ojejkoo Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 przy dojezdzaniu do czerwonego swiatla I tylko do tego sie nadają.... :roll: Trzeba trochę pojeździć, a tych funkcji dla manetek znajdzie się więcej. Bardzo przydają się do redukcji przed rozpoczęciem wyprzedzania w trasie. Przy okazji wybaczają gdybyś zbyt zachłannie chciał zredukować na 1-kę i zwyczajnie cię na nią nie wpuści dając tylko znać sygnałem. Dla mnie fajna rzecz, oczywiście nie bez wad. Ale pamiętajmy, że to pierwsza próba Subaru z tym wynalazkiem w MY07 i później będzie pewnie już tylko lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommyc1 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 No tak, ładnie tu opisujecie te różnice, ale nie padła odpowiedź na pytanie z pierwszego postu w tym temacie: jak z trwałością zawiasów w Outback np.? Właśnie sprzedałem Galanta i rozważam zakup Subaru, jeżdzę po drogach bardzo złej jakości i obawiam się o koszty utrzymania ze względu na zawieszenie (bo o paliwożerstwie już wiem ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Nie licząc amortyzatorów, to koszty eksploatacyjnych elementów zawieszenia w ASO nie są duże. Ja swoim OBK przejechałem ok. 70 kkm i w tym czasie na zawieszenie wydałem kilkaset zł. Amorków samochód jeszcze nie miał wymienianych, a przebieg już ponad 170 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Tak z ciekawości czy ktoś z Was miał okazję pojeździć OBK i zwykłym Legasiem? Czy jest duża różnica w prowadzeniu w zwykłych warunkach po mieście / trasie? Czy w OBK z racji wyższej zawiechy nie kołysze zbytnio podczas normalnej eksploatacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 valdiiaga, OBK jest toszkę bardziej "gąbczasty" ale docenisz to w mieście (nierwne drogi, krawężniki). Wpływ na to mają też wyższe opony/koła, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 valdiiaga, OBK jest toszkę bardziej "gąbczasty" ale docenisz to w mieście (nierwne drogi, krawężniki). Wpływ na to mają też wyższe opony/koła, Nigdy nie miałem okazji przejechać się OBK, zapewne masz rację. W kwestii kół na 100% , w naszych realiach to się sprawdza. Wczoraj zmotywowałem się i założyłem letnie (profil 45 ), po zimie na dużych balonach już zdążyłem zapomnieć jak się jeździ po naszych krawężnikach i dziurach na niskim profilu Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 W mojej opinii po rocznym użytkowaniu, faktycznie ciężko stracić przyczepność, ale jeśli już, to przód przestaje skręcać i jedziemy prosto, jak ktoś z kolegów wcześniej pisał - tyłu nie zarzuca, chyba, że śnieg. Jeśli chodzi o twardość w porównaniu z poprzednim MKIII, to zawieszenie jest twarde jak pieron - jak jadę po szutrach to jadę wolno, bo mam wrażenie, że czuć każdy kamień i zaraz zawieszenie uszkodzę, ale byłem tydzień temu na szarpakach, to nic nie wytłukłem przez rok na świętokrzyskich drogach. Układ kierownicy jest precyzyjny. Wyższego zawieszenia podczas jazdy nie odczuwam, świetnie się prowadzi nawet szybko w zakrętach, nie mam zastrzeżeń, pewnie gorzej niż niższy Legacy (nie jechałem), ale i tak nie ma na co narzekać. Właśnie też poszukiwałem różnic między 3.0R Legasiem i OBK, ale wygląda na to, że chyba tylko amortyzatory i sprężyny są wyższe, co w naszych polskich warunkach się przydaje :) - reszta części pasuje w większości zamiennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się