Raga Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Zastanawia mnie taka rzecz. Mamy hatchback'a, który już nie konkuruje z Evo. To z czym konkuruje nasze "dzieciątko" ? Scirocco? Golf GTI? Mocne 207? Proszę o mądre, rozważne i przepełnione danymi odpowiedzi 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Hot-hatch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 A konkurenci? Civic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 R32, 130i, CTR, takie życie. Nie ma co się okłamywać STI MY08 to krok w tył na całej linii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Konkurencja dla imprezy '08 jest prosta: Lambo, 911 turbo, GT-R, Aston Martin i takie tam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Przemeq, ale w jakiej kategorii? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 cena do osiągów....subaru wygrywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 Pomimo wystrojonej w gay-look'i dupki (no ladnie to zabrzmialo :razz: ), to jednak Impreza jest (i bedzie, na wieki wiekow) konkurentem Lancera, czy tam STi konkurentem Evo'ny - zeby doprecyzowac. Szczegolnie, ze misiek (by byc na czasie z prawda czasu, prawda ekranu, prawda) tez za chwile doczeka sie wersji z piatymi drzwiami. I to juz zupelnie nie wyglada :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Mamy hatchback'a, który już nie konkuruje z Evo. Dlaczego nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Trzeba byc totalnym ignorantem motoryzacyjnym, zeby twierdzic ze nowa Impreza ma wiecej cech wspolnych z Civic, GTI, czy 207 niz z Evo (bo zwykly Lancer jest juz bardziej podobny do tych samochodow). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 trzeba byc totalnym ignorantem motoryzacyjnym zeby postawic Impreze'08 1.5 w jednym rzędzie z Evo jak mowimy o wolnychssakach to mowimy o brzydkim kompakcie z fajnym napedem, dopiero po sprecyzowaniu ze mowimy o STi mozemy go stawiac na rowni z Evo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 totalnym ignorantem motoryzacyjnym zeby postawic Impreze'08 1.5 w jednym rzędzie z Evo jasne - to klasa mazdy 3speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 totalnym ignorantem motoryzacyjnym zeby postawic Impreze'08 1.5 w jednym rzędzie z Evo jasne - to klasa mazdy 3speed dotarłeś :?: chyba tak, bo humorek wrócił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Lancera tez mozesz dostac z silnikiem 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 dotarłeś chyba tak, bo humorek wrócił strach sie bac ryczy, zieje ogniem, zapina jak wsciekle (po takim czasie jazdy do 3500 obr) i nawet palacy cie "czejndż endżin" mnie nie denerwuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Lancera tez mozesz dostac z silnikiem 1.5 serio :?: jakos w przypadku Lancera potrafiles zauwazyc roznice pomiedzy zwyklym modelem a Evo, wiec rob to rowniez w przypadku Imprezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 W przypadku Imprezy roznica jest mniejsza niz w przypadku Mitsubishi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 LOL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 LOL Na tym sie konczy twoja wiedza motoryzacyjna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Raga napisał/a:Mamy hatchback'a, który już nie konkuruje z Evo. Dlaczego nie ? Wypowiedzi Dyrekcji, własne odczucia Trzeba byc totalnym ignorantem motoryzacyjnym, zeby twierdzic ze nowa Impreza ma wiecej cech wspolnych z Civic, GTI, czy 207 niz z Evo (bo zwykly Lancer jest juz bardziej podobny do tych samochodow). Widać, że wysokie ciśnienie w jUeSA panuje... Szukamy konkurenta dla nowej Imprezy - Sti WRX czy wersji normalnej. Takim jest nawet głupi Golf z silnym dyszlem i napędem 4Motion Czasy na torze będą pewnie podobne (wiadomo, że inne napędy itd, ale rozumiecie mój skrót myślowy...) WRX to napęd na wszystkie koła (nie na 4 ) i silnik z około 230 km. Patrząc tylko na moc mamy kilka konkurentów i chodzi mi o właśnie ogólne porównanie. A to, że Imprezę trzeba równać niestety w dół to nie ignorancja, tylko świadomy wybór fabryki. Bo mamy sytuację, gdzie produkowany jest hatchback (ładny czy nie to kwestia indywidualna), z tylko jednym silnikiem wolnossącym, z drogim napędem, który wielu nigdy nie wykorzysta, żeby się przekonać jaki to on jest genialny itd. Potem mamy nudnego WRX (którego już podobno nie ma) A na deser mamy ultraszybki pocisk, gdzie napęd i moc idzie w parze z pewną magią. I to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 A to, że Imprezę trzeba równać niestety w dół to nie ignorancja, tylko świadomy wybór fabryki. Dlaczego? I czym wedlug Ciebie rozni sie naped 4motion z Golfa z tym z Imprezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 powiem tak ten kto nie jeździł STI MY 08 nie porówna tego do innego auta...ja używam i do GOLFA GTI raczej bym nie porównywał :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Na tym sie konczy twoja wiedza motoryzacyjna?mam obawy ze Miska wiedza moglaby niejednego na tym forum zagiac - IMO MY08 to normalne auto klasy civica, c'eeda i innych kompaktow tyle ze z zaimplementowanym napedem na wszystkie kola.poza nazwa nie ma on praktycznie nic wspolnego z STI, podobnie jak EVO z normalnym Lancerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 który wielu nigdy nie wykorzysta, żeby się przekonać jaki to on jest genialny itd. Tu się mylisz, bo my z tego napędu właśnie w wolnossaku korzystamy nacodzień. To on poprawia bezpieczeństwo w samochodzie. Samochód dobrze się prowadzi, granica przyczepności jest dalej niż w innych tego typu samochodach, w przypadku sytuacji awaryjnej samochód łatwiej opanować bo pomaga kierowcy. Zdecydowanie wolę AWD Subaru od całego alfabetu w innym samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 A to, że Imprezę trzeba równać niestety w dół to nie ignorancja, tylko świadomy wybór fabryki. Dlaczego? I czym wedlug Ciebie rozni sie naped 4motion z Golfa z tym z Imprezy? 1. Rozmiar i sposób wykończenia 2. Silnik 3. Klient docelowy (nie jest to moje widzimisię tylko świadomy wybór Subaru) --------- A czym się różni zacisk 2 tłoczkowy od czterotłoczkowego? Tak samo głupie pytanie - myślisz, że chociaż 10% ludzi zorientowaliby się w trakcie jazdy, czym się różni głupi dołączany wielopłytkowym sprzęgłem tył od AWD? Szczególnie użytkownicy 1,5 motora? :roll: Tu się mylisz, bo my z tego napędu właśnie w wolnossaku korzystamy nacodzień. :PPP Codziennie śmigasz w zakrętach i walczysz z przeciążeniami powyżej 2 G Oprócz podczas ruszania, któremu nie towarzyszy pisk opon przy gwałtownym ruszeniu zwykły śmiertelnik nie odczuwa różnicę. Nawet śmigając drogą szybkiego ruchu na mokrym przy 100 zwykły napęd tak samo daje radę. Wiem o co ci chodzi, ale dotyczy to modeli ponad WRX i to napewno nie w codziennej jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się