burzum Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam, w jaki sposob mozna utwardzic zawieszenie Forestera i usztywnic troche bude ? Chcialbym zalozyc rozporki, z tym, ze mam plyte pod silnikiem. Czy konieczne bedzie zdjecie plyty, czy rozporka (dolna) wejdzie ? Zalezy mi, zeby osprzet byl dostepny w PL. Pomyslalem, zeby na poczatek popracowac troche nad zawieszeniem, a silnik zostawic ew. na pozniej. Czy to blad ? Forester 2.0XT MY03. dziekuje, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Może lepiej imprezę kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Stabilizatory i opony niskoprofilowe, wiecej nie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarpen Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Może lepiej imprezę kupić? a może chce mieć najszybszą lodówkę in town? burzum, jakbys się zabierał za poważne modyfikacje to przemianuj temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Wymień tylny stabilizator na grubszy i cztery łączniki tył i przód na sztywniejsze na np. powerflexy. Grzesiek 67 zrobił tak u Zbyszka na Bajecznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 wyeliminuje to przechyły boczne, ale wtedy o wycieczkach poza drogę można zapomnieć, grube stabilizatory nie lubią wybojów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 dzieki ! czyli: 1. Stabilizator tyl - grubszy 2. Laczniki stabilizatorow - PowerFlex Zaczne od lacznikow, chociaz niedawno wstawilem nowa serie. Mi ogolnie forester odpowiada, poza tym, ze ostatnio sie bardzo mocno buja na boki. Prawdopodobnie i tak skonczy sie na Imprezie - jak bedzie mnie stac. Do czasu, az to nie bedzie moje jedyne wozidlo, beda tylko delikatne modyfikacje - zawieszenie, wydech H&S (zamowiony w uk), niedlugo potem chcialbym zmienic hamulce (na jakie?). Pozniej - wydech i dolot - centerpipe H&S, uppipe + downpipe maptekowy. W ostatecznej fazie szastania gotowka wymienie turbine, o ile forek dozyje do tego czasu i nie kupie imprezy. To tyle w kwestii dlugoterminowych planow wydania rodzinnej gotowki na indywiadulane rozrywki pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 A czy silnik i skrzynia to ostatnie stadium przezyja? Ponoc w WRXach (2.0) i GTekach sa z tym problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Prawde mowiac - nie wiem. Nie mam zamiaru za bardzo wysilac i forsowac maksymalnego momentu, bardziej mi zalezy na uzyskaniu troche innego przebiegu krzywej momentu, lekkim jego podniesieniu i zminimalizowaniu laga. Niespecjalnie sie orientuje w temacie - moge pisac glupoty. Te modyfikacje to wlasnie element edukacji. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Maksymalny moment nie jest tak grozny, jak jego wysokosc na poczatku krzywej. Chyba? p.s. zostalem Subarofanatoholikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 burzum, jak bedziesz wymienial stabiliztory, to tylko w komplecie, od razu przód i tyl. Do tego koniecznie opony, moga nawet miec mniejsza srednice, bedziesz mial krotsze przelozenia i wiecej momentu napedowego na kolach. Jakiej srednicy masz teraz felgi? jezeli 16" to wymien na 17", bedziesz wtedy mogl zalozyc hamulce od Spec.B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Kuba, dzieki mam teraz 16" - zastanawialem sie nad 17" na lato, ale jakie sa minusy ? Hamulce od spec.b gdzie dostane ? Moge sciagnac pare czesci z UK - da rade ? pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 mam teraz 16" - zastanawialem sie nad 17" na lato, ale jakie sa minusy ? To bardziej chodzi o szerokość felgi, niż nawet o rozmiar. Opona musi mieć mocny rant, w szybkim indeksie prędkości. Daj spokój z hamulcami, dobre klocki wystarczą narazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Hamulce od spec.b gdzie dostane ? Moge sciagnac pare czesci z UK - da rade ? To jest orginalna czesc Subaru i powinienes wszystko dostac lub zamowic u kazdego dealera w Polsce. Przykladowo w stanach komplet na przod (tarcze, zaciski i klocki) kosztuje okolo $650. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Do tego koniecznie opony, moga nawet miec mniejsza srednice, bedziesz mial krotsze przelozenia i wiecej momentu napedowego na kolach. Co to jest moment napędowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Sila jaka napedza samochod wyrazona w niutonometrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Hm, jak mniejsza średnica, to promień również mniejszy. Jak mniejszy promień to momentu (-ów) ;-)) jakby mniej, a nie więcej. G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Sila jaka napedza samochod wyrazona w niutonometrach. to jest moment obrotowy i moim zdaniem wielkość koła nie ma wpływu na wartość momentu obrotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 A to nie tak, że moment obrotowy to na silniku, a moment napędowy to na kołach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Nie wiem czy tak to się nazywa. Wiem ze na mniejszych kołach samochód będzie szybciej przyspieszał niż na większych, ale moment obrotowy się nie zmienia, jest poprostu inne przełożenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ale szybciej dwojka, a potem trojka i czworka itd. nadejda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 A to nie tak, że moment obrotowy to na silniku, a moment napędowy to na kołach ? NIE ! Jest moment obrotowy na kole zamachowym i moment obrotowy na kołach ([czyli ten na kole zamachowym x przełożenia] - straty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Napedowy, obrotowy, jeden pieron, chodzi o sile, ktora wprawia pojazd w ruch. Nie wiem czy tak to się nazywa. Wiem ze na mniejszych kołach samochód będzie szybciej przyspieszał niż na większych, ale moment obrotowy się nie zmienia, jest poprostu inne przełożenie. Moment na wale silnika pozostanie bez zmian, ale na kolach sie zmieni po zmianie przelozenia, tylko moc na kolach pozostanie bez zmian po zmiania przelozenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Witam, troche musialem zmienic koncepcje - najpierw remap, potem zawieszenie. Poniewaz felgi 17" chwilowo nie wchodza w gre (cena felg + 2 komplety opon mnie zabila :/), mam pytanie w jaki sposob najlepiej poprawic hamulce przy zalozeniu seryjnych felg ? Zawieszenie docelowo: stabilizatory whiteline, gumy powerflex, za rada Kuby. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 burzum - zalozylem tarcze brembo i klocki ferodo p+t- duuuuuzo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się