Bastek333 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Szukalem tu na forum ale nie znalazlem - wiec jak bylo to prosze o linka. Interesuje mnie jakie roznice sa w silnikach imprez turbo (szczegolnie MY98) - a dokładnie skąd biora sie dodatkowe konie w japonczyku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Prawdopodobnie z wyższego stopnia kompresji i z oprogramowania, ktore wykorzystuje paliwo wysoko oktanowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ja dodam jeszcze że z zakresu obrotów, które w wersjach japońskich są wyższe. Nie jestem pewien czy też nie mają one ostrzejszych wałków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Tak jak gadaliśmy jeżeli pytasz o swojego to o ile to jest UK type to wartało by bardziej zapytac o różnice między GT a UK type. Mocy miały tyle samo wiec..... Jeżeli chodzi o JDM-y to wersji było tyle że lepiej nie pytac a rezultatem tego podnoszenia mocy było to że w type r i type ra robiło się remont silnika przy 50 - 80 tyś km (najczęsciej z winy kierowcy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Sa inne turbiny jezeli chodzi o UK a JDM,rowniez inne mapy silnikow,czyli cale zestrojenie calosci i jak mowiono wczesniej paliwo na ktorym sie jezdzi jest wysokooktanowe czyli najlepiej v-power poniewaz w japoni leja 100 oktanowe :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Czyli to praktycznie zupełnie inne konstrukcje :cool: - przy kupnie właśnie mialem wybor ale wziąłem UK bo byl 5 lat mlodszy za ta sama kase i co jest tez niebagatelne ubezpieczenie mam tu tansze niz na importa 218 i tak jest przyzwoita liczba jak na codzienny uzytek :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Marca 2008 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 "Normalny" silnik 2.0 (EJ20T) miał w roku 1998 w EU 211 KM, w Japonii 220 KM. Róznica to stopien sprężania (EU 8,1, JP 8,5). Należy pamiętać, że w EU pomiar mocy był w/g DIN, w JP w/g JIS (inna norma). STI miał w JP 280 KM, przy stopnu sprężania 8,1, lecz innych obrotach (6.500 zamiast 5.600). Generalnie wyższa jakość paliwa, inna norma, a w przypadku STI także inne zmiany konstrukcyjne (np. inna turbina). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bastek333 Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 "Normalny" silnik 2.0 (EJ20T) miał w roku 1998 w EU 211 KM, w Japonii 220 KM.Róznica to stopien sprężania (EU 8,1, JP 8,5). Należy pamiętać, że w EU pomiar mocy był w/g DIN, w JP w/g JIS (inna norma). STI miał w JP 280 KM, przy stopnu sprężania 8,1, lecz innych obrotach (6.500 zamiast 5.600). Generalnie wyższa jakość paliwa, inna norma, a w przypadku STI także inne zmiany konstrukcyjne (np. inna turbina). Pozdrowienia Te 7 koni jakos odzaluje - podejrzewam ze pare nastepnych tez gdzies w swiat pognalo - dosc duzy przebieg silnika... Ze STI to inna bajka to wiem - mocnejsze graty to i mozna wiecej wykrzesac. Ale i tak jestem narazie na etapie poznawania tego auta - jak bede wiedzial jak slusznie wykorzystac to co mam to bede walczyl o wiecej :cool: Pozdrawiam i dziekuje za techniczne informacje. A tak swoja droga to wiekszy stopien sprezania uzyskali przez ciensza uszczelke pod glowicami czy ogolnym zmniejszeniem komory spalania (glowica albo wysokosc bloku) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łukasz101089 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 koledzy posiadam subaru legacy 1.8. 94r wersja amerykańska jak bym podnieśc moc w tym silniku cały silnik i osprzet jest od imprezy kwota nie ma znaczenia autko jest w takim stanie ze zal mi je zmienic jak mozecie to piszczie autko ma orginalnie 200km sprawdzone na chamowni nie posiada turba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 łukasz101089, po pierwsze zacznij pisac uzywajac znakow interpunkcyjnych, bo ciezko Cie zrozumiec. Po drugie - jesli jest sprawdzone na hamowni - to wklej wykres, bo samochodow majacych zylion koni "bo tak powiedzial poprzedni wlasciciel" to jest pelno w komisach. Po trzecie - skoro koszty nie graja roli to kup cos z turbo, bo jakbys poswiecil nieco czasu na poczytanie forum, to dowiedzialbys sie, ze dlubanie samochodow N/A jest kosztowne i przynosi relatywnie male przyrosty. Po czwarte - zajrzyj do topiku z przywitaniami Milego pobytu na forum Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 koledzy posiadam subaru legacy 1.8. 94r wersja amerykańska jak bym podnieśc moc w tym silniku cały silnik i osprzet jest od imprezy kwota nie ma znaczenia autko jest w takim stanie ze zal mi je zmienic jak mozecie to piszczie autko ma orginalnie 200km sprawdzone na chamowni nie posiada turba Te 200 km to przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 to normalnie chamownia zeby az o tyle licznik skrecic :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 łukasz101089, legacy z USA, silnik 1,8 bez turbo i 200KM? I na dodatek z Imprezy? Ktoś tu piękny kit sprzedaje. W USA Legacy z roczników 1990-1994 nie miało silnika mniejszego jak 2,2litra. Silnik 1,8 litra może pochodzić z wolnossącej imprezy, która była wtedy na rynku USA, nominalnie miał 110KM. Jeżeli jest wykręcony na 200KM to sporo przeróbek musiał mieć. Jak pracuje na wolnych obrotach i na jakie paliwo jest zmapowany? A może zamiast turbo ktoś wrzucił tam kompresor? Czy zmiany obejmowały też skrzynię, hamulce i zawias? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 aflinta, nic nie jest robione silnik posiada fabrycznie 200km - cytat z innego wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 No to moja teoria się posypała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hekler Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 W USA Legacy z roczników 1990-1994 nie miało silnika mniejszego jak 2,2litra. A tu pozwól mi sprostować - Amerykanie mieli takie 2 dziwne wynalazki - lekkie turbo 2.0 160 KM czyli 2.0 bez intercoolera (pełne turbo u nich w legacy nie istniało) i prawdopodobnie 2.2 turbo, ale ten silnik to w ogóle jest już dla mnie zagadką - skąd się wziął i czty w ogóle istniał, bo jest sporo takich aut, a nie chce mi się wierzyć, żeby aż tylu osobom chciało się zaturbiać 2.2 N/A. A jeśli chodzi o to 1.8 200KM to...bez komentarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 W USA Legacy z roczników 1990-1994 nie miało silnika mniejszego jak 2,2litra. A tu pozwól mi sprostować - Amerykanie mieli takie 2 dziwne wynalazki - lekkie turbo 2.0 160 KM czyli 2.0 bez intercoolera (pełne turbo u nich w legacy nie istniało) i prawdopodobnie 2.2 turbo, ale ten silnik to w ogóle jest już dla mnie zagadką - skąd się wziął i czty w ogóle istniał, bo jest sporo takich aut, a nie chce mi się wierzyć, żeby aż tylu osobom chciało się zaturbiać 2.2 N/A. A jeśli chodzi o to 1.8 200KM to...bez komentarza To nie było 2.0 :arrow: poczytaj Moda :arrow: tylko 2.2. Turbo też 2.2 (sohc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Hekler, http://www.cars101.com/subaru_legacy_archive.html - 2,2 turbo to normalna jednostka stosowana w USA. 2.0 turbo IMHO tylko w Krainie wschodzącego słońca i Europie (pomijam Australię i inne egzotyki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hekler Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Oupsss...pierwsza skucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 aflinta, nic nie jest robione silnik posiada fabrycznie 200km - cytat z innego wątku GRUUUUUBOOO!!! Ja też mam 200 KM - z tym, że jakieś 90 biegnie rowem obok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się