Piskoor Posted November 7, 2004 Posted November 7, 2004 Witam... Jako bliski już (mam nadzieję ) posiadacz Forestera 2.0 Turbo rok 2000 ma kilka pytań.... Wasze odpowiedzi są z racji znajomości tematu bardzo istotne i mogą mie decydujący wpływ na rozpasanie siępo drogach Subaraczem. 1. Czy przebieg rzędu 100 000 - 105 000 jest sporym przebiegiem na ten samochód ? Wszytkie przeglądy były wykonywane .. auto jest też po duzym przeglądzie... 2. Jak trwałe jest zawieszenie ...tzn co ile trzeba wymienia amortyzatory i co tam jeszce jest.... A i jaki jest koszt kompletu amortyzatorów 3. Czy warto przeprogramowac silnik z takim przebiegiem za pomocą EcuTek i czy ma to negatywny wplyw na trwałośc silnika 4. Chciałbym jak najbardziej uwypuklic dzwięk silnika ( radio - out ) ale tak aby było to w rozsądnych granicach.... Jaka jest wasza propozycja.. 5. jaki jest zakres bezproblemowego zwiększenia mocy silnika ( bez negatywnego wpływu na jego trwałosc ) ufff. trochę tego jest..... ale nowicjusz rady potrzebuje.... echhhh stara się już na mnie wkurza. że zgłupiałem....
Than_Junior Posted November 7, 2004 Posted November 7, 2004 4. Do Forysia wszyscy chwala Scooby, czyli Hayward&Scott
luki Posted November 7, 2004 Posted November 7, 2004 witam do rzeczy: 1. nie to nie dużo, chyba że ktoś go cholernie katował, ale i to powinien znieść 2. zawias u mnie jeszcze nietykany(70kkm), cena amorków zależy czy masz z tyłu samopoziomujące zawieszenie bo jeśli tak to jeden w serwisie kosztuje ok 3000, zawsze można jednak założyć Kayaby które są po 600 zł sztuka... zawieszenie jest ogólnie rzecz biorąc trwałe 3.jak chcesz, najtańszy program dla forysia w ecutecu to koszt ok 6000(wydech, 200KM), niewiem jaki koszt samego chipsa? to czy można go jeszcze podrasować zależy od stanu ogólnego silnika, więc nie powinno być problemu więcej niech napiszą ci co sie znają .... pozdrawiam
Loki Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 Po 100kkm w zależności od dróg możesz mieć do wymiany elementy gumowe zawieszenia - łączniki, tuleje, obsady. Mój ma 125kkm i coś się tłucze z przodu z powodu zużycia w/w. Ciężko jest znaleźć co, więc prawdopodobnie na następnym przeglądzie poleci wszystko
Azrael Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 Polecam zamiast seryjnych Powerflex - skończy się tłuczenia aa przy okazji zupełnie inne auto w prowadzeniu. Są do Imprezy więc do Forysia pewnie też.
Azrael Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 A oferuje je ktoś w polszy? Np. Tomson, Majertech (powinni miec do SUbaru od ręki). Ale mnie np. taniej i szybciej wychodzi zamówić w UK.
Loki Posted November 8, 2004 Posted November 8, 2004 Temat do przemyślenia. A jak to się ma do oryginałów - cenowo?
Azrael Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 Temat do przemyślenia. A jak to się ma do oryginałów - cenowo? Komplet na cały samochód do Imprezy to cos koło 2k PLN, ale warto. Zupełnie inne auto się robi, bardziej zwarte, a równocześnie nie jest to uniball i nadaje się na ulice spokojnie.
Loki Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 Z łącznikami stabilizatorów czy bez, bo to głównie one generują koszt?
Azrael Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 Z łącznikami stabilizatorów czy bez, bo to głównie one generują koszt? Łączników akurat chyba powerflex nie robi. Zobacz sobie www.powerflex.co.uk
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.