Jump to content

Forester 2.0 XG


pikona

Recommended Posts

Posted

Przymierzam sie do kupna ale nie jestem pewny czy silnik 125KM jest wystarczajacy . Bede wdzieczny za wszystkie opinie o tym modelu .

Pozdrawiam. pikona

Posted
Przymierzam sie do kupna ale nie jestem pewny czy silnik 125KM jest wystarczajacy . Bede wdzieczny za wszystkie opinie o tym modelu .

Pozdrawiam. pikona

szlifierka to może nie będzie ale jest on wystarczający.

pozdrawiam

Posted

Jeżeli chodzi o jazde drogową to może troszke brakować pod nogą, przydało by się turbo. Jednakże jeśli chodzi o jazde mieszaną, czyli asfalt i czasami w plener, to polecam wersje bez turbo, poprostu łatwiej będzie jeździć aniżeli jakby co chwile turbo się włączało. Przynajmniej taka jest moja opinia 8)

Posted

turbo w forysiu kreci sie nieco inaczej niz w sti,

wiec to nie jest chyba uciazliwe w terenie.

nie jezdzilem wolnossacym, ale to jest kawal auta

mimo wszystko, wiec "wspomagacz" mile widziany.

pzdr,

abt

Posted

czasami to mi przychodzi na myśl że trzeba by zrobić jednego wielkiego posta ze spisem wszystkich archiwalnych tematów i linków do nich zamiast tej ... wyszukiwarki, ale ja się za to nie biore :P

Posted

Moim zdaniem, zależy czego od auta oczekujesz. Jeżeli szukasz wrażeń to z pewnością pozostaje Ci wersja turbo, jeżeli natomiast szukasz sprawnego, wygodnego i wszechstronnego auta bez aspiracji wyścigowych wersja XG jest niemal optymalna. O pluciu sobie w brodę nie może być mowy nawet gdyby Foryś miał pod maską 1.6. Nadal twierdzę, że w miarę sprawny kierowca jest w stanie wiele wydusić z tych 125 KM i mozna nim jeździć szybko a trakcja auta zapewni Ci na zakrętach sporą przewagę nawet nad stosunkowo mocnym samochodem jednonapędowym. (Ostatnio na trasie za moim Legacy 2.0 próbował się trzymać kolega w Mesiu E280 Avantgarde - kontrole trakcji i inne takie bzdety. Próbował... :wink: )

Pozdrawiam

Posted

proponuje ci poczekać do stycznia czy lutego i wtedy łyknąć autko z niemałym upustem - wierz mi że się będzie opłacało poczekać...

pozdrawiam

  • Ojciec Założyciel
Posted

Proponuję nie czekać :!:

Mamy w aktualnej ofercie Forestera 5-ive, który jest lepiej wyposażony i jednocześnie tańszy od wersji standardowej XG.

Nizsza cena była możliwa dzięki dofinasowaniu producenta.

W sumie dotyczy to 50 sztuk. Sprzedaż zaczęliśmy ww wrześnie - zostało jeszcze 18 samochodów (z czego 4 są zarezerwowane).

Trzeba więc przyjąć, że na następny rok już ich po prostu nie będzie.

Łączę pozdrowienia

Posted
Przymierzam sie do kupna ale nie jestem pewny czy silnik 125KM jest wystarczajacy . Bede wdzieczny za wszystkie opinie o tym modelu .

Pozdrawiam. pikona

 

Zależy oczywiście, co nim chcesz robić. Mam od wiosny właśnie model XG, zrobiłem już 20.000 km, w tym (w wakacje) trochę po europejskich autostradach. Nigdy nie czułem się "zawalidrogą", chociaż oczywiście na autobanach w Niemczech niespecjalnie możesz rywalizować z porszakami (czy w ogóle czymkolwiek z turbo). Ale już na przykład w polskich warunkach drogowych praktycznie nie odczuwam braku turbo. Nie zapominaj zaś, że silnik turbo głośniej pracuje (teraz w Krakowie oddając swojego XG do przeglądu gwarancyjnego uciąłem sobie przejażdżkę Forysiem 2.5 T - ma wspaniałego "kopa", ale oszalałbym w takim hałasie na codzień), więcej pali, wymaga więcej troski i tak dalej. Wolnossące 2.0 lepiej jednak sprawdzi się w takiej nudnej samochodowej codzienności typu praca-dom-dzieci do i z przedszkola itd. Poza tym jeśli już wybierasz się Foresterem w górską przejażdkę (np. w górę i w dół po stoku narciarskim), lepszy będzie reduktor niż turbo. Z różnych opcji silnikowych wolałbym chyba mieć wolnossący 2.5, ale zdaje się, że nigdy go nie będą oferować w Unii?

Posted
Nie zapominaj zaś, że silnik turbo głośniej pracuje (teraz w Krakowie oddając swojego XG do przeglądu gwarancyjnego uciąłem sobie przejażdżkę Forysiem 2.5 T - ma wspaniałego "kopa", ale oszalałbym w takim hałasie na codzień), więcej pali, wymaga więcej troski i tak dalej.

ten krakowski 2.5T ma zabudowany tlumik prodrive. moim zdaniem wcale nie jest glosny, tylko ma pikny dzwiek, ale sa gusta i gusciki :wink: Normalnie ma taki sam jak zwykly XT, czyli niemalze tak cichutenki jak ten TWoj XG :)

Posted
Nie zapominaj zaś, że silnik turbo głośniej pracuje (teraz w Krakowie oddając swojego XG do przeglądu gwarancyjnego uciąłem sobie przejażdżkę Forysiem 2.5 T - ma wspaniałego "kopa", ale oszalałbym w takim hałasie na codzień)

 

 

Than Newjork wtroncil susznom zauwage. Motorek z pomkom czy bez chodzi akustycznie tak samo. W razie co proponywuje posuchac moi rury, uzywam zamias radia. Jak se uchyle szybki, to mam dolby sruuuuu rand.

 

Mamusia z .....rurom na turbie

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...