Skocz do zawartości

Imprelica? Celipreza? Generalnie: dziecko FHI i TMC


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 701
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

EDDIE powiedz mi co ty robisz na tym forum :shock: . Od dłuższego czasu jedynie biadolisz, płaczesz jak stara baba, nie wnosząc nic do dyskusji. :roll:

powiedz to, np., TJ'owi... :razz:

 

jezeli sie nie slinie widzac nowe twory Subaru, to od razu jestem "stara baba"? :roll:

niech bedzie... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o slinienie bo też nie jestem zachwycony wszystkimi nowymi dokonaniami FHI, ale ty o niczym innym nie piszesz. Masochistą jesteś? Wydaje mi sie ze to musi boleć przebywać na forum gdzie nic ci sie nie podoba :cool:

no, bez przesady...

Forum jest fajne: mili ludzie (w wiekszosci :mrgreen: ), dobrze podebrani modowie (takze w wiekszosci :lol: ), fajna atmosfera...

 

p.s. przy okazji przejzyj moje post'y, moze zobaczysz, o czym pisze :razz:

p.p.s. jezeli masz cos osobistego mi do powiedzenia, zapraszam na pw, ale w razie czego to zawsze mozna wlaczyc ignora :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było?

 

At a press conference in Japan today, Toyota CEO Katsuaki Watanabe finally confirmed that his company is jointly developing a pair of rear-wheel-drive sports cars with Subaru. Each brand will get its own version of the car, which will be powered by one of Subaru's boxer engines, though the engine's displacement, power output and even number of cylinders is not yet known. We're also not sure if the Subaru version will feature the brand's trademark all-wheel-drive system either as an option or standard equipment, or whether Toyota might offer AWD as well in an homage to the Celica GT4 (we hope so!).

 

http://www.autoblog.com/2008/04/10/toyo ... aru-boxer/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) W ogóle optymalnie by było, gdyby toyota robiła RWD N/A, a subaru na tej samej płycie mocne coupe AWD turbo :twisted:.

a to niby dlaczego? :roll:

 

Toyota ma superowe tradycje w sferze turbo RWD/AWD (w przypadku AWD - nie mniej zacne niz Subaru, btw :razz: )

 

 

p.s. a tak naprawde optymalnie by bylo, gdyby Subaru nie odbiegalo od swych korzeni (tj. cheap&ugly :mrgreen: ), i nie probowalo skoczyc powyzej swego pepka z tym planowanym coupe :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to niby dlaczego? :roll:

 

A dlatego, że tak :D.

 

Toyota niech się zajmie yarisam 1.1 (czy ileś tam), a mocne wozy zostawi tym, którzy się na nich znają :twisted:.

niestety historii motoryzacji nie da sie przepisac na nowo... jak tego co poniektorzy by i chcieli... :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety historii motoryzacji nie da sie przepisac na nowo

 

To tak, jakby mówić, że Anderlecht Bruksela czy FC Koeln są dziś piłkarską potęgą. To, że kiedyś były, nic nie znaczy, oprócz szafy pełnej pucharów :twisted:.

majac taka kase, jaka ma TMC, te tradycje odrodzic jest b. prosto... miejmy nadzieje, ze tak i bedzie :cool:

 

chodzi o to, ze Subaru (szczegolnie wsrod Japoncow) nie bylo az takim pionierem w dziedzinie poteznych wozow, jak niektorym na tym Forum chcialo by sie myslec... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie idzie dość słabo :mrgreen:. Bo jakoś 180-konny avensis (najmocniejszy sedan), czy land cruiser (największy silnik z gamy toyoty - 4.7L VVT-i) z przyspieszeniem 9.2 do setki mało mnie przekonują :mrgreen:

porownujesz piernik do wiatraka...

 

mi wystarczy wiedziec, ze seryjna Celica ST205 z odleglego 1996 roku przyspiesza tak samo jak seryjne STI z 2006 roku :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to, ze Subaru (szczegolnie wsrod Japoncow) nie bylo az takim pionierem w dziedzinie poteznych wozow, jak niektorym na tym Forum chcialo by sie myslec...

 

A czy ja to gdziekolwiek napisałem? Napisałem wyłącznie tyle, że toyota powinna zająć się tym, na czym OBECNIE zna się najlepiej.

 

Czylil yarisami 1.1 czy aygo 1.0, których przyspieszenia do setki się nie podaje, bo pewnie jej nie osiągają :mrgreen:.

 

mi wystarczy wiedziec, ze seryjna Celica ST205 z odleglego 1996 roku przyspiesza tak samo jak seryjne STI z 2006 roku

 

A w całej OBECNEJ gamie toyoty nie ma wozu, który schodzi poniżej 8.5 do setki. Rewelacyjny wynik! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...