GRAF Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 muszę kupić pierścienie centrujące do felg i nie wiem z jakiego materiału będą najlepsze: aluminiowe, teflonowe czy z tworzywa?? ma ktoś jakieś doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 GRAF, napewno nie z tworzywa bo sie szybko niszczą i tracą sens. Z teflonu nigdy nie miałem. Miałem robione z aluminum i były rewelacyjne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 GRAF, teflon - z alu lubia sie przyspawac :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 z alu lubia sie przyspawac no fakt, że przy ostrym heblowaniu mogą się zapiec - mnie co prawda się nigdy nie zdarzyło ale jakby co to zawsze można wybić młotkiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 ja uzywalem z alu i teflonu ale bardzo cienkie (gr scianki 1mm) i w obu przypadkach nie bylem zadowolony, zobacze co oferuja w sklepach teraz potrzebuje 73mm/56,1mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Plastikowe wystarczą jak to nie jest rajdówka. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Plastikowe wystarczą jak to nie jest rajdówka. :cool: tez mi sie tak wydaje :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Moje aluminiowe pacnąłem smarem miedzianym. Ciekaw jak się to sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Plastikowe wystarczą jak to nie jest rajdówka. Czy ja wiem znam przypadek ze po najechaniu na w dziure ucielo szpilki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Plastikowe wystarczą jak to nie jest rajdówka. Czy ja wiem znam przypadek ze po najechaniu na w dziure ucielo szpilki no nie wiem, z jak kiepskiego plastiku mialy one byc... czasem w Celinie (a ona ciezkim autem jest) uzywam pierscieni centrujacych (57.1 -> 54.1) z jakiegos twardego plastiku, i nic sie im nie stalo nawet po kilku pojezdzawkach... choc uwazam, ze rozne pierscienie centrujace, dluzsze szpilki, dystanse, etc. to zlo... najlepiej jak felga jest dedykowana do konkretnego auta i nie potrzebuje zadnych dodatkowych "akcesoriow" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Plastikowe wystarczą jak to nie jest rajdówka. Czy ja wiem znam przypadek ze po najechaniu na w dziure ucielo szpilki Bo koło nie było dokręcone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 choc uwazam, ze rozne pierscienie centrujace, dluzsze szpilki, dystanse, etc. to zlo... najlepiej jak felga jest dedykowana do konkretnego auta i nie potrzebuje zadnych dodatkowych "akcesoriow" zgadzam sie z toba w 100% aczkolwiek moj OZ dedykowany do mojego auta mam niewiedziec czemu mimimalnie wieksza srednice i jak sie do zakalda niedokladnie to pozniej pojawiaja sie drgania na kierownicy :roll: Bo koło nie było dokręcone. a tego to sie juz nigdy nie dowiemy :wink: niewykluczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 pierscienie dalem do zrobienia z aluminium na wymiar - z ciekawostek wlasciciel firmy gdzie je dorabiaja tez jezdzi STI :wink: [ Dodano: Czw Maj 08, 2008 3:07 pm ] ... najlepiej jak felga jest dedykowana do konkretnego auta i nie potrzebuje zadnych dodatkowych "akcesoriow" ja zamowilem dedykowane a przyslali co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 To są pierścienie centrujące a nie mocujące koło. Jak urwały się szpilki to wina szpilek i nakrętek a nie pierścieni dystansowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 zgadzam sie z toba w 100% aczkolwiek moj OZ dedykowany do mojego auta mam niewiedziec czemu mimimalnie wieksza srednice pewnie masz otwor 57mm a w Subaru piasta jest 56mm, zrob sobie opaski z blachy miedzianej o grubosci 0,5-0,6mm (wiem ze to pachnie drutem ale to dziala) i powinno byc ok ja tak mialem jak uzywalem felg od VW pierscienie dzis odebralem - wykonanie kawiorowe, cena 100zl, w chodza w felge bardzo pasownie (zero luzu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi