Skocz do zawartości

W jakiej w końcu klasie jest nasza Impreza'08?


Raga

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawia mnie taka rzecz. Mamy hatchback'a, który już nie konkuruje z Evo. To z czym konkuruje nasze "dzieciątko" ? Scirocco? Golf GTI? Mocne 207? Proszę o mądre, rozważne i przepełnione danymi odpowiedzi 8) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pomimo wystrojonej w gay-look'i dupki (no ladnie to zabrzmialo :razz: ), to jednak Impreza jest (i bedzie, na wieki wiekow) konkurentem Lancera, czy tam STi konkurentem Evo'ny - zeby doprecyzowac.

 

Szczegolnie, ze misiek (by byc na czasie z prawda czasu, prawda ekranu, prawda) tez za chwile doczeka sie wersji z piatymi drzwiami. I to juz zupelnie nie wyglada :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba byc totalnym ignorantem motoryzacyjnym zeby postawic Impreze'08 1.5 w jednym rzędzie z Evo :lol:

 

jak mowimy o wolnychssakach to mowimy o brzydkim kompakcie z fajnym napedem, dopiero po sprecyzowaniu ze mowimy o STi mozemy go stawiac na rowni z Evo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raga napisał/a:

Mamy hatchback'a, który już nie konkuruje z Evo.

 

 

Dlaczego nie ?

 

Wypowiedzi Dyrekcji, własne odczucia ;)

 

Trzeba byc totalnym ignorantem motoryzacyjnym, zeby twierdzic ze nowa Impreza ma wiecej cech wspolnych z Civic, GTI, czy 207 niz z Evo (bo zwykly Lancer jest juz bardziej podobny do tych samochodow).

 

Widać, że wysokie ciśnienie w jUeSA panuje...

 

Szukamy konkurenta dla nowej Imprezy - Sti WRX czy wersji normalnej.

 

Takim jest nawet głupi Golf z silnym dyszlem i napędem 4Motion :P Czasy na torze będą pewnie podobne (wiadomo, że inne napędy itd, ale rozumiecie mój skrót myślowy...)

 

WRX to napęd na wszystkie koła (nie na 4 ;) ) i silnik z około 230 km. Patrząc tylko na moc mamy kilka konkurentów i chodzi mi o właśnie ogólne porównanie.

 

A to, że Imprezę trzeba równać niestety w dół to nie ignorancja, tylko świadomy wybór fabryki.

 

Bo mamy sytuację, gdzie produkowany jest hatchback (ładny czy nie to kwestia indywidualna), z tylko jednym silnikiem wolnossącym, z drogim napędem, który wielu nigdy nie wykorzysta, żeby się przekonać jaki to on jest genialny itd. Potem mamy nudnego WRX (którego już podobno nie ma) A na deser mamy ultraszybki pocisk, gdzie napęd i moc idzie w parze z pewną magią.

 

 

 

I to wszystko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym sie konczy twoja wiedza motoryzacyjna?
mam obawy ze Miska wiedza moglaby niejednego na tym forum zagiac - IMO MY08 to normalne auto klasy civica, c'eeda i innych kompaktow tyle ze z zaimplementowanym napedem na wszystkie kola.

poza nazwa nie ma on praktycznie nic wspolnego z STI, podobnie jak EVO z normalnym Lancerem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który wielu nigdy nie wykorzysta, żeby się przekonać jaki to on jest genialny itd.

 

Tu się mylisz, bo my z tego napędu właśnie w wolnossaku korzystamy nacodzień. To on poprawia bezpieczeństwo w samochodzie. Samochód dobrze się prowadzi, granica przyczepności jest dalej niż w innych tego typu samochodach, w przypadku sytuacji awaryjnej samochód łatwiej opanować bo pomaga kierowcy. Zdecydowanie wolę AWD Subaru od całego alfabetu w innym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to, że Imprezę trzeba równać niestety w dół to nie ignorancja, tylko świadomy wybór fabryki.

Dlaczego?

 

I czym wedlug Ciebie rozni sie naped 4motion z Golfa z tym z Imprezy?

 

1. Rozmiar i sposób wykończenia

2. Silnik

3. Klient docelowy

 

(nie jest to moje widzimisię tylko świadomy wybór Subaru)

 

---------

 

A czym się różni zacisk 2 tłoczkowy od czterotłoczkowego? Tak samo głupie pytanie - myślisz, że chociaż 10% ludzi zorientowaliby się w trakcie jazdy, czym się różni głupi dołączany wielopłytkowym sprzęgłem tył od AWD? Szczególnie użytkownicy 1,5 motora? :roll:

 

Tu się mylisz, bo my z tego napędu właśnie w wolnossaku korzystamy nacodzień.

 

:PPP Codziennie śmigasz w zakrętach i walczysz z przeciążeniami powyżej 2 G :P Oprócz podczas ruszania, któremu nie towarzyszy pisk opon przy gwałtownym ruszeniu zwykły śmiertelnik nie odczuwa różnicę. Nawet śmigając drogą szybkiego ruchu na mokrym przy 100 zwykły napęd tak samo daje radę. Wiem o co ci chodzi, ale dotyczy to modeli ponad WRX i to napewno nie w codziennej jezdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...