szuster Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 probowalem cos znalesc na ten temat ale nie udalo mi sie wiec zaczynam nowy watek, jesli bylo cos podobnego to prosze o linka Przy szybkim ruszaniu i podkreceniu na pierwszym biegu prawie do odciecia, szybkie przelaczenie na dwa i.. slychac jakby walniecie z tylnego dyfra. Nie za bardzo moge to zlokalizowac ale wydaje mi sie ze to dochodzi z tylu. Uderzenie nie jest przyjemne i odczuwalne jest po calym aucie..tzn ja je wszedzie czuje :wink: Jakies pomysly? cos sie zaczyna sypac? TTM? Czy podac wiecej szczegolow? PS nie ma tego przy zmianie na niskich obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 szuster, tuleje "samolotu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 jak mi stukaly amory z tylu bylo podobnie - szybszy start, tyl dociazony, stuk - jakby z tylu cos peklo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 U mnie problemem byly amortyzatory a pozniej okazalo sie, ze to wina poduszek pod silnikiem i skrzynia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Amortyzatory wymienialem jakis miesiac temu. Ale przed wymiana tez 'stukalo'. Czy przy tylnym dyfrze sa jakies poduszki? Czy moze jego mocowanie? A moze mocowanie skrzyni? [ Dodano: Czw Maj 08, 2008 9:08 pm ] szuster, tuleje "samolotu"? A mozesz jasniej bo niśt fersztejen? :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 [ Dodano: Czw Maj 08, 2008 9:08 pm ] szuster, tuleje "samolotu"? A mozesz jasniej bo niśt fersztejen? :grin: Z tyłu przed dyfrem jest takia belka poprzeczna od prawej do lewej krawędzi auta mocowana do nadwozia dwiema tulejami. Jak te tuleje są wybite to efekt jest mniej więcej taki jak opisujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 O, widzisz :grin: Jak mozna je sprawdzic? Zewzrokiem dam rade czy nie bardzo? I jak one sie fachowo nazywaja, zebym wiedzial co szukac po necie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 powerflex - PFR69-118 na przykład. Nru OE nie mogę teraz znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 ktos stosowal ? http://www.carhard.pl/sub_oferta.php?ka ... mpreza_sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Twarde.... N-kowe gumy mają twardość 80. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuster Opublikowano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 No dobra, czyli gdybym chcial wymienic to ktore to ma byc? - Podpora dyfra - Poduszka samolot dól - Poduszka samolot gora - Wahacz ? Czy wszystko razem do kupy? [ Dodano: Pią Maj 16, 2008 8:43 pm ] Ostatnio sie przekonalem,ze to nie tylko przy zmianie z 1 na 2 ale na wyzszych biegach jest to samo 2-3 i 3-4. Jakies rady? [ Dodano: Pią Cze 06, 2008 11:31 am ] Czy to moze zlikwidowac nieprzyjemne uderzenia przy zmianie biegow na wysokich obrotach? takie cuś a do tego znalazlem jeszcze takie cos - czy ktos to moze montowal? i takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi