Jump to content

Legacy 2.0 MY05 - sposoby podniesienia mocy silnika

Lojers

Recommended Posts

Szanowni formuowicze!

Jestem nowy i raczej zielony w temacie tuningu a chcialbym podrasowac silnik mojego Legacy. Czy bylby ktos tak uprzejmy i doradzil mi co, jak i gdzie sie da z tego silnika wycisnąć? Jesli chodzi o miejsce to mam na mysli Warszawę lub okolice.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Lojers, najprosciej bedzie... kupic Legacy 2,5 albo 3,0. Zaraz poszukam linkow na ten temat, ale podnoszenie mocy w silnikach N/A to dosc kosztowna zabawa, a przyrosty beda... hmmm... niesatysfakcjonujace. Mozesz sie bawic w swapy na wiekszy silnik, ale za tym idzie rowniez i ingerencja w pare innych elementow (ot chocby czesto skrzynia) i mimo wszystko taniej wyjdzie zamiana calego samochodu.

pozdrawiam

Szymon

Hm, myslalem o jakims chipie lub power box-ie aby nie wejsc wybitnie w koszty. Przyrost okolo 50 koni bylby OK ale nie wiem czy sie da tyle wycisnac. Ewentualnie rozwaze zakup starszego rocznika z mocniejszym silniekiem. Dzieki, anyway. :)

Przyrost okolo 50 koni bylby OK

Lojers, w swoim masz okolo 136KM - wiec mowisz o przyroscie o 37% :!: Na wartosc prawie 190KM!!! to procentowo duzo nawet na Impreze z turbina. Przykladowo stage 1 w GT to przyrost z 218KM na 250-260 KM. Czyli niecale 20%. A Ty chcesz w wolnossacym "przynajmniej" dwa razy tyle :shock:

Hm, myslalem o jakims chipie lub power box-ie aby nie wejsc wybitnie w koszty. Przyrost okolo 50 koni bylby OK

Przyrost o 50 KM ze 138 KM :shock: ... to jest ponad 35% ... to musiałby być jakiś megachip XXIII wieku ... :wink:

to jest awykonalne ....

dzibik, mówimy o "cywilnym" Legasiu kombi ... myślę, że Lojers chodziło o jakiś "łatwy" do osiągnięcia przyrost mocy, a nie o ostry tuning silnika.