Skocz do zawartości

Chłodnica oleju do GT


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

Idzie lato, niektórzy Forumowicze postraszyli mnie w wątkach dotyczących silnika 2.5, więc postanowiłem poszukać chłodnicy oleju (już kiedyś zamówilem, ale nie doszła :wink: ) Jeden z Forumowiczów wrzucił link'a do strony. Ceny naprawdę niewygórowane (jak napisał Przemeq - pasztetowe :wink: :mrgreen:

http://re5pect.pl/index.php?cat_id=111

w którym mozna znaleźć szeroką gamę chłodnic oleju.

Czy ktoś z GTkowców montował jedną z nich? Nie wiem, którą wybrać. Co polecacie?

W ktorym miejscu macie zainstalowane chłodnice? - moje auto ma klimatyzację.

Czekam na rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie lato, niektórzy Forumowicze postraszyli mnie w wątkach dotyczących silnika 2.5, więc postanowiłem poszukać chłodnicy oleju (już kiedyś zamówilem, ale nie doszła :wink: ) Jeden z Forumowiczów wrzucił link'a do strony. Ceny naprawdę niewygórowane (jak napisał Przemeq - pasztetowe :wink: :mrgreen:

http://re5pect.pl/index.php?cat_id=111

w którym mozna znaleźć szeroką gamę chłodnic oleju.

Czy ktoś z GTkowców montował jedną z nich? Nie wiem, którą wybrać. Co polecacie?

W ktorym miejscu macie zainstalowane chłodnice? - moje auto ma klimatyzację.

Czekam na rady.

 

mati ma Mocal'a, jego pytaj. Sam jestem ciekaw, ktora, tzn jaka duza zalozyl.

 

ATB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX - ja mam zalozona chlodnice oleju. ale nie mam klimy i to co polecam to bierz taka z przewodami w stalowym oplocie

 

generalnie u mnie temp oleju nie dociera do 90 st ;) praktycznie caly czas 85-87 st - dzieki temu na seryjnej pompie oleju - cisnienie nie spada ponizej 3 bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie u mnie temp oleju nie dociera do 90 st praktycznie caly czas 85-87 st - dzieki temu na seryjnej pompie oleju

Nie jaraj się, bo ja mam 2.5 STI bez chłodnicy i też mam takie wyniki. Boję sie lata :roll:

 

[ Dodano: Nie Kwi 06, 2008 10:43 pm ]

Ciekawe jest to, że z reguły mam 10 stopni mniej niż np. Carfit jadący tym samym tempem w STI 2.5 z chłodnicą :shock:

Dlaczego? Owszem auto jest lżejsze, ale taka różnica temperatury?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie u mnie temp oleju nie dociera do 90 st praktycznie caly czas 85-87 st - dzieki temu na seryjnej pompie oleju

Nie jaraj się, bo ja mam 2.5 STI bez chłodnicy i też mam takie wyniki. Boję sie lata :roll:

 

[ Dodano: Nie Kwi 06, 2008 10:43 pm ]

Ciekawe jest to, że z reguły mam 10 stopni mniej niż np. Carfit jadący tym samym tempem w STI 2.5 z chłodnicą :shock:

Dlaczego? Owszem auto jest lżejsze, ale taka różnica temperatury?

 

zmien zegar :mrgreen:

 

a na serio gdzie masz umieszczony czujnik temp :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zapytac : jaka powinna byc temp. oleju silnika :?: do jakiej temperatury dobry olej silnikowy nie traci swoich właściwości :?: czy komus udało sie "przegrzac" olej :?: i czy w związku z powyzszym ma sens zakładanie chłodnicy oleju , nawet jak ktos od czasu do czasu uczestniczy w "upalaniu" :?: (zakładam , że układ chłodzenia działa prawidłowo)

AK

ps.pamiętam że próby z chłodniczka oleju w pewnym aucie A-grupowym skończyły sie na jej zasłonieciu w trakcie rajdu bo temp. oleju była zbyt niska :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest sens montować do GTka to czy jest sens do wolnego ssaka? i przy okazji wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju ???

Czy w ogóle w takich autach nie ma opcji zagotowania oleju?

 

Tak jak powiedział A.Koper bez określenia pożądanych parametrów minimalnych i maksymalnych rozmowa jest trudna.

 

Nie sądzę,żeby w wwolnym ssaku trzeba było montować.Owszem jak go pociśniemy to temperatura wzrośnie ale nie tak aby ingerowac w to mechanicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę,żeby w wwolnym ssaku trzeba było montować.Owszem jak go pociśniemy to temperatura wzrośnie ale nie tak aby ingerowac w to mechanicznie.

 

Po przegonieniu z Gliwic do Łodzi (160 constans) wygotowałem litr oleju. I jak tu jeździć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przegonieniu z Gliwic do Łodzi (160 constans) wygotowałem litr oleju. I jak tu jeździć

To nawet w McDonalds nie mają takiego zużycia ( przy frytkach ) :razz: :mrgreen:

AK

ps. no to co z tymi temp. pracy oleju silnikowego :?: , ja myślałwm , że 110 - 130....jest OK :roll:..ale może coś pomyliłem... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. no to co z tymi temp. pracy oleju silnikowego , ja myślałwm , że 120 - 160....jest OK

Andrzej! Rób sobie jaja dalej :!: :mrgreen:

Ja też nie do końca wierzę w cudowne działanie chłodnicy, ale dla świętego spokoju wole ją zamontować. Koszt niewielki, a samopoczucie zdecydowanie lepsze :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie lato, niektórzy Forumowicze postraszyli mnie w wątkach dotyczących silnika 2.5, więc postanowiłem poszukać chłodnicy oleju (już kiedyś zamówilem, ale nie doszła :wink: ) Jeden z Forumowiczów wrzucił link'a do strony. Ceny naprawdę niewygórowane (jak napisał Przemeq - pasztetowe :wink: :mrgreen:

http://re5pect.pl/index.php?cat_id=111

w którym mozna znaleźć szeroką gamę chłodnic oleju.

Czy ktoś z GTkowców montował jedną z nich? Nie wiem, którą wybrać. Co polecacie?

W ktorym miejscu macie zainstalowane chłodnice? - moje auto ma klimatyzację.

Czekam na rady.

Zaciekawiły mnie te wodne chłodnice oleju - ktoś coś wie na ten temat?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...