Jacool Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 W dupowozie mojej panny (s40 2.0 TD) wymienialismy ostatnio wszystkie plyny, filtry oraz rozrzad(130k przebiegu). Po odebraniu auta z warsztatu mialem wypad na trasie Płock-Warszawa-Płock w trakcie ktorego komputer pokladowy wskazal spalanie o 1,5-2,0 litry wieksze niz przed wymiana. Czy przyczyny nalezy upatrywac w wymianie rozrzadu? Dzieki za wszelkie wskazowki Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 W dislu po wymianie rozrządu należy ustawić zapłon . Nie robiąc tego moga pogorszyć się osiągi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacool Posted March 3, 2008 Author Share Posted March 3, 2008 no wlasnie mialem dopisac i zapomnialem, ze mialem wrazenie ze auto stalo sie bardzo mułowate. [ Dodano: Pon Mar 03, 2008 9:03 am ] BTW E12, rozumiem ze masz na mysli kat wyprzedzzenia wtrysku bo w dyszlach jest samozaplon tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 tak dokładnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts