grygo Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 No wlasnie, bylo sporo pisane o silniczkach, ze lubia sie zatrzec, trzeba je rozkrecic, przeczyscic itd. Ale u mnie chyba rozchodzi sie o cos innego, po wcisnieciu przycisku spryskow oczywiscie nic sie nie dzieje, ale z okolic schowka/poduszki pasazera dochodzi takie dziwne cykanie, przypomina mi to dzwiek przekaznika (jest to wyrazny i glosny dzwiek). Nie wiem czy cos takiego w tym miejscu moze siedziec. Interesowal sie ktos tym tematem? Co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimli2 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 mi w foresterze tez cos tak cyka tyle że zaraz płyn jest na feflektorach odepnij przewody zasilajace od silniczka, podłącz zarowke 12 V pod przewody ( ja sobie dolutowalem przewody do żarowki i mam próbnik takowy ) i nacisnij włacznik spryskiwaczy, jak sie zaswieci to silniczek padniety. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 no to jak nikt nie rozkminial tego tematu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo2k Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Raczej to poprawny objaw życia przekaźnika Wciśnięcie przycisku zapina na określony krótki czas przekaźnik który z kolei podaje co trzeba na silniczek. U mnie ten sam klik jest z kolei od strony drzwi kierowcy, może w GT przekaźnik jest w innym miejscu, tak jak pisał poprzednik, zapiąć w miejsce silniczka żarówkę - zaświeci znaczy, że instalacja ok - silniczek - not ok :wink: edit - metoda od zawietrznej - dwa przewody ok 50cm każdy, jeden do plusa aku drugi do masy auta, zapiąć pod silnik sprysków. Wszystko będzie jasne :wink: pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goory Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Archeologia lekka... Właśnie zauważyłem u siebie identyczny objaw. - spryskiwacz nie działa + ze schowka wydostaje się bzyczenie, którego wcześniej nie było. Erixon, o co chodziło u Ciebie? Z góry dzięki za info. Pozdrawiam goory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacho Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 to ze przekaznik cyka to normalka. a nic sie nie dzieje? bo stoi silniczek. jak bzyczy to znaczy, ze przekaznik ma niekontakt na stykach jak mniemam. wiec najlepiej go wymienic. z silniczkami jest taki klopot, ze czesc elektryczna jest wyjatkowo zle uszczelniona i dostaje sie tam po osi silnika woda ze zbiornika przez pompke "zagnieciona" na silniku. rozbieralem juz kilka tych pompek i nawet mi sie udawalo niektore rozruszac. jednak dlugodystansowego efektu to nie dawalo. szukam nowki a najlepiej zaadoptowanej lepszej pompki (ponoc pasuje mniej wiecej od peugeota 309? ale pewnosci nie mam). konczac nudny wywod dodam, ze w silniczku jest takze bimetaliczny wylacznik zapobiegajacy spaleniu. walczcie i dawajcie znaki o rezultatach. zdroowka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi