zielonyJaKcegła Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Mam wrażenie że mój samochód w sposób perfekcyjny przenosi wszystkie nierówności drogi na kierownicę. Trochę to denerwujące i stąd moje pytanie. Czy jest to zagadnienie z grupy: "Ten typ tak ma" ???, czy może da się z tym coś zrobić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jakie masz dokładnie auto ? Sprobuj opisać bardziej co rozumiesz przez to przenoszenie, wibracje, czy ruchy kierownicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Układ kierowniczy w Subarakach oceniam jako precyzyjny i wrażliwy. Dlatego też byłbym skłonny powiedzieć, że tak ma być. Nie mniej jednak, nie można wykluczyć jakiejś usterki, lub wady regulacyjnej. Proponuję porównać z innym egzemplarzem tego samego modelu i ocenić różnicę. W przypadku dużych rozbieżności na niekorzyść Twojego wozu sugeruję wizytę w zaufanym serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonyJaKcegła Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Jakie masz dokładnie auto ? Sprobuj opisać bardziej co rozumiesz przez to przenoszenie, wibracje, czy ruchy kierownicy ? Chodzi o ruchy kierownicy a rzecz dotyczy zarówno nierówności poprzecznych jak i dużej wrażliwości na koleiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 a kola to jakie masz zalozone? czy zauwazyles, ze to sie dzieje po zmianie na letnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonyJaKcegła Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 a kola to jakie masz zalozone? czy zauwazyles, ze to sie dzieje po zmianie na letnie? Mam 17-stki z nowymi michelinami 215/55/17 ale na zimowych Bridgestone 225/45/17 było tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Chodzi o ruchy kierownicy a rzecz dotyczy zarówno nierówności poprzecznych jak i dużej wrażliwości na koleiny. ja mam podobnie, ale dopiero po zmianie oponek na letnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Układ kierowniczy w Subarakach oceniam jako precyzyjny i wrażliwy w ktorych :?: chyba dopiero STi jako tako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Przy profilu opony 55 i 45 to normalne, a do tego pewnie masz za duze cisnienie w oponach. Ustaw takie cisnienie, jake jest zalecane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 w ktorych W zasadzie we wszystkich za wyjątkiem SVX może... Nie widzę w tym nic śmiesznego, rzeczywiście dość mocno przekazują nierówności drogi na ręce kierowcy. Jeżeli chodzi o doświadczenie w rozumieniu ilości prowadzonych przeze mnie subarynek - niech Cię nie zmyli niewielka ilość moich postów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonyJaKcegła Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Przy profilu opony 55 i 45 to normalne, a do tego pewnie masz za duze cisnienie w oponach. Ustaw takie cisnienie, jake jest zalecane. Juz na to wpadłem. Mam 2,1 z przodu i 2,0 z tyłu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Subaru tak maja, kierownica dość mocno i gwałtownie reaguje ruchami na boki kiedy najeżdża się na przeszkody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 rzeczywiście dość mocno przekazują nierówności drogi na ręce kierowcy nie chodzi tu przenoszenie a raczej o precyzje niech Cię nie zmyli niewielka ilość moich postów. dla mnie ilosc postow nigdy nie byla i nie bedzie wyznacznikiem wiedzy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuga Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 większość zimówek ma miększe boki opony, więc zamianie na letnie można odnieść wrażenie, że "koleiny wciągają, dziury w jezdni są głębsze itp" Może to jest powodem, że więcej czujesz na kierownicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Grzegorz Magdziarz napisał/a: Układ kierowniczy w Subarakach oceniam jako precyzyjny i wrażliwy w ktorych :?: chyba dopiero STi jako tako O kaman... Outbacki czy też Legacy nie są autami wyścigowymi..... A jeżeli by je porównać z innymi autami w swojej klasie to podejrzewam że mają precyzyjniejszy układ....... No chyba że audi A4 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 No chyba że audi A4 no wlasnie a wyścigowe to ono nie jest :roll: a wracajac do tematu ( pomijajac precyzje ) to jest po prostu kiepski , tlucze sie w nowych autach , a czasem jest niebezpieczny - wybite poduszki magla potrafia dawac wrazenie "gumowatosci " calego ukladu a w skrajnych przypadkach doprowadzac do przesuniecia sie calego magla w mocowaniach co skutkuje np: przestawieniem kierownicy po wyjsciu z zakretu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonyJaKcegła Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 większość zimówek ma miększe boki opony, więc zamianie na letnie można odnieść wrażenie, że "koleiny wciągają, dziury w jezdni są głębsze itp" Może to jest powodem, że więcej czujesz na kierownicy? W volvo s60 miałem coś w rodzaju punktu 0 w układzie kierowniczym i autko jechało jak po sznurku:) Może jestem po prostu przewrażliwiony:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 zielonyJaKcegła, W Volvo S60 (i w V40 zwłaszcza) układ jest bardzo nie precyzyjny Harvester napisał/a: No chyba że audi A4 no wlasnie a wyścigowe to ono nie jest :roll: Ale to jedyny przykład jaki mi do głowy przychodzi to jest po prostu kiepski Moim zdaniem nie jest tak źle.... Chyba że (odpukać) do czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 większość zimówek ma miększe boki opony, więc zamianie na letnie można odnieść wrażenie, że "koleiny wciągają, dziury w jezdni są głębsze itp" Może to jest powodem, że więcej czujesz na kierownicy? tak właśnie czuję, skąd wiedziałeś :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Almera, która mailem przed subaru mimo iż miała wyższy profil opony bila legacy III na głowę precyzja prowadzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 nie chodzi tu przenoszenie a raczej o precyzje Jakie są Twoje zastrzeżenia do precyzji układu kierowniczego subarynek i co rozumiesz przez pojęcie precyzji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 moje zastrzezenia mozna nazwac PEKAES. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Jakie są Twoje zastrzeżenia do precyzji nie wiem jak bardziej mam rozwinac slowo nieprezyzyjny ale chyba w polaczeniu z tym co napisalem wyzej nie wiem czy jeszcze musze cos wiecej dodawac.To sa moje obserwacje wiec skoro ty myslisz inaczej i tobie on odpowiada to ja cie nie bede przekonywal bo kazdy ma swoje preferencje i ocenia wlasna miara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 w polaczeniu z tym co napisalem wyzej To, co napisałeś wyżej dotyczy niesprawności i usterek układów kierownicznych. Jeżeli coś jest niesprawne, to trudno powiedzieć, że jest "nie precyzyjne". Jeżeli zaś szybko się psuje, to też nie jest nie precyzyjne, lecz mało trwałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Grzegorz Magdziarz, mysle ze mozemy sie tak licytowac bez konca. Skoro ty nie masz do niego zastrzeżen jesli chodzi o precyzje to bardzo sie ciesze ze spelnia twoje oczekiwania. Mnie jak i wielu osoba jej zdecydowanie brakuje ( w porownaniu np: z audi ) a niska trwalosc sprawia ze generalna ocena wypada raczej na minus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się