Skocz do zawartości

W jakiej w końcu klasie jest nasza Impreza'08?


Raga

Rekomendowane odpowiedzi

Raga, wierz mi, że świetnie odczuwam różnicę pomiędzy FWD z ciężkim dieslem, a Imprezą 2.0 i to właśnie w trasie do Bielska. Bezpieczeństwo ciężko jest po prostu odczuć. To wypadek sugeruje przekroczenie granic i bezradność systemów bezpieczeństwa czy rozwiązań napędowych. A skoro dochodzi do nich rzadziej znaczy się, że jednak coś ten napęd daje. AWD daje przeciętnemu człowiekowi po prostu poczucie bezpieczeństwa. Użytkownik wie, że jego samochód pomaga mu w jeździe. I nie trzeba "śmigać" żeby poczuć różnicę. Jak spada deszcz to Subarakiem jadę tak samo jak wtedy gdy jest sucho. W Focusie niestety ale wypluwam przodem gdzie się da - przeciętny człowiek wciska wtedy hamulec i kaplica. A Subaru jedzie dalej. Jeżeli zimą wjeżdżam na letniakach tam gdzie inne samochody nie dają rady to sorry ale chyba jednak czuję różnicę ?? Może się to wydawać dziwne ale Subaru nie produkuje STi oraz innych modeli tylko odwrotnie. STi to rodzynek dla tych, którzy w jeździe samochodem widzą coś więcej niż podróż z A do B. Subaru daje bezpieczeństwo pod znakiem AWD, popatrz na hasła reklamowe - oni są dumni z niskiego środka ciężkości dzięki boxerowi i świetnemu napędowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tomasz_555, podpisuje sie pod wszystkim co napisales!

 

Raga, prosty przyklad, ktory juz kiedys przytaczalem: jechalismy w dwa samochody po niemieckiej autostradzie. Styczen/luty, cos takiego, predkosc to 170km/h. Samochody to OBK i Primera, ja siedzialem z przodu w OBK i nagle ni z tego ni z owego widzimy w lusterku jak Primera zaczyna tanczyc po wszystkich trzech pasach. Zaraz stop na najblizszym parkingu i "co sie stalo"?

-"Nie wiem, nagle po prostu wpadlismy w poslizg"

 

Doszlismy do wniosku, ze w tym miejscu musial byc lód. w OBK nawet tego nie zauwazylimy.

 

Tyle mam do powiedzenia w sprawie przydatnosci SAWD w jezdzie codziennej. Jak ktos ciagle sie bedzie spieral, to nie bede sie spieral, bo to by bylo jak walic glowa w beton ;)

 

A co do konkurentów dla Imprezy: WRXa mozna teoretycznie porownac faktycznie do Golfa GTI, Audi S3, Mazdy 3 MPS i innych takich - podobnie robia dziennikarze, choc ja nie jestem zwolennikiem takich porownań. Podobne gabaryty, podobna moc. Na torze bedzie mial gorsze wyniki, bo jest mniej ekstremalny, za to na trasie bedzie bardziej przyjemny.

 

Problem w tym, ze idac tym samym tropem, moznaby porownac do nich STI, bo moc co prawda wieksza, ale wymiary wciaz te same, no i we wszystkich przypadkach mamy do czynienia z topowymi wersjami tych modeli :!: Wtedy juz nie bedzie watpliwosci, kto jest szybszy na torze ;)

 

I tu przewaga Imprezy, bo masz wybor miedzy WRXem a STI, podczas gdy konkurencja oferuje tylko S3 (brak RS3), MPS, GTI (jest R32, fakt, ale i tak pozostaje w tyle).

 

I na koniec dwa sprostowania: w Imprezie sa dostepne DWA silniki wolnossace - 1.5, 2.0

 

WRX w Polsce jest jak najbardziej dostepny. Nie jest dostepny u naszych zachodnich sasiadow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja używam i do GOLFA GTI raczej bym nie porównywał :shock:

 

 

A do S3?

 

jeszcze nie jeździłem, sprawdzę i dam znać ...natomiast RS4 kombi oraz C63 AMG są IMHO "lepszejsze"> frajda, wykończenie> ale dwa razy droższe (jak nie więcej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiekwaw, postaw S3 obok STI i ponow porownanie ;) Moznaby tak w nieskonczonosc, na prawde!

 

 

Aha, niecale 10% w tym przypadku to 14 tys zl - hmmmmm...

 

STI kosztuje plus 50%, a jak porownasz wnetrze i wyglad to wciaz nie bedzie czego porownywac :lol: oczywiscie nie pisze tu o jezdzie, bo o ile z WRXem to S3 nie powinno miec problemow to obok STI raczej nie ma go co stawiac :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież STi wygląda o wiele lepiej wewnątrz jak i na zewnątrz niż S3. Nie wiem o co wam biega :wink:

 

:lol: :lol: :lol:

 

STI kosztuje plus 50%, a jak porownasz wnetrze i wyglad to wciaz nie bedzie czego porownywac :lol: oczywiscie nie pisze tu o jezdzie, bo o ile z WRXem to S3 nie powinno miec problemow to obok STI raczej nie ma go co stawiac :roll:

 

No, nie wiem. Osiągowo idzie równo z STi. Na asfaltowym torze - myślę, że nie gorzej. Bo i silnik, i hamulec, i układ kierowniczy bardzo dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy sie tak tej S3 doczepiliscie:

1. Wnetrze subaru jest ok ale jakość pozostawia wiele do życzenia... audi w tej klasie jest nie do przebicia...

2. Wygląd zewnetrzny kwestia gustu ale moim zdaniem S3 albo nowe S3 sportback wyglądaja lepiej, nie jak tunningowany lanos...

3. Co od osiądów to wcale seria STI nie jest szybsza... jedynie czego brakuje w S3 to szpera z przodu... S3 WRX zjada na przystawke...

 

Jak ktoś nie wierzy to chętnie zademonstruje :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy sie tak tej S3 doczepiliscie:

1. Wnetrze subaru jest ok ale jakość pozostawia wiele do życzenia... audi w tej klasie jest nie do przebicia...

2. Wygląd zewnetrzny kwestia gustu ale moim zdaniem S3 albo nowe S3 sportback wyglądaja lepiej, nie jak tunningowany lanos...

3. Co od osiądów to wcale seria STI nie jest szybsza... jedynie czego brakuje w S3 to szpera z przodu... S3 WRX zjada na przystawke...

 

Jak ktoś nie wierzy to chętnie zademonstruje :twisted:

 

bo S3 jest doskonalym przykladem ze auto moze wygladac duzo lepiej nie jezdzac wcale gorzej ;) niestety niektorzy i tak nie uwierza i bedziesz pewnie musial ich sprowadzic na ziemie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo S3 jest doskonalym przykladem ze auto moze wygladac duzo lepiej nie jezdzac wcale gorzej ;) niestety niektorzy i tak nie uwierza i bedziesz pewnie musial ich sprowadzic na ziemie :mrgreen:

 

dokładnie ale wtedy ja nie bede w tej gorszej sytuacji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI kosztuje plus 50% ...

 

W normalnych warunkach STi kosztuje tyle co S3, za cene WRX'a mozna miec conajwyzej A3 2.0T FWD.

 

ceny S3 zaczynaja sie od około 130k zł chcąc miec wersje top ze stolkami od RS4, magnetycznym zawiasem, nawi itp... jest to koszto około 160k zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magnetycznym zawiasem

 

Czyli co - trzeba jeździć slalomem między studzienkami kanalizacyjnymi, bo inaczej zgarniasz wszystkie podwoziem? :shock:

 

:mrgreen:

 

bardzo smieszne, audi wprowadziło innowacje coś podobnego do pneumatycznego zawieszenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...