Rzeznik Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 Mam obawy, że zaczynam mieć problem z automatem. Ponieważ samochód jest po gwarancji szukam (jako ewentualność, bo na początek dam się wykazać jakiemuś ASO) dobrego serwisu skrzyń automatycznych w Warszawie. Pzdr, Rzeźnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzegorzSa Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 korzystałem w "prawie" Warszawie z www.automat.pl czyli Kajetany koło Nadarzyna a tak z ciekawości to co tam Ci niedomaga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ciechan Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 akurat o nich sa rozne opinie, tak jak o autojozefow - wystarczy poczytac np. forum BMW, generalnie podobno ciezko w Polsce o dobrego specjaliste od automatow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted March 12, 2008 Share Posted March 12, 2008 W Nadarzynie jest specjalista i to przez duże S, tylko...jest rzadko czynny - woli "życie w szlafroku"... Pozdrawiam G. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorro Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 troche stary temat, ale moze sie komus przyda... autojozefow.pl to banda partaczy, naciagaczy i zlodziei - mialem z nimi do czynienia http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=56825 automat.pl - w okolicy warszawy to jest "najmniejsze" zlo, pan w szlafroku uwaza sie wielkiego magika, ale nie do konca nim jest, do mojego automatu chcial nalac olej zupelnie inny niz zalecany (nie zamiennik, olej o zupelnie innych wlasciwosciach) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 mocno ogarniający automaty jest w krakowie " sentyrz " Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 W Nadarzynie jest specjalista i to przez duże S potwierdzam jeśli chodzi o diagnostykę + komp/soft itp. (zwłaszcza US spec'a) sporo mówi :wink: ale zrobi co trzeba. Co do napraw mechanicznych to nie wiem ale również słyszałem różne głosy więc raczej sugeruję tylko diagnostykę w tym miejscu. W autojózefów.pl też byłem (na "próbie" diagnostyki..) - nie wiem czy się śmiać czy płakać.. ale więcej tam nie wrócę :!: Niestety nówkę OBK wtedy też tam widziałem czekającą na... W Midparts jest całkiem konkretnie i ponoć też Samko niektórym pomagało w naszej okolicy. Rzeznik, a co się dzieje :?: Rzuć temat do bardziej szczegółowo - może ktoś z Forumowiczów spotkał już takie symptomy i zna rozwiązanie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 wlyszkow daj sobie spokój z tym tematem - zobacz datę pierwszego wpisu Nawet nie wiadomo czy auto istnieje po dwóch latach :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Nawet nie wiadomo czy auto istnieje po dwóch latach fakt... może już trafiło gdzie nie powinno... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fala Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 NIezależnie od aktualności tematu - polecam liptakauto.pl Tyle, że to nie Wawa ale może warto przy okazji wyjazdu na narty - cycuś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adaho Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Witam, Odkopię jednak ten wątek, potrzebuje pomocy w okolicach Warszawy. Chodzi o OBK 2,5 US z 2005 i jest problem z automatem. Od kilku dni przy niektórych zmianach biegów podczas jady na D oraz zaraz po uruchomieniu samochodu ( garaż podziemny ) i wrzuceniu R słychać "miauczenie" w skrzyni. Głównie objawia się to przy zimnym oleju. W miarę jazdy miauczenie ustaje lub jest bardzo ciche. Skrzynia pracuje prawidłowo. Poziom i stan (nie śmierdzi) oleju jest OK. I teraz pytania do Was: -czy ktoś spotkał się z takim problemem? -kogo możecie polecić w kwestii dokonania wymiany oleju, ewentualnego przeglądnięcia tej skrzyni w Wawie? Dodam, że do tej pory jeździłem manualami w samochodach na H, ale od kilku tygodni poznaje świat przez okna bez ramek i to w automacie, co swoją drogą bardzo mi odpowiada pozdrawiam ADaHo Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Pewien jesteś na 100%, że to ze skrzyni :?: A wiesz kiedy był wymieniany ATF i jaki jest zalany :?: Jaki auto ma przebieg :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marr71 Posted September 27, 2010 Share Posted September 27, 2010 Witam,a co myslicie o Samko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adaho Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Czesc, na bank ze skrzyni. Auto ma 80kkm, olej byl wymieniany przy 60kkm, ale auto stalo jakies 4 miesiace, odpalane od czasu do czasu. Jak odpalilem je po przerwie na poczatku było ok, ale po 2-3 dniach miauczenie się zaczelo. Nie ma zadnych wyciekow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adaho Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Czesc, na bank ze skrzyni. Auto ma 80kkm, olej byl wymieniany przy 60kkm, ale auto stalo jakies 4 miesiace, odpalane od czasu do czasu. Jak odpalilem je po przerwie na poczatku było ok, ale po 2-3 dniach miauczenie się zaczelo. Nie ma zadnych wyciekow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Czesc, na bank ze skrzyni. Auto ma 80kkm, olej byl wymieniany przy 60kkm, ale auto stalo jakies 4 miesiace, odpalane od czasu do czasu. Jak odpalilem je po przerwie na poczatku było ok, ale po 2-3 dniach miauczenie się zaczelo. Nie ma zadnych wyciekow. pewien dealer zacnej marki z DE miał ogromne kłopoty z autami AT które stały miesiącami na placu - wiele kupionych w końcu przez klientów tych drogich aut wracało z reklamacją do serwisu i stwierdzano awarię AT. Koszmarek trwał do czasu aż ów dealer pogadał z pewnym wyjadaczem od AT który poradził jemu zalewanie aut AT na parkingu ATFem pod korek a dopiero przed sprzedażą - wyrównywanie poziomu ATFu. 4 m-ce (czyli całe upalne lato :?: ) to kawał czasu a samo odpalenie silnika bez jazdy min. kilkunastu km i nagrzania ATFu niewiele pomogło jak widać. Ja bym zrobił płukanie AT spec chemią aby zmyć co się tam osadziło/wytrąciło i pełną dynamiczną wymianę ATFu + nowy filtr AT a w tzw. międzyczasie modły aby tylko taki zabieg wystarczył... :wink: Wiesz jaki ATF masz obecnie zalany :?: ps. każde dłubnięcie AT to już koszty niestety... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adaho Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Ja bym zrobił płukanie AT spec chemią aby zmyć co się tam osadziło/wytrąciło i pełną dynamiczną wymianę ATFu + nowy filtr AT a w tzw. międzyczasie modły aby tylko taki zabieg wystarczył... :wink: Stąd moje pytanie o majstrów od AT w okolicach Wawy Wiesz jaki ATF masz obecnie zalany :?: ps. każde dłubnięcie AT to już koszty niestety... Teraz dokładnie nie wiem jaki to płyn, ale jestem w stanie ustalić jak dostanę się do auta. Odezwę się. ps. każde dłubnięcie AT to już koszty niestety... Wiem, kiedyś miałem (z 15 lat temu) forda scorpio z automatem i tam po 100kkm automat dał znać o sobie pamiętam, że koszty (wtedy 4 letniego auta) naprawy skrzyni były zbliżone do połowy jego wartości, dlatego wole szybko interweniować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 Stąd moje pytanie o majstrów od AT w okolicach Wawy :arrow: PW -- 28 wrz 2010, o 16:54 -- Adaho, ten Twój to przypadkiem też nie z tego "miotu" :?: viewtopic.php?f=24&t=137247&start=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adaho Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 ten Twój to przypadkiem też nie z tego "miotu" :?: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=24&t=137247&start=0 Nie, mój to inna bajka PW :arrow: EDIT: Już wszystko wróciło do normy, coś stało sie po dłuższym staniu auta z ATFem w skrzyni, zatkał sie filtr zewnętrzny, cisnienie głowne było zbyt niskie. Dynamiczna wymiana ATFa pomogła, choć na bank nie zadziałało to dobrze na jej żywotność Link to comment Share on other sites More sharing options...
wlyszkow Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Dynamiczna wymiana ATFa pomogła, choć na bank nie zadziałało to dobrze na jej żywotność Uważasz, że dynamiczna wymiana ATFu profesjonalnym sprzętem skróciła żywotność skrzyni - czy coś źle zrozumiałem :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adaho Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Uważasz, że dynamiczna wymiana ATFu profesjonalnym sprzętem skróciła żywotność skrzyni - czy coś źle zrozumiałem :?: Sorry, zła interpunkcja Chodziło mi o to, że to co było w skrzyni przed wymianą ATFa, nie wpłynęło dobrze na jej żywotność Co do samej wymiany, pewnie uchroniła mnie przed katastrofą :shock: . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now