Jump to content

Spec B, Spec C...jak to jest?


Kruk

Recommended Posts

Często widzę w opisach różnych modyfikacji i modeli Subaru sformułowania: Spec B, Spec C itp. Co to oznacza? Trochę banalne pytanie ale ja naprawdę nie wiem :oops:

Link to comment
Share on other sites

Spec C - Competition, czyli model bazowy dla rajdówek

Type RA - Race Altered, czyli model bazowy dla rajdówek

Spec D - Discreet, czyli dyskretny

 

co znaczy Spec B nie wiem bo nie znam się na Legacy/Liberty :razz:

Link to comment
Share on other sites

mati, a jak odróżnic Spec C od zwykłego i w jakich rocznikach były Spec C?

 

[ Dodano: Sro Kwi 09, 2008 1:33 pm ]

model bazowy dla rajdówek
do tej pory myślałem że wszystkie Subaru Imprezy Turbo to modele bazowe dla rajdówek :oops:
Link to comment
Share on other sites

Spec C był produkowany od 2000 roku, tylko w wersji RHD, najłatwiej rozpoznać po klapce w dachu :wink:
No jak po klapce w dachu to rozumiem że masz GT-ka Spec C :wink: :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Spec C był produkowany od 2000 roku, tylko w wersji RHD, najłatwiej rozpoznać po klapce w dachu :wink:
No jak po klapce w dachu to rozumiem że masz GT-ka Spec C :wink: :mrgreen:

nie SpecC, ino (wanne be) better than TypeRA :razz:

Link to comment
Share on other sites

Czyli ja mam Subaru Impreza GT Type RA :mrgreen:

własnej produkcji

Własna produkcja jest najlepsza bo idziesz w jakość i nie chcesz na tym zarobić :wink: Ja mam GT (WRX) JDM STi Spec K

JDM bo mam różowy znaczek na atrapie

STi bo mam spoiler od STi ver.6

Spec K jak Kruk :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

czyli pelna nazwa Subaru Impreza WRX STi v6 Type Re SpeK :mrgreen:
a może lepiej na końcu Re SpeKt :wink:

 

Swoją drogą trochę skomplikowane to nazewnictwo :twisted: jak dla mnie oczywiście :cool:

Link to comment
Share on other sites

Często widzę w opisach różnych modyfikacji i modeli Subaru sformułowania: Spec B, Spec C itp. Co to oznacza?

 

WRX = World Rally eXperimental (inna wersja to World Rally Cross ale oficjalna jest ponoć ta pierwsza)

Link to comment
Share on other sites

btw, jest tez wersja, ze RA to Record Attempt

 

http://www.type-ra.co.uk/faq.htm

 

http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=120027

 

itd., itp. :razz:

 

a RA-R?

 

 

byla tez wersja Imprezy - Spec. A, uwaga.... = Autobahn (sic!) Tylko na rynek japonski :)

R - radical

 

SA - wersja z automatem :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

To mi proszę wyjaśnić co znaczy TypeR na GT WRX STI coupe z '99? Czy to ma coś wspólnego z aktywnym tylnym dyferencjałem, który ten model posiada? Jak coś pomieszałem to sorki. :oops:

Link to comment
Share on other sites

To mi proszę wyjaśnić co znaczy TypeR na GT WRX STI coupe z '99? Czy to ma coś wspólnego z aktywnym tylnym dyferencjałem, który ten model posiada? Jak coś pomieszałem to sorki. :oops:

 

Nie bardzo zrozumiałem o co ci chodzi.

Nigdy nie łącz nazwy europejskiego GT z japonskimi imprezami.

Najłatwiej pisać gc8 jeżeli chodzi o ten model

JDM WRX = europejskie GT ( to takie duże uproszczenie bo WRX-y miały i po 260km w serii)

WRX STI = 4 drzwiowe mocne gc8

WRX STI TYPE RA = 4 drzwiowe gotowe do przygotowywania do rajdów mega mocne gc8 + DCCD

WRX STI TYPE R = 2 drzwiowe mega mocne i sliczne gc8 + DCCD

 

Wszystkie te modele wychodziły w wersjach WRX (czyli troszke słabsze i gorzej przygotowane) i WRX STI czyli to co misie lubią najbardziej :mrgreen:

 

MYsle że wyjasniłem coś o co ci chodziło

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...