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi