Jump to content

Opinia o kierownicy.


kuzi4

Recommended Posts

Witam, poproszę o opinie i opis doświadczeń z tą kierownicą. http://www.allegro.pl/item322819905_kie ... _35cm.html Chcę ją założyć za serię, ale nie wiem czy warto. Nie wiem też, czy będzie problem z podłączeniem klaksonu (mam airbag). Dzięki z góry.

Link to comment
Share on other sites

kuzi4, mam podobną tylko z odsadzeniem 90mm i jestem zachwycony - pozwala mi osiągnąć idealną pozycję za kierownicą. Klakson to nie problem.

Link to comment
Share on other sites

kuzi4, mam podobną tylko z odsadzeniem 90mm i jestem zachwycony - pozwala mi osiągnąć idealną pozycję za kierownicą. Klakson to nie problem.

 

Właśnie ze względu na pozycję muszę zmienić kierownicę...no i fabryczna jest jak w autobusie marki Jelcz...

Link to comment
Share on other sites

To ja sie podlacze i zapytam jak wyglada sprawa wymiany serii na rajdowa kiere? Co z airbagiem i lampka po jego odlaczeniu? Czy nie ma pozniej problemu wrocic do seryjnej? Prosze o wszelkiej masci wskazowki :grin:

Link to comment
Share on other sites

Sportową kierownicę montujesz na nabie do konkretnego modelu samochodu - niema problemu z powrotem do fabryki. Lampkę airbag zaklejasz czarną taśmą :twisted: , niekiedy po wyjęciu bezpiecznika gaśnie.

Link to comment
Share on other sites

szuster, było już o tym kilka razy - poszukaj. Airbag out. Żaróweczka od kontrolki out. Naba + kiera + podłączenie klaksonu. Tak jest najprościej.

Można też dać opornik 3 Ohm i też kontrolka zgaśnie. Jak rezygnujesz z poduszek to warto zainwestować w szelkowe solidne pasy.

Link to comment
Share on other sites

Jak rezygnujesz z poduszek to warto zainwestować w szelkowe solidne pasy.

 

MOCNO POPIERAM, na początku będziesz się wściekał, że do radia nie sięgasz, że nie możesz awaryjnymi podziękować panu w Evo bo Ci z lewego pasa zjechał...bo nie sięgniesz... ale po jakimś czasie o tym zapomnisz i przyzwyczaisz się.

Link to comment
Share on other sites

kuzi4; mam dokładnie tę kierownicę w GT, sprawuje się bardzo dobrze, naprawdę jest skórzana, tak w ogóle, to jest podróba wszem i wobec znanego modelu OMP Corsica. Po zastąpieniu oryginalnego koła sterowego od GT, prowadzi się znacznie wygodniej. Tak jak napisał Kruk, klakson to nie problem, podobnie jak wyjęcie lampki od airbag. Od OMP Corsica rożni się tym, że nie jest szyta czerwoną nicią, ma pasztetowe logo T-Horn na przycisku klaksonu zamiast OMP ale idzie się przyzwyczaić, ostatnia różnica to cena - oryginał kosztuje ok. 650zł.

Link to comment
Share on other sites

pasztetowe logo T-Horn na przycisku klaksonu zamiast OMP ale idzie się przyzwyczaić
możesz sobie za 50zł kupić sam klakson z logiem jakim sobie chcesz - OMP, Sparco itp. Ja miałem np. klakson z logo "Kruk" :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Kiedyś szukałem klaksonu do kierownicy bo nie miałem żadnego i znalazłem różne klaksony na Allegro i dopiero w trakcie transakcji dowiedziałem się od sprzedającego, że jest możliwość zamówienia sobie dowolnego logo. Było to parę dobrych lat temu i nie pamiętam kto to był ale jak poszukasz na Allegro i popytasz to napewno znajdziesz.

Link to comment
Share on other sites

Ja ostatnio coś takiego załozyłem, i jest super, już mnie strasznie denerwowała ta seryjna wielkości dużej pizzy :twisted:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 6670d.html

Jest to zamszowa. gruba kierownica o średnicy 330mm , z małym odsadzeniem 39mm .

Testowałem różne kierownice i ta dla mnie jest najlepsza

Czekam jeszcze tylko na fotel kierowcy, i będzie git :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jest to zamszowa. gruba kierownica o średnicy 330mm

 

330ki maja homologacje?

 

mają :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jest to zamszowa. gruba kierownica o średnicy 330mm

 

330ki maja homologacje?

 

mają :cool:

Ale chyba do gokartów :mrgreen:

Jak dla mnie to za mała kiera. 350 mm mi bardziej pasuje niż ta Twoja kawiorowa 330 Sparco :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Panowie odświeżę temat :wink:

Moje Nardi już sie powycierało i nie kleji mi się do ręki :mrgreen: (Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy :razz: ) , może ktoś wie czy jest sens obszycia świeżą skórką :mrgreen: jakie są koszta i gdzie można to zrobić w miarę porządnie ? Oczywiście jeżeli to nie jest pomysł bez sensu .

Link to comment
Share on other sites

Panowie odświeżę temat :wink:

Moje Nardi już sie powycierało i nie kleji mi się do ręki :mrgreen: (Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy :razz: ) , może ktoś wie czy jest sens obszycia świeżą skórką :mrgreen: jakie są koszta i gdzie można to zrobić w miarę porządnie ? Oczywiście jeżeli to nie jest pomysł bez sensu .

 

 

Ostatnio widziałem się z kolega Krzysiek1234 ( o ile dobrze pamiętam ) ma w WRXe obszytą kierownicę, gałkę i lewarek. Bardzo fajnie to wygląda. Robił to we Wrocławiu za trochę ponad 300 pln.

 

pzdr.

Link to comment
Share on other sites

jakie są koszta i gdzie można to zrobić w miarę porządnie ?

 

Jak obszywałem kierownicę w Roverze to płaciłem 100 PLN - i było porządnie, Esilon może potwierdzić ;-)

 

 

Oczywiście jeżeli to nie jest pomysł bez sensu .

 

Zdecydowanie polecam - potem każda nie obszyta kierownica będzie beeee.... :-)

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...