Jump to content
FAZA666

Akumulatory w subaru

Recommended Posts

Dzięki mz56

Start stop zawsze wyłączam i tak, Myślisz że jest jakieś ryzyko użycia zwykłego akumulatora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak napisałem. Na sobie bym wypróbował. Komuś doradzać potencjalną utratę pieniędzy i czasu... Powstrzymam się. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, tyle że ja zawsze wyłączam start stop bo mnie denerwuje ;)

Myślę że wypróbuje normalny akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.10.2018 o 11:37, JJacek napisał:

z lwym plusem i wystającymi klemami?

A czemu się uparłeś na lewy plus? Kup z prawym plusem, przekręć aku w lewo o 180 stopni i już masz z lewym plusem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby długość kabelków wydała. Rzadko kiedy udaje się odwrócić akumulator. Mówię oczywiście o montowanym seryjnie pod maską.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, yaroz napisał:

Kup z prawym plusem, przekręć aku w lewo o 180 stopni i już masz z lewym plusem

W OBK kable nie sięgają. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, yaroz napisał:

A czemu się uparłeś na lewy plus? Kup z prawym plusem, przekręć aku w lewo o 180 stopni i już masz z lewym plusem

A potem zdziwienie, że samochód się zapalił... :D

Jak naciągniesz kabelki nad akumulatorem, to jest ryzyko, że będzie o nie ocierało wygłuszenie maski. Po pewnym czasie w niesprzyjających okolicznościach może dojść do pożaru...

Różnice w cenach akumulatorów nie są warte takich zabaw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mam kabel plus po lewej stronie i spokojnie jak obrócę tą Varte z prawym plusem to nic nie będzie obcierać o maskę  i kable nie będą naciągnięte, prędzej mi szpilka mocowania zrobi dziurę w masce niż bolce akumulatora zetkną się z wygłuszeniem. Wystarczy miara i parę pomiarów i można dobrać akumulator.

Też czeka mnie wymiana aku i kupię akumulator bez wystających bolców, bo są one sporo tańsze od tych z wystającymi, muszę tylko jeszcze sprawdzić czy klemy wejdą na bolce. Jak wymienię to wstawię zdjęcia.

VARTA_Blue_Dynamic_with_icons_560410054.jpeg

Edited by yaroz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, TOMA52 napisał:

W OBK kable nie sięgają. 

Może, nie widziałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak jak pisałem wcześniej kupiłem akumulator Jenox gold 63Ah 600A, bez wystających bolców ponad akumulator z prawym plusem. Wymiary aku:dł.242mm x szer.170mm x wys.170mm. Bez problemu wejdzie z wysokością 190mm. Akumulator obrócony o 180stopni bo kabel + mam z lewej strony. Kable nie naciągnięte wszystko pasuje.

Mam jeszcze mod w planach, zamontowanie plastikowej podstawy akumulatora z marki dla ludu i wywalenie mocowania na szpilki i subarowej podstawy bo ruda ją zżera.

IMG_20190824_215553.jpg

IMG_20190824_215408.jpg

Edited by yaroz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie poleccie prosze jakis akukulator do sti 2011 bo mi zdechł do konca i nie bardzo mam czas na szukanie calego wątku. Wstepnie wyczytałem ze Yuasa powinna byc dobrym rozwiazaniem. Tam jest jakis szczegolny wymiar tego aku do sti? Z gory dzieki i pozdro!

 

 

EDIT Ogarnięte! ;) 

Edited by FilipeK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...