Skocz do zawartości

Imprelica? Celipreza? Generalnie: dziecko FHI i TMC


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 701
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

(...) Napisałem wyłącznie tyle, że toyota powinna zająć się tym, na czym OBECNIE zna się najlepiej (...)

z takim samym powodzeniem moze znowu sie zajac tym, w czym kiedys byla dobra, BARDZO DOBRA :twisted:

 

(...) A w całej OBECNEJ gamie toyoty nie ma wozu, który schodzi poniżej 8.5 do setki. Rewelacyjny wynik! :mrgreen:

slyszales kiedys o tym, ze swiat nie konczy sie na EDM i USDM? pewnie nie... :lol:

 

[ Dodano: Wto Kwi 29, 2008 12:13 pm ]

mi wystarczy wiedziec, ze seryjna Celica ST205 z odleglego 1996 roku przyspiesza tak samo jak seryjne STI z 2006 roku

 

a jak przyspieszała ostatnia produkowana Celica w porównaniu z tą z 1996?

ostatnia produkowana Celica nigdy nie byla turbo 4WD, wiec co ma piernik do wiatraka? :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w całej OBECNEJ gamie toyoty nie ma wozu, który schodzi poniżej 8.5 do setki. Rewelacyjny wynik! :mrgreen:

 

Właśnie przeglądam gazetę...reklama Toyoty Corolli i hasło reklamowe "Poczuj emocje" - buehehehe :mrgreen:

 

 

slyszales kiedys o tym, ze swiat nie konczy sie na EDM i USDM? pewnie nie... :lol:

 

Ale co nam z tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnia produkowana Celica nigdy nie byla turbo 4WD, wiec co ma piernik do wiatraka?

 

Nie pytam jaka była konstrukcja ostniej Celicy, tylko jakie miała przyspieszenie w porównaniu z tą z 1996? Chodzi mi tylko o cyferki. Jestem bardzo ciekawy. Myślałem, że może masz orientację...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w całej OBECNEJ gamie toyoty nie ma wozu, który schodzi poniżej 8.5 do setki. Rewelacyjny wynik! :mrgreen:

 

Właśnie przeglądam gazetę...reklama Toyoty Corolli i hasło reklamowe "Poczuj emocje" - buehehehe :mrgreen:

przekonanie o tym, ze kupujesz jeden z najlepszych wozow w swej klasie budzi bardzo pozytywne emocje :mrgreen:

 

slyszales kiedys o tym, ze swiat nie konczy sie na EDM i USDM? pewnie nie... :lol:

 

Ale co nam z tego ?

to, ze Tojota, wbrew pozorom, nadal produkuje szybkie (i troche mniej awaryjne niz Subaru :lol: ) wozy, ktore (lub ich nowsze generacje) kiedys moga trafic i do nas... ot co :razz:

 

[ Dodano: Wto Kwi 29, 2008 12:20 pm ]

ostatnia produkowana Celica nigdy nie byla turbo 4WD, wiec co ma piernik do wiatraka?

 

Nie pytam jaka była konstrukcja ostniej Celicy, tylko jakie miała przyspieszenie w porównaniu z tą z 1996? Chodzi mi tylko o cyferki. Jestem bardzo ciekawy. Myślałem, że może masz orientację...

mam... na papierze cos ok. 7.4s (edit) do 100km/h, ale faktycznie tym new-age'owym badziewiem bardzo trudno normalnie jezdzic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszales kiedys o tym, ze swiat nie konczy sie na EDM i USDM? pewnie nie...

 

Z mojego punktu widzenia kończy się na rynku europejskim, a wręcz polskim. Życzę powodzenia w zakupie toyoty JDM :twisted:.

 

A to, że świat się na nie kończy na Europie i Stanach, widziałem na własne oczy, będąc w Japonii :P. Tylko co z tego, kiedy większość fajnych modeli, które Japończycy trzymają dla siebie, dla nas jest czystą teorią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszales kiedys o tym, ze swiat nie konczy sie na EDM i USDM? pewnie nie...

 

Z mojego punktu widzenia kończy się na rynku europejskim, a wręcz polskim. Życzę powodzenia w zakupie toyoty JDM :twisted:.

 

A to, że świat się na nie kończy na Europie i Stanach, widziałem na własne oczy, będąc w Japonii :P. Tylko co z tego, kiedy większość fajnych modeli, które Japończycy trzymają dla siebie, dla nas jest czystą teorią?

 

zadnego powodzenia nie trzeba, wystarczy miec odpowiednia ilosc kasy :razz:

 

chcialbys kupic JDM Celice Beams, 2.0 n/a 200KM (LHD, of kors) - no problem, tylko daj znac :razz:

jakas JDM Celica GT-Four z koncowki produkcji takze wchodzi w gre, tak samo jakas Altezza... tylko wybierz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to, ze Tojota, wbrew pozorom, nadal produkuje szybkie (i troche mniej awaryjne niz Subaru :lol: ) wozy, ktore (lub ich nowsze generacje) kiedys moga trafic i do nas... ot co :razz:

 

O to tak jakbyśmy cały czas liczyli, że trafi do nas Forester STI, albo Legacy STI. Bez sensu.

Toyota w Europie idzie niestety w tym samym nudnym kierunku co Nissan (o sorry - wyjątek GTR).

 

przekonanie o tym, ze kupujesz jeden z najlepszych wozow w swej klasie budzi bardzo pozytywne emocje :mrgreen:

 

We mnie lepsze emocje budzi to, że za dużo mniejsze pieniądze można kupić Kie Cee'd, która jest równie dobra co Corolla za "niewiadomojaką" kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to, ze Tojota, wbrew pozorom, nadal produkuje szybkie (i troche mniej awaryjne niz Subaru :lol: ) wozy, ktore (lub ich nowsze generacje) kiedys moga trafic i do nas... ot co :razz:

 

O to tak jakbyśmy cały czas liczyli, że trafi do nas Forester STI, albo Legacy STI. Bez sensu.

Toyota w Europie idzie niestety w tym samym nudnym kierunku co Nissan (o sorry - wyjątek GTR).

WuRCus, czytales ten watek? :roll: :mrgreen:

jak wszystko bedzie ok, to w 2011 bedzie mk.8 Celica GT-Four (EDM)

 

przekonanie o tym, ze kupujesz jeden z najlepszych wozow w swej klasie budzi bardzo pozytywne emocje :mrgreen:

 

We mnie lepsze emocje budzi to, że za dużo mniejsze pieniądze można kupić Kie Cee'd, która jest równie dobra co Corolla za "niewiadomojaką" kasę.

tak wiec sprzedaj swoje Reno i go for it! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WuRCus, czytales ten watek? :roll: :mrgreen:

 

Nie, ja tylko oglądam obrazki.

tak tez myslalem... :mrgreen:

 

 

Gdybym miał w planach kupno nowego dupowozu bardzo poważnie bym sie zastanowił nad Cee'dem bo jest na prawdę OK.

 

Nie rozumiem po co mam sprzedawać Reno ?

no skoro ta Kia jest cala taka naprawde OK... :roll: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wszystko bedzie ok, to w 2011 bedzie mk.8 Celica GT-Four (EDM)

 

a my juz dzisiaj mamy STI GR, Forester XT, Legacy Spec.B ;) A "Celica" ze znaczkiem (i silnikiem!) Subaru tylko uzupelni game sportowych wersji, podczas gdy dla Toyoty - dopiero stworzy. 8)

 

 

A wogole to bez sensu ta dyskusja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wszystko bedzie ok, to w 2011 bedzie mk.8 Celica GT-Four (EDM)

 

a my juz dzisiaj mamy STI GR, Forester XT, Legacy Spec.B ;) A "Celica" ze znaczkiem (i silnikiem!) Subaru tylko uzupelni game sportowych wersji, podczas gdy dla Toyoty - dopiero stworzy. 8)

chciales powiedz odrodzi na rynku europejskim? :mrgreen:

 

 

A wogole to bez sensu ta dyskusja :mrgreen:

sens jest taki, ze nie beda podli Subarowcy pluli nam w twarz... :!:

 

 

 

:razz: :mrgreen::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

A wogole to bez sensu ta dyskusja :mrgreen:

 

Dokładnie, klamka zapadła - w 2010 dostępne będzie Toyobaru, i czy się to

komuś podoba czy nie jest szansa, że będzie to niezłe auto z dobrymi materiałami

i montażem toyki i doskonałym silnikiem subaru. Jedynie tylni napęd ma odchudzić

konstrukcję i "potanić" koszty wytwarzania, podobnie jak cała ta kooperacja.

Toyka zawsze robiła dobre fury, ale gdzieś się po drodze zagubiła, natomiast subaru

... to poprostu subaru.

Ostatnia uwaga na rzecz toyki i tylko nie mówcie, że to coś zupełnie innego - lexus

ls 460 - stały napęd 4x4, 5,7 s do 100-ki, nieźle co, jak na takie bydle?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, przecież to silnik roku 8).

 

sens jest taki, ze nie beda podli Subarowcy pluli nam w twarz...

 

Jeszcze trochę, a te swoje teorie będziesz mógł wygłaszać wyłącznie na forum toyoty - jeśli w ogóle takie jest i nie mówi wyłącznie o uchwytach na napoje w yarisie :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, przecież to silnik roku 8).

 

sens jest taki, ze nie beda podli Subarowcy pluli nam w twarz...

 

Jeszcze trochę, a te swoje teorie będziesz mógł wygłaszać wyłącznie na forum toyoty - jeśli w ogóle takie jest i nie mówi wyłącznie o uchwytach na napoje w yarisie :mrgreen:.

jeszcze trpche i co wtedy :?: :lol:

wywalisz mnie wg. swego widzi mi sie? :mrgreen:

 

btw, pojawily sie doniesienia, ze szefostwo Subaru (m.in. M. Nagato) juz ma pelne gacie i modli sie o to, aby ten wspolny interes z Tojota nie byl kleska dla Subaru :razz: :mrgreen::lol:

 

 

p.s. masz cos przeciwko forum Tojoty? :razz:

bo na tym forum ostatnio najwiecej uwagi przyciaga niesamowity silnik 2.5T oraz postanowienie kilku osob przejsc na Cienma strone mocy... a Ty jeszcze probujesz cos pisac o uchwytach w Yarisie... :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw, pojawily sie doniesienia, ze szefostwo Subaru (m.in. M. Nagato) juz ma pelne gacie i modli sie o to, aby ten wspolny interes z Tojota nie byl kleska dla Subaru

Klęska Subaru to również porażka Toyoty - przynajmniej ja bym się tym martwił jakbym posiadał akcje którejś z firm. A tak przy okazji... zapytaj się na ulicy z czym kojarzy się Subaru a z czym Toyota... przy Toyocie sport raczej się nie pojawi. A niezawodność? Moje auto jeździ bardzo dobrze, mimo moich usilnych prób zepsucia go :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw, pojawily sie doniesienia, ze szefostwo Subaru (m.in. M. Nagato) juz ma pelne gacie i modli sie o to, aby ten wspolny interes z Tojota nie byl kleska dla Subaru

Klęska Subaru to również porażka Toyoty - przynajmniej ja bym się tym martwił jakbym posiadał akcje którejś z firm. A tak przy okazji... zapytaj się na ulicy z czym kojarzy się Subaru a z czym Toyota... przy Toyocie sport raczej się nie pojawi. A niezawodność? Moje auto jeździ bardzo dobrze, mimo moich usilnych prób zepsucia go :mrgreen:

porazka porazce nie rowna... jedna rzecz jak masz, powiedzmy 10% akcji, a inna - jak 90% :razz:

szefostwo Subaru obawia sie, ze potencjalni klienci beda kupowali sportowa Tojote, a nie jej klon, tj. Subaru RWD

poza tym, RWD ponoc ma zle wplynac na wizerunek marki, kojarzonej przede wszystkim z napedem AWD

 

btw, Subaru tez kiedys kojarzylo sie przede wszystkim ze sportem... tylko jakos ta sportowa slawa Subaru jakos zostaje coraz dalej z tylu... lata ida, a znaczacych sukcesow jak nie ma, tak nie ma... :lol:

z czym kojarzy sie teraz, to nawet nie wiem, trzeba by jakies badania przeprowadzic :roll:

 

 

p.s. ktos cos kiedys pisal o jakichs uszczelkach, czy mnie to sie przysnilo :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lata ida, a znaczacych sukcesow jak nie ma, tak nie ma... :lol:

 

Tak jak przeważających w ofercie wozów z silnikem 1.1 i 1.3 i oznaczania wozów z silnikiem 1.6 VVT-i, które setkę osiągają pewnie w okolicach 9 sekund, jako "T-Sport".

 

I to dla mnie kończy temat :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

które setkę osiągają pewnie w okolicach 9 sekund, jako "T-Sport".

 

I to dla mnie kończy temat .

 

czasem 9s do setki nie jest przeszkodą aby sklepać Imprezę turbo, a nawet kilka :twisted:

 

ze potencjalni klienci beda kupowali sportowa Tojote, a nie jej klon, tj. Subaru RWD

 

jeżeli coupe bedzie naprawdę rasowe to znajdzie wielu klientów :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq NAJWOLNIEJSZY "T-Sport" w Toyocie miał właśnie "w papierach" 9 sek do 100 km/h, zaś w rzeczywistości auto było szybsze - był to Yaris 1.5L

Ostatnie Corolle z oznaczeniem TS nigdy nie miały 1.6L, tylko 1.8L z VVTL-i i jak na wolnossące motory to były to raczej szybkie auta :twisted:

W przyrodzie można spotkać również takie inkarnacje : http://www.motoforum.pl/Magazyn/200519/tsc.html :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym kojarzy sie teraz, to nawet nie wiem, trzeba by jakies badania przeprowadzic

 

badania przeprowadzane w Polsce wykazuja, ze od lat kojarzy sie ze sportem. Z czym sie kojarzy w Burundi, tego nie wiem :roll: Moze z masochistami, ktorzy choc je posiadają, to ciągle smrodzą na jego temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...