Jump to content

Imprelica? Celipreza? Generalnie: dziecko FHI i TMC


Recommended Posts

ale tutaj w UK ..... niebardzo

 

ano niebardzo. Stereotypowo: Legacy (szczegolnie OBK) i Forester, to samochody dla rolnikow i farmerow. Impreza (szczegolnie GT, czyli classic) to samochod dla bardziej wydzwiganego dresa, ktory awansowal na motoryzacyjnej drabinie z Vauxhall'a Nova (Opel Corsa B) 1.0 na 20" felgach; drugi biegun to tzw. rally anoraks nawet chodzacy spac w pidzamie z logo SWRT :razz:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 701
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

mi wystarczy wiedziec, ze seryjna Celica ST205 z odleglego 1996 roku przyspiesza tak samo jak seryjne STI z 2006 roku :lol:

 

http://www.rallycars.com/Cars/Toyota_GT ... ST205.html

 

Hmmm. W/g powyższego niewiele gorzej od ...... Forestera 2.5XT 06 :wink:

 

Pozdrowienia

od kiedy dane papierkowe sa jakims realnym wskaznikiem? :roll:

nie przyszlo Panu do glowy, ze nie tylko Subaru zaniza papierowe osiagi? :razz:

 

poza tym, zazwyczaj staram sie pisac tylko o tym, czego swiadkiem bylem/z czym mialem do czynienia...

tak sie zlozylo, ze widzialem, jak pewien gosc w seryjnej STI MY'06 nie byl w stanie objechac goscia w seryjnej Celice ST205 MY'96 - szli prawie rowno, z minimalna przewaga dla Celiny w 3 probach (2:1, zakurzony asfalt ok. 500-600m)

pewnie kierowca w STI byl slaby :mrgreen:

 

ale mimo tego, te auta na cwiartce maja niemal identyczne czasy: 14.3s vs 14.1s

 

 

takze pozdrawiam :smile:

Link to post
Share on other sites
  • Dyrekcja SIP
tak sie zlozylo, ze widzialem,

 

Aaa, to naturalnie coś zupełnie innego.

Jeżeli Pan widział, to jest to naturalnie najbardziej obiektywna z możliwych ocen.

 

 

Pozdrowienia

Link to post
Share on other sites
ale ze sportem to juz raczej nie, bo tak jak i pisalem, od lat Subaru nie zaliczylo jakichs znaczacych sukcesow...

 

eddie_gt4, nawet Cie lubie - mimo burundyjskiego paszportu (zreszta deportowales sie na wlasne zyczenie), ale ja toleranyjny jestem i sie z Toba emigracyjnie solidaryzuje :razz: tylko pierniczysz jak potluczony od jakiegos czasu :shock: Legenda Subaru sie nigdzie nie wybiera (Mcrae, Burns a ostatnio Solberg, czy Atkinson) i jezeli nie jest powszechnie rozpoznawalna w Burundii, to tylko wspolczuc - bo to juz nie tyle zanik pamieci, co utrata panowania nad rzeczywistoscia :razz: Toyota tez dawala rade w rajdach samochodowych - niezaprzeczalnie - ale za zamierzchlych czasow Carlosowych i tu wlasnie pasuje cytat ze "od lat nie zaliczyla zadnych (rajdowych) sukcesow". Bo jej po prostu nie ma :razz: Jak juz gdzies pisalem nie ma tez wynikow w F1, a sukcesy w NASCAR (zreszta dopiero od tego sezonu) maja taki wydzwiek na swiecie, jak strzal z pasa na burundyjskich bezdrozach (btw, czy juz wspominalem, ze do twarzy Ci z paskiem :lol: :razz: ). Czytaj: w najlepszym wypadku znikomy :razz:

 

po pierwsze, to, ze sportowa produkcja Tojota nie trafia na rynek europejski, nie znaczy, ze jej nie ma wogole...

 

Sorry, moze to troche niesprawiedliwe, ale rynkowy niebyt w Europie czy USA wydala (metafora especially for you :razz: ) dany produkt na ekonomiczny margines. Pewnie, ze dostepny w Australii model TRD (takie Toyotowskie AMG) Aurion (czyli Camry) ma w topowej wersji doladowany 3,5 litrowy silnik V6 o mocy 323 koni, tylko ze primo: czuje problem na pierwszym zakrecie; secundo: to jest egzotyczny wyjatek potwierdzajacy regule (nawet jak sie myle, co do tego ze to wazace prawie 2 tony auto nie skreca).

 

A regula jest taka, ze "target market" Toyoty (sadzac wylacznie po aktualnej ofercie), to albo studenciaki :arrow: Aygo, albo stateczna familiada / przedstawiciel handlowy :arrow: Avensis, albo uwiad starczy vulgo emerytura na kolkach :arrow: Auris

 

I walka z tym, to jak walka z wiatrakami, wiec nie badz Don Kichot :wink: :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
te auta na cwiartce maja niemal identyczne czasy: 14.3s vs 14.1s

 

0.2s na kocu prostej w przypadku tych aut to dosyc znaczaca przewaga STI, pozatym Subaru robi 1/4 ponizej 14s.

Link to post
Share on other sites
A regula jest taka, ze "target market" Toyoty (sadzac wylacznie po aktualnej ofercie), to albo studenciaki :arrow: Aygo, albo stateczna familiada / przedstawiciel handlowy :arrow: Avensis, albo uwiad starczy vulgo emerytura na kolkach :arrow: Auris

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

tak sie zlozylo, ze widzialem, jak pewien gosc w seryjnej STI MY'06 nie byl w stanie objechac goscia w seryjnej Celice ST205 MY'96

A byłeś kiedyś w Ameryce?

Bo ja znam kogoś kto był... :razz:

 

 

 

 

 

Rozumiem, że w/w ganiali się na krętej drodze i na śliskim? :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
te auta na cwiartce maja niemal identyczne czasy: 14.3s vs 14.1s

 

0.2s na kocu prostej w przypadku tych aut to dosyc znaczaca przewaga STI, pozatym Subaru robi 1/4 ponizej 14s.

w przypadku tych aut, imho, akurat najwiecej zalezy od uszczelki pomiedzy siedzeniem a kierownica :mrgreen:

 

 

tak sie zlozylo, ze widzialem, jak pewien gosc w seryjnej STI MY'06 nie byl w stanie objechac goscia w seryjnej Celice ST205 MY'96

A byłeś kiedyś w Ameryce?

Bo ja znam kogoś kto był... :razz:

 

Rozumiem, że w/w ganiali się na krętej drodze i na śliskim? :mrgreen:

ahoj, pisalem tylko i wylacznie o przyspieszeniu... swiadkiem bylem nie tylko ja, kilka osob nawet chyba cos filmowalo... jezeli tylko odnajde ten material, zamieszce dla ciekawosci :razz:

Link to post
Share on other sites
ahoj, pisalem tylko i wylacznie o przyspieszeniu...

Uff! :mrgreen:

Czekamy na powalający materiał filmowy. :razz: :wink:

Link to post
Share on other sites
ahoj, pisalem tylko i wylacznie o przyspieszeniu...

Uff! :mrgreen:

Czekamy na powalający materiał filmowy. :razz: :wink:

powalajacy? :roll:

sam to wymysliles - nie pisalem, ze ma taki byc... :mrgreen:

 

poza tym, ST205 porzadnym autem jest, i daje rade nie tylko na prostych

 

 

p.s. wrzucam dla ciekawosci - best motoring Celica ST205 0-400m battle

szkoda, ze STi i EVO nie trafilo do materialu...

Link to post
Share on other sites
od kiedy dane papierkowe sa jakims realnym wskaznikiem? :roll:

 

Buahahahahaha - to dla mnie praktycznie kończy wywód.

 

Dodam też, że w historii tego forum był już jeden posiadacz toytoy-rakiety, który w Kielcach swym złotym pociskiem objeżdżał z rolowanego Merce 63 AMG, choć na papierze on miał do setki ze 12 sekund, a oni z 5 :mrgreen:.

 

Problem w tym, że oni nie wiedzieli, że są właśnie objeżdżani, ale to tylko nieważny szczegół :mrgreen:.

Link to post
Share on other sites
od kiedy dane papierkowe sa jakims realnym wskaznikiem? :roll:

 

Buahahahahaha - to dla mnie praktycznie kończy wywód (...)

cale szczescie, ze napisales "praktycznie"...

np. kazdy szanujacy sie GT'ekowiec na tym Forum wie, ze Subaru zanizylo realne osiagi GT, podajac dane papierowe... podejrzewam, ze akurat forumowych (pseudo)kawiorow to malo interesuje :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Boze i czym my sie tu podniecamy? ;)

 

 

BTW, seryjny GTek mial bodajze 6,5 do setki na papierze. Najlepszy zaś zmierzony czas jaki ja znam, to 5,9 :)

Link to post
Share on other sites

Odnoszę wrażenie ,że jak ktoś ma inne zdanie niż reszta to juz jest ...... .

To juz eddie_gt4 jest be :?:

Ten wątek był na początku fajny ale wiecie Panowie jakoś wydaje mi się ,że Jad się wam wylewa przez usta i te teksty ,że on jest z tamtąd a my stąd chmmm trochę nie smaczne :sad:

I ten tekst kolegi Thana : stary, gdybym ja sie tak zloscil byle eddim... - daj spokoj, powazniejsze sprawy czlowiek ma na glowie

Link to post
Share on other sites

eddie_gt4, dzieki za linka :!: Choc moje niedowierzanie jest wielkie :shock: Z drugiej strony, jak czytam podpis do zdjecia w tymze artykule:

 

"W zeszlym roku w mistrzostwach świata na samochodach Subaru Impreza 2.0 GT startowali Colin McRae i Pierro Liatti" :mrgreen:

 

... to moze to wszystko wyjasnia? ;)

 

 

Piter 35, Ty sie tym chyba bardziej przejmujesz niz sami dyskutanci :mrgreen:;)

Link to post
Share on other sites

Fajnie widać jak dyskusja o wspólnych planach toyki i subaru

przerodziła się w dyskusję o umierającej legendzie sportowych toyot

i żywej legendzie subaru - I like it!

 

BTW co toyota osiągnęła w F1 i who gives a f... for Nascar??

Link to post
Share on other sites
Odnoszę wrażenie ,że jak ktoś ma inne zdanie niż reszta to juz jest ...... .

To juz eddie_gt4 jest be

Ten wątek był na początku fajny ale wiecie Panowie jakoś wydaje mi się ,że Jad się wam wylewa przez usta i te teksty ,że on jest z tamtąd a my stąd chmmm trochę nie smaczne

 

Ja tez jestem skad inad, wiec jakze bym mogl pierwszy rzucac kamieniem? I to w obywatela Burundii, toz to gotowy skandal dyplomatyczny :razz: Chociaz - jak widac - po udezeniu w stol, odzywa sie... T8LEK :razz: :mrgreen: Zatem spiesze wyjasnic (bo tylko winni sie tlumacza), ze do eddiego nic personalnie nie mam, oprocz wdziecznosci moze, ze dba tu o moj rozwoj intelektualny :mrgreen: Mamy rozne zdania, kazdy forsuje swoje uzywajac przy tym raz lepszych, raz zupelnie nietrafionych argumentow i jest ciekawie :wink: Karawana i tak jedzie dalej :cool:

 

A burundyjska latke eddie przypial sobie sam, po goracej dyskusji w zupelnie innym watku :lol: Tak naprawde mieszka w kraju podejzanie tanich Subaru :razz:

Link to post
Share on other sites
A burundyjska latke eddie przypial sobie sam, po goracej dyskusji w zupelnie innym watku :lol: Tak naprawde mieszka w kraju podejzanie tanich Subaru :razz:

Zebys wiedzial jak tanio tam mozna dostac fajna Toyke :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Fajnie widać jak dyskusja o wspólnych planach toyki i subaru

przerodziła się w dyskusję o umierającej legendzie sportowych toyot

i żywej legendzie subaru (...)

raczej o odradzajacej sie legendzie sportowych Tojot i (ob)umierajacej legendzie rajdowych Subaryn? :razz: :mrgreen::lol:

Link to post
Share on other sites
odradzajacej sie legendzie sportowych Tojot

 

Jeśli będzie się odradzać w takim tempie i takim kierunku, jak dotychczas, to jestem spokojny :mrgreen:.

Link to post
Share on other sites
odradzajacej sie legendzie sportowych Tojot

 

Jeśli będzie się odradzać w takim tempie i takim kierunku, jak dotychczas, to jestem spokojny :mrgreen:.

 

Me 2 :grin:

Link to post
Share on other sites
raczej o odradzajacej sie legendzie sportowych Tojot i (ob)umierajacej legendzie rajdowych Subaryn

 

eddie , Ty męczący jesteś...wiesz , miałem to jakos wcześniej ( w innym watku ) napisac ...ale przestałem go czytac i zapomnialem :roll: więc sorry , ze dopiero teraz :razz:

AK

Link to post
Share on other sites
raczej o odradzajacej sie legendzie sportowych Tojot i (ob)umierajacej legendzie rajdowych Subaryn?

 

a nie mowilem? ze zgrywus! :mrgreen:

 

Toyota nie ma pomyslu na sportowe auto "dla ludu" (pewnie niedlugo pojawi sie nowa Supra, ale to nie rozwiazuje luki po Celice). I to jest raz. Dlatego nawiazanie wspolpracy z Subaru. I to jest dwa.

 

Z synergii pomiedzy tymi dwiema firmami wyjdzie prawie napewno cus fajnego.

 

Ciagniemy dalej to spaghetti? :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...