kuzi4 Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Witam, poproszę o opinie i opis doświadczeń z tą kierownicą. http://www.allegro.pl/item322819905_kie ... _35cm.html Chcę ją założyć za serię, ale nie wiem czy warto. Nie wiem też, czy będzie problem z podłączeniem klaksonu (mam airbag). Dzięki z góry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 kuzi4, mam podobną tylko z odsadzeniem 90mm i jestem zachwycony - pozwala mi osiągnąć idealną pozycję za kierownicą. Klakson to nie problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted March 7, 2008 Author Share Posted March 7, 2008 kuzi4, mam podobną tylko z odsadzeniem 90mm i jestem zachwycony - pozwala mi osiągnąć idealną pozycję za kierownicą. Klakson to nie problem. Właśnie ze względu na pozycję muszę zmienić kierownicę...no i fabryczna jest jak w autobusie marki Jelcz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Moja jest firmy Oreca. Zamszowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szuster Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 To ja sie podlacze i zapytam jak wyglada sprawa wymiany serii na rajdowa kiere? Co z airbagiem i lampka po jego odlaczeniu? Czy nie ma pozniej problemu wrocic do seryjnej? Prosze o wszelkiej masci wskazowki :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted March 7, 2008 Author Share Posted March 7, 2008 Sportową kierownicę montujesz na nabie do konkretnego modelu samochodu - niema problemu z powrotem do fabryki. Lampkę airbag zaklejasz czarną taśmą , niekiedy po wyjęciu bezpiecznika gaśnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 szuster, było już o tym kilka razy - poszukaj. Airbag out. Żaróweczka od kontrolki out. Naba + kiera + podłączenie klaksonu. Tak jest najprościej. Można też dać opornik 3 Ohm i też kontrolka zgaśnie. Jak rezygnujesz z poduszek to warto zainwestować w szelkowe solidne pasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted March 7, 2008 Author Share Posted March 7, 2008 Jak rezygnujesz z poduszek to warto zainwestować w szelkowe solidne pasy. MOCNO POPIERAM, na początku będziesz się wściekał, że do radia nie sięgasz, że nie możesz awaryjnymi podziękować panu w Evo bo Ci z lewego pasa zjechał...bo nie sięgniesz... ale po jakimś czasie o tym zapomnisz i przyzwyczaisz się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
taadeo Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 kuzi4; mam dokładnie tę kierownicę w GT, sprawuje się bardzo dobrze, naprawdę jest skórzana, tak w ogóle, to jest podróba wszem i wobec znanego modelu OMP Corsica. Po zastąpieniu oryginalnego koła sterowego od GT, prowadzi się znacznie wygodniej. Tak jak napisał Kruk, klakson to nie problem, podobnie jak wyjęcie lampki od airbag. Od OMP Corsica rożni się tym, że nie jest szyta czerwoną nicią, ma pasztetowe logo T-Horn na przycisku klaksonu zamiast OMP ale idzie się przyzwyczaić, ostatnia różnica to cena - oryginał kosztuje ok. 650zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 pasztetowe logo T-Horn na przycisku klaksonu zamiast OMP ale idzie się przyzwyczaić możesz sobie za 50zł kupić sam klakson z logiem jakim sobie chcesz - OMP, Sparco itp. Ja miałem np. klakson z logo "Kruk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
taadeo Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Kruk; gdzie ja mogę sobie sprawić takie logo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Kiedyś szukałem klaksonu do kierownicy bo nie miałem żadnego i znalazłem różne klaksony na Allegro i dopiero w trakcie transakcji dowiedziałem się od sprzedającego, że jest możliwość zamówienia sobie dowolnego logo. Było to parę dobrych lat temu i nie pamiętam kto to był ale jak poszukasz na Allegro i popytasz to napewno znajdziesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Ja ostatnio coś takiego załozyłem, i jest super, już mnie strasznie denerwowała ta seryjna wielkości dużej pizzy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6670d.html Jest to zamszowa. gruba kierownica o średnicy 330mm , z małym odsadzeniem 39mm . Testowałem różne kierownice i ta dla mnie jest najlepsza Czekam jeszcze tylko na fotel kierowcy, i będzie git :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Jest to zamszowa. gruba kierownica o średnicy 330mm 330ki maja homologacje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Jest to zamszowa. gruba kierownica o średnicy 330mm 330ki maja homologacje? mają :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted March 9, 2008 Author Share Posted March 9, 2008 Chyba 320 mm jest minimum, ale mogę się mylić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALEX Posted March 9, 2008 Share Posted March 9, 2008 Jest to zamszowa. gruba kierownica o średnicy 330mm 330ki maja homologacje? mają :cool: Ale chyba do gokartów Jak dla mnie to za mała kiera. 350 mm mi bardziej pasuje niż ta Twoja kawiorowa 330 Sparco :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Panowie odświeżę temat :wink: Moje Nardi już sie powycierało i nie kleji mi się do ręki (Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy :razz: ) , może ktoś wie czy jest sens obszycia świeżą skórką jakie są koszta i gdzie można to zrobić w miarę porządnie ? Oczywiście jeżeli to nie jest pomysł bez sensu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 SeQ, wal do MaćkaSubru na PW. Naświetli Ci orientacyjny koszt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WPR Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 Chyba 320 mm jest minimum, ale mogę się mylić. Ja słyszałem, że 350mm to minimum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeQ Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 hogi, Dzięki :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 Panowie odświeżę temat :wink: Moje Nardi już sie powycierało i nie kleji mi się do ręki (Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy :razz: ) , może ktoś wie czy jest sens obszycia świeżą skórką jakie są koszta i gdzie można to zrobić w miarę porządnie ? Oczywiście jeżeli to nie jest pomysł bez sensu . Ostatnio widziałem się z kolega Krzysiek1234 ( o ile dobrze pamiętam ) ma w WRXe obszytą kierownicę, gałkę i lewarek. Bardzo fajnie to wygląda. Robił to we Wrocławiu za trochę ponad 300 pln. pzdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 jakie są koszta i gdzie można to zrobić w miarę porządnie ? Jak obszywałem kierownicę w Roverze to płaciłem 100 PLN - i było porządnie, Esilon może potwierdzić ;-) Oczywiście jeżeli to nie jest pomysł bez sensu . Zdecydowanie polecam - potem każda nie obszyta kierownica będzie beeee.... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 ale kurcze w GT i WRX do MY05 wielkie koło jest ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts