Jump to content

pierscienie centurajace - jakie kupic?


GRAF
 Share

Recommended Posts

muszę kupić pierścienie centrujące do felg i nie wiem z jakiego materiału będą najlepsze: aluminiowe, teflonowe czy z tworzywa?? ma ktoś jakieś doświadczenia?

Link to comment
Share on other sites

GRAF, napewno nie z tworzywa bo sie szybko niszczą i tracą sens. Z teflonu nigdy nie miałem. Miałem robione z aluminum i były rewelacyjne.

Link to comment
Share on other sites

z alu lubia sie przyspawac
no fakt, że przy ostrym heblowaniu mogą się zapiec - mnie co prawda się nigdy nie zdarzyło ale jakby co to zawsze można wybić młotkiem :wink:
Link to comment
Share on other sites

ja uzywalem z alu i teflonu ale bardzo cienkie (gr scianki 1mm) i w obu przypadkach nie bylem zadowolony, zobacze co oferuja w sklepach teraz potrzebuje 73mm/56,1mm

Link to comment
Share on other sites

Plastikowe wystarczą jak to nie jest rajdówka.

 

Czy ja wiem znam przypadek ze po najechaniu na w dziure ucielo szpilki

Link to comment
Share on other sites

Plastikowe wystarczą jak to nie jest rajdówka.

 

Czy ja wiem znam przypadek ze po najechaniu na w dziure ucielo szpilki

 

no nie wiem, z jak kiepskiego plastiku mialy one byc...

 

czasem w Celinie (a ona ciezkim autem jest) uzywam pierscieni centrujacych (57.1 -> 54.1) z jakiegos twardego plastiku, i nic sie im nie stalo nawet po kilku pojezdzawkach...

 

choc uwazam, ze rozne pierscienie centrujace, dluzsze szpilki, dystanse, etc. to zlo... najlepiej jak felga jest dedykowana do konkretnego auta i nie potrzebuje zadnych dodatkowych "akcesoriow"

Link to comment
Share on other sites

Plastikowe wystarczą jak to nie jest rajdówka.

 

Czy ja wiem znam przypadek ze po najechaniu na w dziure ucielo szpilki

 

Bo koło nie było dokręcone.

Link to comment
Share on other sites

choc uwazam, ze rozne pierscienie centrujace, dluzsze szpilki, dystanse, etc. to zlo... najlepiej jak felga jest dedykowana do konkretnego auta i nie potrzebuje zadnych dodatkowych "akcesoriow"

 

zgadzam sie z toba w 100% aczkolwiek moj OZ dedykowany do mojego auta mam niewiedziec czemu mimimalnie wieksza srednice i jak sie do zakalda niedokladnie to pozniej pojawiaja sie drgania na kierownicy :roll:

 

Bo koło nie było dokręcone.

 

a tego to sie juz nigdy nie dowiemy :wink: niewykluczone

Link to comment
Share on other sites

pierscienie dalem do zrobienia z aluminium na wymiar - z ciekawostek wlasciciel firmy gdzie je dorabiaja tez jezdzi STI :wink:

 

[ Dodano: Czw Maj 08, 2008 3:07 pm ]

... najlepiej jak felga jest dedykowana do konkretnego auta i nie potrzebuje zadnych dodatkowych "akcesoriow"

ja zamowilem dedykowane a przyslali co innego :evil:

Link to comment
Share on other sites

zgadzam sie z toba w 100% aczkolwiek moj OZ dedykowany do mojego auta mam niewiedziec czemu mimimalnie wieksza srednice

pewnie masz otwor 57mm a w Subaru piasta jest 56mm, zrob sobie opaski z blachy miedzianej o grubosci 0,5-0,6mm (wiem ze to pachnie drutem ale to dziala) i powinno byc ok ja tak mialem jak uzywalem felg od VW

 

pierscienie dzis odebralem - wykonanie kawiorowe, cena 100zl, w chodza w felge bardzo pasownie (zero luzu)

p1010421mx5.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...