Jump to content

Dość ciekawe myśli po mojej głowie ostatnio chodzą.....


Harvester

Recommended Posts

Tak sobie ostanio pomyślałem. Jak ciekawego Stiaja mógłbym kupić gdybym sprzedał swojego OBK w Polsce....

 

Nie mam pojęcia po ile OBK takie jak mój chodzą w Polsce. Patrzyłem na Allegro to z tego co widzę to nawet 80 tysięcy bym za niego wziął. Jak myślicie ?

 

Moje auto jest MY'07 wyprodukowane w 2006 roku. Przebieg licznikowy 21773 km potwierdzony książką. Samochód robiony tylko w ASO, raz lekko ubity (nie przeze mnie). Wszystkie naprawy potwierdzone rachunkami z ASO. Książka gwarancyjna i wszystko od niego mam. W środku wizualnie samochód jest celujący. Bardzo o niego dbam. Na zewnętrz -5. Posiada kilka obić od drzwi z parkingów.

 

Jak myślicie za ile by mi on poszedł i na jakiego STIaja by mi starczyło ?? ;]

 

[ Dodano: Sob Mar 29, 2008 2:30 pm ]

Aha jest to most basic version, jeśli idzie o wyposażenie dostępne tutaj u nas na rynku czyli:

 

- AC dwustrefowe

- Automat

- Cruise Control

- ABS

- 6CD changer

- 6 głośników

- Elektronika (szyby + lusterka)

 

to tak teraz z pierwszej myśli.

Link to comment
Share on other sites

chyba jednak faktycznie przehandlowałeś tą siostrę :mrgreen:
I to nawet nieźle poszła. :D

 

A tak poważnie to wiesz, ktoś napisał kiedyś na tym forum że mało kto kupuje Subaru z zdrowego rozsądku a raczej kieruje się emocjami.

 

Szybka Impreza mi się marzy od czasów kiedy pierwszy raz w Colin'a 2 zagrałem :P

Jeżeli idzie o wachę to coś się później wykombinuje :P

Link to comment
Share on other sites

Tja, jest to jakaś myśl..... tylko po co się rozdrabniać??? Może cały koncern paliwowy od razu ???? :wink:

 

jedziesz staaaaaaary - w ZEA tanie sa :mrgreen:

 

ja sie w lipcu lub sierpniu przymierzam do forka 2.0 M/T przymierzam bo moja Dariunia prawko w koncu robi :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

coby szkoda nie bylo jak poobija
Tak bardzo w nia nie wierzysz ??? :P ;] A tak wracajac nieco do tematu.

 

Znaczne sa roznice W STI MY'04 i MY'05 ??? Wersja EU. Slyszalem ze sa. ;]

 

ZTCW to 04 i 05 to w EU ten sam model :wink: US05 sie roznil tym ze juz mial DCCD i motor EJ257

Link to comment
Share on other sites

USA Speca raczej nie będę brał jeżeli będę STI kupował. Gdzieś ktoś kiedyś pisał o różnicach i trochę mi nie spasował. Ci co mają STIaje z DCCD, powiedzcie mi czy ono się przydaje czy to bardziej gadżet ??

 

A jeżeli się przydaje, to czy jest to podczas upalania czy podczas "normalnego" użytkowania ?

Link to comment
Share on other sites

Ci co mają STIaje z DCCD, powiedzcie mi czy ono się przydaje czy to bardziej gadżet ??

 

Ja nie mam, czasami może żałuje ale chyba głównie jako gadżet traktowałbym to cudo bo i tak wszyscy na "auto" głównie śmigają. Jest to pomocne w jeździe szczególnie na śliskim ale tego to ci nie powiem bo nigdy nie jeździłem z DCCD tak by go sprawdzić. Co Do STi to mógłbyś miec takiego jak mój.

Link to comment
Share on other sites

Bart, A opowiedz coś o swoim ;]

 

foreksz, W takim razie jeszcze raz o tym US specu poczytam ;]

Chciałbym żeby był najlepiej z 2005 roku. Jak się nie uda to 2004 przejdzie.

Przebieg góra 70 - 80 tyś. Najlepiej około 40 tyś :P

 

DCCD ewentualnie jak się uda to też....

No i chciałbym żeby był nie upalany i nie zajechany....

 

Uff.... Będzie ciężko, ale będę bardzo ostrożny i nic na siłę ;]

 

BTW tak sobie myślałem ostatnio i doszedłem do wniosku że są dwa auta które mi się naprawdę podobają (w sensie że mógłbym nimi jeździć :P). OBK H6 i STI....

 

A powiedzcie mi jeszcze (wiem że nikt nie kupuje STI dla praktyczności ale), jak sprawuje się STI pod względem praktyczności... Zda się na np. 2 osobowy wypad na narty ?? Bagażnik mieści coś więcej niż średnią walizkę ? :P

Link to comment
Share on other sites

dzieci tez je bardzo lubia :mrgreen:
W sumie to ze mnie wciąż żaden "dorosły" :P:P

 

Rozumiem że kanapa się nie dzieli :/. Trudno w takim razie jeszcze tylna kanapa do załadunku może służyć, bo mi do dzieci jeszcze daleko (mam nadzieję :roll: :P) :D

 

Kurde no wszystko cacy z tym STIajem tylko trzeba go za coś utrzymać jeszcze... A tu widzę że olej Motul co 7500 km, przeglądy nie najtańsze co 15 tyś, pali w mieście 16-17 (w sumie ciut mniej niż Q7 :P). A ile pali na trasie ? No i nie daj boże coś się jeszcze zepsuć może :sad:

 

A i jeszcze jedno istotne pytanie mam :P Czy AC daje rady czy lepiej w słońcu nawet na moment nie zostawiać :P:D ?

Link to comment
Share on other sites

olej co 7500 normalnej jazdy -jak upalasz, czesciej. plus na kazde 7500 jeszcze z 3-4l dolewasz w miedzyczasie, chociaz to nic przy spalaniu. z tymi dziecmi to jest fajne story, pumex ostatnio je przypominal :twisted: :wink:

Link to comment
Share on other sites

AAA.... chyba kojarzę :P Czy to było w wątku "Zarywanie dziewczyn na Subarynkę" ?? :P

 

Jeszczę mi odpowiedz na pytanie o tej klimatyzacji i dam Ci spokój już narzazie :P:D

 

Dzięki za pomoc ;] Nie ma to jak info z pierwszej ręki....

 

Haha żeby tego Subaraka utrzymać do będę musiał do jakiejś pracy podczas studiów pójść, ale on jest tego wart. Tym bardziej że to auto to jedno z moich marzeń, które myślałem że się nigdy nie spełni, a jest teraz dosyć realne :D ;]

 

[ Dodano: Nie Mar 30, 2008 10:05 pm ]

A jeszcze jedno ;] Możesz mi podać ile kosztuje ten olej?? Powiedzmy że zmiana po 7500 km + 4 litry w międzyczasie. Chciałbym sobie jakiś wstępny kosztorys stworzyć....

Link to comment
Share on other sites

DCCD to nie gadzet, na sniegu, blocie fajnie jest spiac bardziej, bo auto wtedy jest slabe.

 

Co masz na myśli pisząc słabe :?: Znaczy na manualnym ustawieniu lepiej ci się prowadzi i lepsze czasy osiągasz :?: Czy moze "Auto" lepiej działa :?:

DCCD jest teges pod warunkiem że potrafisz się tym obsługiwać. 80% czasu i tak jedziesz na "Auto". W zwykłym STi zmiana dyfrów może również bardzo pomóc.

Moim zdaniem, każdy kolejny STi się lepiej prowadzi. Natomiast każdy wcześniejszy model jest bardziej tzw "bandytą" tutaj nie ma gry wstępnej, musisz rzucić autem i jechać bardziej agresywnie aby coś z tego było.

Podobna sytuacja jest w EVO np między VI a IX. IX super auto choć nie jest już takim autem jakim była VI lub wcześniejsze.

 

Bart, A opowiedz coś o swoim ;]

 

Naprawde zwykłe STi, może troche doinwestowane :mrgreen: Najważniejsze że 2,0 :mrgreen: (nie mówie że 2,5 to zło, poprostu mam sentyment do 2,0)

Link to comment
Share on other sites

Harvester, nie wlaczam w klimy poza 15mins raz na dwa tygodnie w celu jej konserwacji. szyby mi nie paruja, chociaz u innch zdarza sie.

Bart, na czas zawsze jezdzilem w trybie auto, nie mam porownania. raz na placu ze sniegiem robilem na okraglo promien skretu z ciekawosci, czy DCCD dziala i roznica byla bardzo odczuwalna. po prostu w granicach przyczepnosci i za nimi spiety dyfer pluzyl mniej i w szczegolnosci tyl byl duzo bardziej stabilny.

Link to comment
Share on other sites

Bart, na czas zawsze jezdzilem w trybie auto, nie mam porownania. raz na placu ze sniegiem robilem na okraglo promien skretu z ciekawosci, czy DCCD dziala i roznica byla bardzo odczuwalna. po prostu w granicach przyczepnosci i za nimi spiety dyfer pluzyl mniej i w szczegolnosci tyl byl duzo bardziej stabilny.

 

Dlatego mówie że częściowo jest to gadżet, ale nie zrozum mnie źle. Nie mówie że nie działa bo działa i to się czuje szczególnie na mokrym i na odejściu

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...