Jump to content

Otwarty/Zamkniety blok silnika


foreks

Recommended Posts

Powielanie tego błędu nie jest LOLem wg. mnie

jest czy nie jest? :razz:

 

wg. mnie to nie jest zaden LOL czy tez blad... DM - rynek przeznaczenia, i tyle

 

bo wg. Twojej logiki wychodzi, np., ze wszystkie Imprezy, jako wyprodukowane w Japonii, sa JDM :lol:

Link to comment
Share on other sites

DM - rynek przeznaczenia

 

domestic market znaczy "rynek domowy" a nie przeznaczenia.

Oznaczenie USDM można zastosować np. do Legacy wyprodukowanego w USA.

 

 

bo wg. Twojej logiki wychodzi, np., ze wszystkie Imprezy, jako wyprodukowane w Japonii, sa JDM :lol:

 

No nie za bardzo...

Link to comment
Share on other sites

WuRCus, przeciez zyliony much nie moga sie mylic, czy jakos tam... :razz: :mrgreen::lol:

 

dobra, zeby nie bylo OT: niech ktos naprawde kompetentny napisze, jak tam jest z tym 2.5 blokiem - gdzie jest ta granica, od ktorej jest on mniej wytrzymaly niz ten od 2.0 (zakladajac, ze wszystkie inne warunki sa identyczne)

 

 

p.s. i napisz, jak tam jest z Imprezami - ktore sa JDM, a ktore nie... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

eddie_gt4,

wygłupiasz się, prawda ? Przecież to nie serio. NIemożliwe. Domestic market to rynek krajowy. Słusznie prawi WuRCek, że można byłoby tak (USDM) powiedzieć w odniesieniu do Legacy produkowanego w USA.

 

p.s. i napisz, jak tam jest z Imprezami - ktore sa JDM, a ktore nie...

To już tak bardzo naokrągło - napewno nie te LHD :razz: Mimo, że przecież są wyprodukowane w Japonii.

 

G.

Link to comment
Share on other sites

eddie_gt4,

wygłupiasz się, prawda ? Przecież to nie serio. NIemożliwe. Domestic market to rynek krajowy. Słusznie prawi WuRCek, że można byłoby tak (USDM) powiedzieć w odniesieniu do Legacy produkowanego w USA.

nie, pisze calkiem serio :mrgreen:

w potocznej leksyce motoryzacyjnej takie skroty jak JDM, EDM, czy USDM juz sa faktem...

i tak jak pisalem, zyliony much nie moga sie mylic :lol:

 

 

p.s. i napisz, jak tam jest z Imprezami - ktore sa JDM, a ktore nie...

To już tak bardzo naokrągło - napewno nie te LHD :razz: Mimo, że przecież są wyprodukowane w Japonii.

 

G.

tak i nie uslyszalem odpowiedzi na swoje pytanie... :razz:

Link to comment
Share on other sites

nie, pisze calkiem serio :mrgreen:

w potocznej leksyce motoryzacyjnej takie skroty jak JDM, EDM, czy USDM juz sa faktem...

i tak jak pisalem, zyliony much nie moga sie mylic :lol:

 

Jakoś nie zauważylem żeby używanie tych błednych skrótów było tak powszechne. A nawet jeśli, to jak miliony robią coś źle to my też mamy?

 

Co do twojego pytania, nie ma jakieś magicznej granicznej mocy przy której EJ257 pada, wszystko zależy od tego jak jest użytkowany, jakie ma mody itp. Generalnie EJ207 jest dużo bardziej wytrzymały od EJ257.

Link to comment
Share on other sites

p.s. i napisz, jak tam jest z Imprezami - ktore sa JDM, a ktore nie... :mrgreen:

 

Wydaje mi się, że dość jasno już to wyjaśniłem.

 

 

EOT

chyba jestem slepy... :???:

 

 

mati, tez slyszalem, ze EJ207 jest bardziej wytrzymaly od EJ257, ale moze sa jakies konkrety

Link to comment
Share on other sites

Jakie bys chciał konkrety?

co dokladnie sprawia, ze 2.0 jest bardziej kuloodporny :?:

konstrukcja bloku jest podobna/identyczna, zastosowane materialy pewnie tez...

grubosc scianki tez podobna (afaik 2.0 ma minimalnie grubsze)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...