kuba_p Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 cześć, wymieniał ktoś samemu świece w wrx? jeżeli tak to proszę o porady które elementy trzeba wyciągnąć spod maski żeby był do nich dobry dostęp, albo jakiś inny patent. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Akumulator, ew. zbiortniczek spryskiwaczy, ew łapacz powietrza do dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_p Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 i to koniec? na pierwszy rzut oka wyglądało jakby było więcej do wyjęcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 No i odpowiednei narzędzia i ręce z gumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 No i odpowiednei narzędzia i ręce z gumy Najlepiej jakbyś miał dwa łokcie i ze trzy nadgarstki. :razz: Daj zarobić fachowcom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Za pierwszym razem zajelo mi godzine. Napewno musisz wyjac puszke powietrza i zbiornik spryskiwacza. Akumulator jest opcjonalny, ale bardzo ulatwia sprawe, przy wymianie okazalo sie ze jego wyjecie jest bardzo proste wiec warto. Do pelni sukcesu potrzeba Ci odpowiedniej dlugosci przedluzke. Jak masz duze lapy, to popros o pomoc jakas kolezanke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Zdemontować z prawej strony: Łapacz/wlot, obud. f pow, wraz z rurą dolotu. Z lewej strony zbiornik spryskiwacza szyb i akumulator. Ze względu na konieczność odpięcia przepływki zacząć od zdjęcia klemy ujemnej baterii i demontażu lewej strony. Potrzebny klucz z przegubem, który w celu uzyskania większej sztywności można owinąć taśmą. Po demontażu cewek, wbrew pozorom wychodzą łatwo po skosie (jeżeli nie samochód najprawdopodobniej był "Śturany" ), należy przy pomocy grzechotki "zerwać" świecę i po demontażu grzechotki wykręcić świecę pokręcając klucz palcami. Tak jest wygodniej i szybciej. Montaż w odwrotnej kolejności. Należy pamiętać o niewielkim momencie dokręcania świec oraz o tym, że w zbiorniczku jest płyn :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi